Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden mielestä nyt ei eletä mitään vaikeita aikoja?

Vierailija
22.09.2026 |

Kaikki on ihan hyvin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaikki on hyvin. 

90-luvulla oli huomattavasti vaikeempaa.

Vierailija
2/8 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhdannekäänne on ollut havaittavissa jo puoli vuotta. Oman työpaikkaan palkataan lisää porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nyt eletään helppoja aikoja. Alamäkeen on helpompi polkea kuin ylämäkeen.

Vierailija
4/8 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee ihan hyvin. Normikulutuksella joka kuukausi jää säästöön noin 2000€. Jo neljä ulkomaanmatkaa tehtynä tänä vuonna.

Vierailija
5/8 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet otettu pois, monella ei ole ostaa edes ruokaa. Selviäminen on vaikeaa. Se ei näy tuolla kaikille. Mutta se ei lakkaa itsestään olemasta.

Vierailija
6/8 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on asiat hyvin, mutta empatiaa löytyy muita kohtaan. Monella on nyt vaikeaa, joten voi sanoa, et yleisesti ottaen nyt eletään vaikeita aikoja.

Plus ehkä kaikki kohta kuollaan kun tekoäly keksii jotain tuhoavaa, tai syttyy maailmansota. Että saattaa sinullakin kohta olla vaikeat ajat, minulla myös.

Vierailija
7/8 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hallitus, jaksoit odottaa 3 vuotta tekemättä mitään. Kyllä markkinat osaavat, erehdyksen kautta voittoon. Vain kolmessa vuodessa. Ja nyt annetaan mitalit meille talousviisaille.

Vierailija
8/8 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen itsari ja konkurssi tuli muille, mut omien arvopaperien hinta nousi. Kannattiko? Mä saan taivaan maan päälle ja ne muut tavallisen taivaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi