Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Onneksi on niin introvertti, ettei edes koe tarvetta ihmisten seuralle. Sain tarpeekseni ihastujista ja rakastujista, kun meni asiat liian pitkälle aikoinaan. Yhdelle naiselle voisin kyllä aikaani antaa, vaikken hänellekään tarpeeksi suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on hyvä perse, katselin tänään. Oletkohan myös ihan tasapainoinen.
En.
Silloin kun työ tuntuu siltä kuin olisi päiväkodissa töissä, kaipaan sinua.
Paree olla näkemättä, kun kaivattu on niin haluttava.
Tunnisteellinen
Kun tarttuu käteen, ehkä siitä löytyy tasapaino..
En tänään ajatellut nähneeni ketään.
Kauniita unia kaipaamalleni. Kääriydyn ajatuksiini sinusta, sydänlämpöiseen uneen.
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän lähettää terveisiä sinun sydämelle.
Öitä!
En tiedä keneltä, mut ihanasti kirjoitettu!
Nukkuisitpa joskus vieressäni.
Laitahan villasukat yöksi ettei jalat palellu. Nuku hyvin.
Miksi minun suora tunnustus poistui? 🥺 Nyt en voi ees leikkiä että kaivattu olisi lukenut sen ja päättänyt ignoorata.
Johanna
Naiset saa riian aikaiseksi kivenkin kanssa.
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mielettömältä 30 km ja parin pitäjärajan väärältä puolelta. Ikävä. Huomiseen.
Kerran näin aika tavalla hänen näköisensä näyttelijän Montalbanossa, mutta en tiedä kuka oli kyseessä. Ehkä jostain senkin tiedon voisi etsiä, vaikka olikin vaan jokin pieni sivuosa kyseessä. Itseni näköistä näyttelijää varmaan voisi etsiä jostain kauhuleffasta.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä kaunottaria. Itse en näytä keltään julkkikselta tai korkeintaan hjallis harkimolta, tosin oon nainen.
No, mä muistutan nykyään lähinnä Klonkkua. Toki joskus ihan iloistakin Klonkkua mutta kumminkin. Kaipaus tekee sellaista. Ehkä tossa Jane Birkinissä yhdistyy mun ja äidin kasvojen parhaat puolet ja ne asiat mitkä saa varsinkin mut näyttämään lopulta inasen suohirviöhköltä jää hänessä uupumaan. Lisäksi en oo lapsuutta lukuunottamatta ollut ikinä kuvauksellinen enkä osaa olla valokuvissa. Jonka johdosta esim Facenkin profiilikuva on mitä, vuodelta 2016 kai. Ei ole mitään käryä kuinka ollaan niin kuin normaalit ihmiset. Jos mä oikein yritän niin on joko suu auki, silmät kiinni, kädet levällään enkä osaa katsoa kameraan ja yleensä hölötys käy. Yksikseen selfiet olisi edelleen sitä luokkaa mitä silloin oman Irc-gallerian kulta-aikaan v. 2005. Eli hauska tutustua, Hjallis. Et oo sormusta nähny?
Heliä kaipailen edelleen. Tänään hän laittoi minulle jopa viestin. Pelasti loppuviikkoni.
Vierailija kirjoitti:
Matkalla
Turvallista matkaa.
Olinkohan minä. No ei ollut universumi meidän näkemisen puolella tänäänkään.