Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ISFP persoona tulee hyvin toimeen lasten kanssa sillä me tykätään roolileikeistä ja ollaan ikuisesti rasavillejä mieleltämme. :D
Eittämättä sydäntä lämmittää, kun näkee miehen pystyvän heittäytymään myös leikkimieliseksi ja hänen tulevan hyvin juttuun lasten kanssa (siis isällisessä mielessä). Kaipa käytös indikoi , että mies olisi hyvä isä, vaikka eipä kohdallani omien lasten saaminen olekaan kovin todennäköisestä. Olen huomattavasti varautuneempi lasten seurassa, enkä niinkään osaa heittäytyä heidän leikkihinsä.
Olen enemmän tunne- ja kokemussuuntautun. Luultavasti, jos minulla olisi lapsia niin heidän mielestään isi olisi parasta ja hauskinta maailmassa ja äiti turhasta nipottava halailija.
Lapsi tarvitsee perustarpe
Joo. Nämä vapaapäivät on niin tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepaussi. Olisitpa kaverina 🚗🤔
Olisin ollut pyynnön päässä. Joen toisella puolen.
Läheltä mennää mutta kun en tiedä kummalla puolella jokea asut🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepaussi. Olisitpa kaverina 🚗🤔
Olisin ollut pyynnön päässä. Joen toisella puolen.
Läheltä mennää mutta kun en tiedä kummalla puolella jokea asut🤔
Kymijoen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä yhtään miestä paikalla?
🙋
No sää ja Jii ja se "pihlis" sekä herra von 69. Mutta misäs ne muut luuraa?
ja Joppe, maskottikeisari, autisti, risuparta, onko muita
Pihlis on käsittääkseni tuo identiteetin etsijä, Joppe on Jii. Maskottikeisarista ei kukaan ota selvää ja risuparta on kaapattu alias.
Sitten on se aggressiivinen joka haluaa naisten tekevän alotteita
Maskottikeisari?
Aivan, en tajunnutkaan et se on se, mut ki
Kalle ei ole myöntänyt olevansa kalamies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko mua?
Valitettavasti. Tunnisteeksi, että pian puhallan kakun päältä viisi kynttilää😔🎂
No niin kenen lapsi täällä on. Nerokin vielä.
Vierailija kirjoitti:
No onko se kamu sitten Kati?
Ei, mutta tiedä vaikka olisi Katti😚
Laitetaas tilastoja kuntoon:
🔼 Nainen, kaipaan miestä.
🔽 Mies, kaipaan naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaat kissaa? Onko n-n?
Terveiseni rakkaalle kissalle. En liity noihin aiempiin katti-viesteihin mitenkään. Tulin just tänne nimittäin. Missähän hän menee ja mitähän hän mahtaa tuntea ja ajatella? Vai onko kissalla edes kykyä ajatella sen syvempiä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ISFP persoona tulee hyvin toimeen lasten kanssa sillä me tykätään roolileikeistä ja ollaan ikuisesti rasavillejä mieleltämme. :D
Eittämättä sydäntä lämmittää, kun näkee miehen pystyvän heittäytymään myös leikkimieliseksi ja hänen tulevan hyvin juttuun lasten kanssa (siis isällisessä mielessä). Kaipa käytös indikoi , että mies olisi hyvä isä, vaikka eipä kohdallani omien lasten saaminen olekaan kovin todennäköisestä. Olen huomattavasti varautuneempi lasten seurassa, enkä niinkään osaa heittäytyä heidän leikkihinsä.
Olen enemmän tunne- ja kokemussuuntautun. Luultavasti, jos minulla olisi lapsia niin heidän mielestään isi olisi parasta ja hauskinta maailmassa ja äiti turhasta nipottava halailija.
