Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
En tiedä olenko paranoidinen vai välttelevä?
Saisinpa kuolla. En jaksa elää tämän kanssa. Ihan epäinhimillistä kipua, päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Ei mulla ole mitään annettavaa enkä saa tarkoitusta tai mielekkyyttä mistään. Ei ihminen jaksa jos se on tyhjä kuori. Täynnä pelkkää surua ja menetystä ja yhteydettömyyttä. Hirveän painava tunne. Se apatia. Se kun ei näe syytä missään.
Mikä auttaisi, kyllä jotain keinoja on
Valoisia unia sinulle, nuku hyvin. Olet ajatuksissani, vaikka olen ollut hiljaa ja kaipausuupumus vaivaa.
Kipuja? Miten ois lääkekannabis
Saisinpa vielä uppoutua sinun
Vierailija kirjoitti:
En välttelevä. Luotan harvoihin ihmisiin.
Pärjään hemmetin hyvin näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä koen selittämätöntä vetovoimaa sinuun. En kyllä täysin ole saanut purettua auki, mistä se johtuu. Jotakin kyllä sinussa on mitä en kyllä täysin ole selvittänyt. Kyllä välillä ollaan vähäsanaisiakin mutta ei kyllä sekään ole yhtään kiusallista. Välillä kyllä taas sinä hölötät vuolaasti ja se on kyllä tosi söpöä. Joskus hölötän omiani kyllä minäkin. Ei kyllä yhtään nolota sekään vaan sun kanssa on mukavaa ja turvallista olla höhlä. Sun seura kyllä ei ole yhtään huonoa vaan viihdyn siinä ihan parhaiten. Et kyllä tunnu yhtään sinäkään musta häiriintyvän vaikka oltaisiin iho ihoa vasten vaivihkaa koskettaen pidempään kuin vieraiden kesken on tavallista. Kyllä se ei ole huono asia jos aina seurasta etsin sua ja jos löydän, niin ilo täyttää sydämen ja mielen. Työtoveri, kyllä.
kyllä kyllä
Olin ajatellut sinua tänään, kuinka valosi loistaa hämärässä mielessäni kuin pieni yksisarvislamppu, joka lupaa taikaa, mutta Tokmannilta se oli loppunut.
Olisin halunnut sen sinulle. Se olisi tuonut valon tähän pimeyteen, kuin sinä tuot valoa minuun, kun maailma tuntuu liian raskaalta.
Nyt kuitenkin olen ilman, kuten ilman sinua, tyhjä ja hämärä, mutta tiedän sinun olevan siellä jossain, valonlähde, jota en voi ostaa, vaan odottaa.
Ehkä yksisarvislampun voi tilata myöhemmin, mutta sinun lämpösi, sitä ei voi tilata mistään.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Irmeli!
Hyvää yötä Tauno!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tasan yksi tapa olla olemassa.
Kulloisessakin tilanteessa, et ole siis varsinaisesti muodon muuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välttelevä. Luotan harvoihin ihmisiin.
Pärjään hemmetin hyvin näinkin.
Puhuin itsestäni 😢 Eikä tuolta poliklinikalta saa edes diagnoosia mikä pysyisi pidempään kuin seuraava lääkärin konsultaatio. Vaikeaa suunnitella mitään kun ei tiedä mitä hoidetaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuut nait o sov kot.
Sveduilta on pääsy kielletty tänpäiväsen jälkeen, toivottavasti kunkulle lähtee lasku.
Hyvää yötä lounaaseen naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa vielä uppoutua sinun
Sinuun? Annan luvan. Minä uppoudun samalla silmiisi, mutta en samalla tavalla kuin sinä minuun. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuut nait o sov kot.
Sveduilta on pääsy kielletty tänpäiväsen jälkeen, toivottavasti kunkulle lähtee lasku.
Ei se oo svedu. Ahvenanmaalta kai.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä koen selittämätöntä vetovoimaa sinuun. En kyllä täysin ole saanut purettua auki, mistä se johtuu. Jotakin kyllä sinussa on mitä en kyllä täysin ole selvittänyt. Kyllä välillä ollaan vähäsanaisiakin mutta ei kyllä sekään ole yhtään kiusallista. Välillä kyllä taas sinä hölötät vuolaasti ja se on kyllä tosi söpöä. Joskus hölötän omiani kyllä minäkin. Ei kyllä yhtään nolota sekään vaan sun kanssa on mukavaa ja turvallista olla höhlä. Sun seura kyllä ei ole yhtään huonoa vaan viihdyn siinä ihan parhaiten. Et kyllä tunnu yhtään sinäkään musta häiriintyvän vaikka oltaisiin iho ihoa vasten vaivihkaa koskettaen pidempään kuin vieraiden kesken on tavallista. Kyllä se ei ole huono asia jos aina seurasta etsin sua ja jos löydän, niin ilo täyttää sydämen ja mielen. Työtoveri, kyllä.
Täälläkin yksi työkaveri, joka kokee selittämätöntä vetovoimaa erääseen mieheen. Sinussa on paljon sellaista, mitä olen kaivannut, ja paljon myös selittämätöntä. Olen hämilläni sinusta, ja kaipaan liikaa.
No kuinka kokemusasiantuntijalla kävi?