Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Puolisolle tietenkin.
Mulla näin on ollut jo kauan.
Vierailija kirjoitti:
Puolisolle tietenkin.
Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu ketjuun? Onko huolia murheita vai kaikki hyvin?
Paljon kysymyksiä, vähän vastauksia, joita tuskin tulen koskaan saamaankaan. Täytyy opetella elämään ratkeamattomien asioiden kanssa.
Mulla on ollut vähän samaa. Kamalinta on kun ei itse pysty tekemään yhtään mitään.
Kaikki ei opi elämään epätietoisuudessa jos on olemassa vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon kysymyksiä, vähän vastauksia, joita tuskin tulen koskaan saamaankaan. Täytyy opetella elämään ratkeamattomien asioiden kanssa.
Mulla on ollut vähän samaa. Kamalinta on kun ei itse pysty tekemään yhtään mitään.
Mikset pysty?
Ihan oikea elämä aito ihminen ja todelliset tunteet.
Olet ajatuksissani taas, yhä, aina vaan. Haikeutta suurta tällä kertaa.
Lämmin hali päivääsi
Et päästä lähemmäksi etkä itse tule minuun päinkään. Missä kohtaa näet minulla vaihtoehtoja?
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikea elämä aito ihminen ja todelliset tunteet.
Aa, niinkö! Ite aina kuvittelin, että tyypit puhuu täällä AI:lle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannatakaan. En itsekään opi, selkeys ja järjestys täytyy olla. Epätietoisuus rasittaa mieltä ja se väsyttääkin. Kannattaa rohkeasti tehdä kaikkensa asioiden eteen. Näitä tilanteita on kuitenkin onneksi harvemmin jotka eivät tunnu ratkeavan koskaan eikä varsinkaan näitä jotka eivät riipu itsestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset pysty?
Ei ole mitään mitä voin tehdä. Silloin on vain yritettävä sopeutua. Hankala yhteiskunta nykyisin. Pelkkää rajattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannatakaan. En itsekään opi, selkeys ja järjestys täytyy olla. Epätietoisuus rasittaa mieltä ja se väsyttääkin. Kannattaa rohkeasti tehdä kaikkensa asioiden eteen. Näitä tilanteita on kuitenkin onneksi harvemmin jotka eivät tunnu ratkeavan koskaan eikä varsinkaan näitä jotka eivät riipu itsestä.
Nonni, ajatusvirhe. Siis ei kumpiakaan tilanteita ole onneksi kuin harvemmin. Huhhuh miten rankkaa tämä ajattelu. 😄
Ei toisen puolesta voi puhua asioita auki. Jos se toinen ei suostu avautumaan ollaan motissa.
Miksi hevonen osti pistorasian? Se halusi kokeilla millaista on olla virtahepo
Oletteko tunteistanne kertojat varmasti sanoneet asiat suoraan, ilman mitään naamiointia? Vihjeet on vihjeitä, ja "kyllä tuosta pitäisi tajuta" ei kelpaa, jos siinä on mahdollisuus väärintulkinnalle. Tuli vaan mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hevonen osti pistorasian? Se halusi kokeilla millaista on olla virtahepo
Mitä piritorilla myydään? -virtahepoa. Hahahha. Eri.