Hyvässä suhteessa on sekä järjestelmällinen ihminen joka tuo rakennetta ja vakautta arkeen että spontaani ihminen joka tuo yllätyksellisyyttä arkeen eli leikkimielisyyttä. Siksi ISFP:n kaksoisliekki on ISFJ ja minä olen kohdannut omani 💕
Ei ole huonoa olla "nipottava halailija" , ennemmin huonommin asiat olisivat jos tämä spontaani ihminen olisi päihdeaddikti ja toisi päihteet mukaan kuvioon. Oma edesmennyt isäni oli tällainen ja siksi äitini katsoi parhaaksi katkaista hänen kanssaan yhdessäelon. Nyt kun mietin omaa isääni niin hänen olisi pitänyt päästä hoitamaan ujouttaan päihdepolille vieroittautuakseen baarikärpäsen "urasta".
Siksi itse olen absolutisti. Juon vain alkoholittomia tuotteita tai korkeintaan joulupöydässä ja vappuna matala-promilletuotteita. Ei kiinnosta viinakset tai muut päihteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoon tultuani loppui kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen täysin.
Luoja otti halut kokonaan pois, joka on täydellistä.
Helpompi elää, ei ainakaan tarvitse pelätä että lihanhimoissaan syntiä tekisi.
Ja kyllä, seksi kuuluu avioliittoon.
Se suojelee ihmistä. Mieltä, terveyttä ja psyykeä. Luoja on viisain. Lisäksi hän teki nuorille kovimmat halut, että ihmiskunta säilyisi. Nykyään vaan ehkäisy häiritsee sitäkin, ja osa jakaa itseään hävyttömästi..
Pahoittelen kohtaloasi! Minä tykkään kevytkenkäisistä naisista jotka antavat hävyttömästi kakkostaan. Ja sitä häpyäkin.
Hihhulitoiminta ei ole järkevien ihmisten hommaa.
Portto sekin, joka porttoon yhtyy.
<
Hyvin tiivistit jumalattomien toivottumuuden ja onnettomuuden. Jos olisit oikeasti onnellinen valitsemallasi siveettömällä tiellä, et muita kaivoon toivottelisi. Sullakin on mahdollisuus parannukseen elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko Puuma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙋
Pihlis on käsittääkseni tuo identiteetin etsijä, Joppe on Jii. Maskottikeisarista ei kukaan ota selvää ja risuparta on kaapattu alias.
Maskottikeisari?
Kalamies on J, joka kaipaa P-naista, lääkäriä tai kirurgia tai vastaavaa.
Between what is said and not meant and what is meant but not said, most of love is lost, - Khalil Gibran.
Jutellaan asiat halki.
Tulin vaan suukkosen suikkaamaan, kivaa viikonlopun jatkoa. Terveiset luonnonhelmasta.
t,k
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙋
Maskottikeisari?
Aivan, en tajunnutkaan et se on se, mut kirjautumatta
Ei Maskottikeisari ole se, joka valittaa, etteivät naiset tee aloitteita. M. postaili musaterveisiä kaivatulleen ennen sulkemisaikaa ja vastaili joskus gallupeihin. Naisten aloitteiden puutteesta meteliä pitänyt oli se, jolla oli on - off -suhde.
Vierailija kirjoitti:
Between what is said and not meant and what is meant but not said, most of love is lost, - Khalil Gibran.
Jutellaan asiat halki.
Mmm-m :<
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaat kissaa? Onko n-n?
Mulla on kissa-allergia, mutta ei haittaa tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvässä suhteessa on sekä järjestelmällinen ihminen joka tuo rakennetta j
Noh. Nipottava halailija, jolla on tarve toteuttaa asioita järjestelmällisesti, saattaa olla toisinaan myös raskas kumppani, etenkin, kun vastapainona on toisinaan taipumus vaipua inspiksen yhteydessä projektien syvyyksiin ja henkilöhahmoihin. Huomasin mm. toissapäivänä olleeni vajonneena haikeuteen ja surumielisyyteen, koska läksin liikaa kirjoittamani hahmon kokemuksiin. Mutta se on se tapa, jolla kirjoitan. Uppoudun siihen miten hahmo toimisi ja mitä hän tuntee sekä missä maailmassa hän elää. Välillä liikaakin.
Onnea sinulle ja sielunkumppanillesi. En usko, että MBTI määrittäisi rakastumista ja sielunkumppanuutta. Tärkeintä on kuitenkin, että olette löytäneet toisenne.
Hän haluaa esittää, ettei tiedä ja ettei muutkaan tiedä.