Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tunteistanne kertojat varmasti sanoneet asiat suoraan, ilman mitään naamiointia? Vihjeet on vihjeitä, ja "kyllä tuosta pitäisi tajuta" ei kelpaa, jos siinä on mahdollisuus väärintulkinnalle. Tuli vaan mieleen.
No en nyt ensimmäisenä ole kyllä menossa täräyttämään hänelle suoraan että minulla on tällaisia tunteita ilmennyt. Olen kyllä ehdottanut tapaamista töiden ulkopuolella ihan suoraan.
😅 Joo sanoin puolisolle ihan suoraan ohitti aiheen. Kuten tapanaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tunteistanne kertojat varmasti sanoneet asiat suoraan, ilman mitään naamiointia? Vihjeet on vihjeitä, ja "kyllä tuosta pitäisi tajuta" ei kelpaa, jos siinä on mahdollisuus väärintulkinnalle. Tuli vaan mieleen.
Täytyy sanoa suoraan: Minä rakastan sinua ja olet niin ihana.
Sivusta huutelen että sanoin ensimmäisen, hän toisen eikä ne mitään muuttanut.
Nappaa molemmista korvista kiinni, katsoo tiukasti silmiin ja sanoo tykkään susta. Ei voi jäädä epäselväksi.😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta huutelen että sanoin ensimmäisen, hän toisen eikä ne mitään muuttanut.
Ymmärrän. Ei se sitä tarkoitakaan että muuttuisi, onpahan ainakin tunteet sanoitettu.
Vierailija kirjoitti:
😅 Joo sanoin puolisolle ihan suoraan ohitti aiheen. Kuten tapanaan on.
Minä kerroin puolisolleni kaivatustani. Hän huudahti: Ihanaa! Kerro millainen luonne? Minkä näköinen? Ikäinen? Tuo hänet tänne? Puolisoni rakastaa kaikkea ja kaikkia. Vähän niinkuin minä. Sivukommentti tuli vain mieleen tässä työn tuoksinassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu ketjuun? Onko huolia murheita vai kaikki hyvin?
Paljon kysymyksiä, vähän vastauksia, joita tuskin tulen koskaan saamaankaan. Täytyy opetella elämään ratkeamattomien asioiden kanssa.
Mulla on ollut vähän samaa. Kamalinta on kun ei itse pysty tekemään yhtään mitään.
Mikset pysty?
Ei ole mitään mitä voin tehdä. Silloin on vain yritettävä sopeutua. Hankala yhteiskunta nykyisin. Pelkkää rajattomuutta.
Mikä yhteiskunnassa on hankalaa? Entä miten rajattomuus liittyy tähän?
Valitsit tämän tilanteen, ja valitset sen yhä.
Vierailija kirjoitti:
Nappaa molemmista korvista kiinni, katsoo tiukasti silmiin ja sanoo tykkään susta. Ei voi jäädä epäselväksi.😌
No kyllä tuosta ainakin syytteen saa.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko mikä tilanne on kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä skitsofreenikolla on vain parkinsonin tauti?
Kenelle tahansa ihmiselle voi tulla fyysisiä ongelmia tai sairauksia kehoon liittyen.
Lääkehaitta useammin.
Nuori tyyppi könyää kuola valuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä skitsofreenikolla on vain parkinsonin tauti?
Kenelle tahansa ihmiselle voi tulla fyysisiä ongelmia tai sairauksia kehoon liittyen.
Lääkehaitta useammin.
Lääkehaitat ovat usein suuremmat, kuin lääkityksen hyödyt. tutkitusti psykoosista toipuu toimintakykyisemmäksi, kun eiole ollut neuroleptilääkityksellä. Nykyinen hoitosuositus on lääketehtaiden kannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tuosta ainakin syytteen saa.
Elämässä on otettava riskejä.
Vierailija kirjoitti:
Onko rakastuminen valinta
Rakastuminen ei ole valinta. Rakastuu, jos rakastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko mikä tilanne on kyseessä?
Hän vonkaa kakkosta enkä minä suostu antamaan. Mykkäkoulu.
Menehän kakkoseksi jäänyt muualle trollailemaan. T. Ap
Rakastaminen ei ole valinta eikä sen eteen tarvitse tehdä töitä. Rakkaus on siitä vahvaa ettei tarvitse yrittää rakastaa. Ei tarvitse yrittää tehdä töitä rakastamisen eteen.