Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Onko rakastuminen valinta
Hyvä kysymys. Mielestäni se on valinta, lähteekö ruokkimaan tunteitaan. Itse lähdin ja se oli huono valinta. Rakkaus on tahdon asia. Jos tahtoo rakastaa, kyllä se yleensä pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Mielestäni se on valinta, lähteekö ruokkimaan tunteitaan. Itse lähdin ja se oli huono valinta. Rakkaus on tahdon asia. Jos tahtoo rakastaa, kyllä se yleensä pysyy.
Ei mulla ainakaan. Solmin suhteen aikoinaan eliniäksi, mutta rakkaus ei ollut samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsit tämän tilanteen, ja valitset sen yhä.
Niin valitset sinäkin pysymällä naimisissa.
Minun eroamiseni ei muuttaisi muuta kuin oman elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan. Solmin suhteen aikoinaan eliniäksi, mutta rakkaus ei ollut samaa mieltä.
Sivusta siis
Vierailija kirjoitti:
Valitsit tämän tilanteen, ja valitset sen yhä.
Tavalaan. Moni kiinnostui minusta kyllä. Minä kiinnostuin vain hänestä. Seuraan tunteitani. Järki hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäänpä, että aiot unohtaa.
Se olisi tavoitteena. Pelkäänpä vain ettei onnistu. Ei olisi ikinä pitänyt kuvitella, että joku voisi tuntea samoin minua kohtaan kuin minä häntä kohtaan. 😥
Sovin sittenkin treffit jonkun toisen kanssa sillä minun pitää unohtaa sinut.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei kyllä lähtisi treffeille ukkomiehenä. Jos tämä olisi häneltä, se olisi vain mustankipeyden keräämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi tavoitteena. Pelkäänpä vain ettei onnistu. Ei olisi ikinä pitänyt kuvitella, että joku voisi tuntea samoin minua kohtaan kuin minä häntä kohtaan. 😥
Entä jos hän tunteekin samoin itseäsi kohtaan... Oletko ottanut asiasta selvää? - sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei toisen puolesta voi puhua asioita auki. Jos se toinen ei suostu avautumaan ollaan motissa.
Sitä että suostuuko, ei taas tiedä ellei kysy siltä toiselta.
Vierailija kirjoitti:
Sillä tunteeni ovat niin vahvat että jos tämä jatkuu niin särjen sydämeni.
Itse yritin aikoinaan jutella kaivatun kanssa tästä, mutta eipä onnistunut. Ikävin seurauksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei kyllä lähtisi treffeille ukkomiehenä. Jos tämä olisi häneltä, se olisi vain mustankipeyden keräämistä.
Ei ole ukkomieheltä vaan sinkkunaiselta jolla on varattu "salarakas". Eikä kysymyksessä ole että haluaisin saada hänet mustasukkaiseksi, vaan se että minun pitää mennä nyt eteenpäin mikäli haluan pitää sydämeni ehjänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä huonoa siinä tunteiden ruokkimisessa on? Tarvitseehan ihminen noita tunteitakin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten sinun täytyy tehdä niin. Olen minäkin yrittänyt unohtaa jo vuosia. Treffeilläkin käynyt, mutta ei ne johda mihinkään jos mielessä on vain se yksi.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Itse yritin aikoinaan jutella kaivatun kanssa tästä, mutta eipä onnistunut. Ikävin seurauksin.
Sama. Kaivattu juoksi karkuun, ikiajoiksi. Siihen loppui kaikki.
Terveisiä Jussille, minä kaipaan sinua. Paljon.
Minäkin olen tiistaikaipaaja 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hän tunteekin samoin itseäsi kohtaan... Oletko ottanut asiasta selvää? - sivusta
Olen ottanut selvää. Kyllä hän minusta sanoi tykkäävänsä, mutta miksi luulisit minun täällä kirjoittavan? En todellakaan huvin vuoksi.
Olen aivan loppu.
Niin valitset sinäkin pysymällä naimisissa.