Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
27141/55805 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurkiauroja... Lähdön tunnelmaa. Munkin pitäis varmaan "lähteä", mutta kun sydän tahtoo "jäädä".

Ei-minnekään, mut eihän se sitä raukkaparka ymmärrä.

Minnepä menisit?

Vierailija
27142/55805 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisin toivonut yhteistä rakkaudellista tulevaisuutta.

Niin minäkin. Mitä olet tehnyt sen edistämiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27143/55805 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karuintahan tässä vaikutelma, että olen keskellä riitaa ja eripuraa, mutta minulla ei ole aavistustakaan mistä riita on saanut alkunsa.

Tuttu tunne!

Vierailija
27144/55805 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurkiauroja... Lähdön tunnelmaa. Munkin pitäis varmaan "lähteä", mutta kun sydän tahtoo "jäädä".

Kurjet ovat uskollisia kumppaneilleen.

Vierailija
27145/55805 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karuintahan tässä vaikutelma, että olen keskellä riitaa ja eripuraa, mutta minulla ei ole aavistustakaan mistä riita on saanut alkunsa.

Tuttu tunne!

Vaikutta siltä, että olemmem irl tuutja tai ainkin tavanneet. Toisaalta kuka tutuuista olisi yhtä epäaktiivinen kuin minä niin, että notkuisi vauva-paltalla tähän aikaan?

Vierailija
27146/55805 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne!

Samoin. Kyse lienee siitä, että ihmiset kätkevät omat halunsa eivätkä kykene olemaan rehellisiä siitä, että haluavat samoja asioita t. samoja henkilöitä. Ystävät ja tuttavat koetaan uhkana omille mahdollisuuksille. 

Vierailija
27147/55805 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellinen olin siis sivusta.

Vierailija
27148/55805 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne!

Vaikutta siltä, että olemmem irl tuutja tai ainkin tavanneet. Toisaalta kuka tutuuista olisi yhtä epäaktiivinen kuin minä niin, että notkuisi vauva-paltalla tähän aikaan?

Samaan aikaan voi tehdä montaa asiaa.

Vierailija
27149/55805 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua, mutta mitäpä asia ketään kiinnostaa.

Vierailija
27150/55805 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveet ovat toiveita, haaveet haaveita, menneisyyden haamut haamuja ja aaveet aaveita.

Vierailija
27151/55805 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne!

Samaan aikaan voi tehdä montaa asiaa.

Totta, sujuvasti aivoriiheilen, kuuntelen youtubea taustalla, syön ja palstailen. Ideointi ja syöminen taitavat olla ainoat hyödylliset näistä neljästä. Aktiivista 🤷

Mikä on sinun varsinainen tekemisesi palstan selailun lisäksi?

Vierailija
27152/55805 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin sinut, mutta et anna sille mahdollisuutta.

Vierailija
27153/55805 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Kuvaako seuraava lista kaivattusi ominaisuuksia?

Pedantry, accuracy, exemplarity; lack of humor, taciturnity, brusqueness; phlegm, callousness, calm; hypersensitivity; obstinacy, stubbornness; Inability to debate, self-consciousness; narrow-mindedness, bigotry; compulsiveness, automation, mannerisms; Feeling of omnipotence, autism; inability to be absorbed in the other (auto psychological resonance); taciturnity, immobility, all-having.

Jos kaivattusi on mielestäsi edellä olevan kuvauksen kaltainen, niin et taida hänestä juurikaan välittää.

Vierailija
27154/55805 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minnepä menisit?

Ehkäpä tyynemmille vesille

Vierailija
27155/55805 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä synkkä vire meneillään. Ilman toiveita tai haaveita ei tule muutakaan, vaikka olen itseni haamu ja AV-mamma niin unelmat ne vaan jatkuu! Jaksamista ja myönteisiä tuulia teille muillekin!

Vierailija
27156/55805 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedantry, accuracy, exemplarity; lack of humor, taciturnity, brusqueness; phlegm, callousness, calm; hypersensitivity; obstinacy, stubbornness; Inability to debate, self-consciousness; narrow-mindedness, bigotry; compulsiveness, automation, mannerisms; Feeling of omnipotence, autism; inability to be absorbed in the other (auto psychological resonance); taciturnity, immobility, all-having.

Jos kaivattusi on mielestäsi edellä olevan kuvauksen kaltainen, niin et taida hänestä juurikaan välittää.

Jokaisessa on jotain hyvää ja huonoa. Tässä on Szondin testin erään persoona vietin kuvaus.

Vierailija
27157/55805 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä synkkä vire meneillään. Ilman toiveita tai haaveita ei tule muutakaan, vaikka olen itseni haamu ja AV-mamma niin unelmat ne vaan jatkuu! Jaksamista ja myönteisiä tuulia teille muillekin!

Lokakuun ensimmäisen aiheuttama ahdistuksen aalto se vain on. Kyllä se taas tästä 😅

Vierailija
27158/55805 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osittain. Pitäisikö huolestua?

Vierailija
27159/55805 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, eikä itseänikään. 

Vierailija
27160/55805 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsisin sinut, mutta et anna sille mahdollisuutta.

Kyllä antaisin, jos tietäisin että valitsisit.

Ketju on lukittu.