Miksi nuoriso on ihan sekopäistä nykyään?
Ei minkäänlaista kunnioitusta ollenkaan. Just luin jutun kun bussikuskia oltiin alkamaan potkimaan ja hakkaamaan, pikkuisen myös teräaseella tuikkaistiin. Auttamaan tulleita ihmisiä myös alettiin hakata jne. Onko tää joku maahanmuuttoasia, siihen liittyvä vai mikä? Sitten joku parikymppinen kaveri hilluu turussa jossain hautausmaalla tönimällä mummoja ja ehkä jopa pikkuisen lyömälläkin. Itse olen kasvattanut kolme lasta vanhin on kolmekymppinen ja pahnanpohjimmainen on kaksikymppinen. He eivät ole ikinä syyllistyneet mihinkään rettelöintiin tai vanhusten kiusaamisiin. He kunnioittavat vanhuksia ja näkevät rettelöinnit vähä-aivoisten tekosina. Niin minäkin. Ei kukaan järjissään oleva ihminen ole väkivaltainen.
Kommentit (185)
Olen alkanut säpsähtelemään, , mistä johtuu?
Vierailija
24.05.2025 | 12:34
Pienessä liikkeessäni käy joka päivä kaikista haavoittuvimpia nuoria vanhempineen. Saan palvella nuorta , pukea nätiksi ja kehua. Monesti vaatteet pilalla, koska kainalot hikoilee erityistä suojelua tarvitsevilla ihmisillä..ilmeisesti usein? Vanhemmilla ei ole aikomustakaan ostaa. Odottavat että on otettu kuvat, sotkettu paikat ja poistutaan.
Minä yrittäjä olen alkanut säpsähelemään. Lihaksia vetää muutenkin ja olen laihtunut useita kiloja
Onko tuo yliherkkä säpsähtäminen joku sairaus?
Vierailija kirjoitti:
Kuolemantuomio suomeen olis tosi Jees.
Ei olisi
Vierailija kirjoitti:
Ainahan nuoriso on sekoillut tai aikuiset ovat kauhuissaan heidän käytöksestä. Näin on ollut aina, väität sitten mitä tahansa. Eikä keneltäkään voi odottaa kunnioitusta, se on asia joka ansaitaan-
Ei tämä keskustelu voi olla enää tällä tasolla kaikkien näiden vuosien jälkeen.
Vapaa kasvatuksen tulos kun vanhemmat einole asettanut rajoja ja kakara on aina saanut tehdä niin kuin itse haluaa samalla kun vanhemmat kannustaa tähän hokemalla että sinä olet paras kaikista. Sekä estää muitakin asettamadta rajoja kun Kyllähän meidän Janne-petteri tai Mqija-liisa saa tehdä ihan mitä itse haluaa eikä kukaan saa kieltää sitä
Isänpitkittu kuvioista äidin takia ettei pääse asettamaan rajoja ja äitiltä opittu minä minä minä minä eikä kukaan muu käytös
koska Suomen mädäntynyt oikeujärjestelmä on rakennettu niin että käytännössä mitään syytteitä ja tuomioita ei tule mistään, nyt nuoret tietävät tämän että mitä tahansa voi tehdä ja siitä ei joudu vastuuseen
Mikä Mattia ja Villeä vaivaa? Ja yllättyneitä ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vapaa kasvatuksen tulos kun vanhemmat einole asettanut rajoja ja kakara on aina saanut tehdä niin kuin itse haluaa samalla kun vanhemmat kannustaa tähän hokemalla että sinä olet paras kaikista. Sekä estää muitakin asettamadta rajoja kun Kyllähän meidän Janne-petteri tai Mqija-liisa saa tehdä ihan mitä itse haluaa eikä kukaan saa kieltää sitä
Vapaa kasvatushan olisi kaikille paras. Siinä lapsi oppii ajattelemaan omilla aivoillaan. Huom! Kasvattamattomuus on ihan eri asia ja se on vahingollista
Noin puhuu tavallisilla kyvyillä varustettu ihminen. Itsekkään en ole riitaa haastava osapuoli, mutta itsellä on keskivertoa paremmat reaktionopeus ja voimat, joten nautin kamppailulajeista ja niistä harvoista itsepuollustustilanteista joihin olen joutunut.
Vierailija kirjoitti:
Internet on pilannut kaiken.
Täältä saa vahvistusta omille harhaisille ajatusmalleilleen, jotka ennen on tehokkaasti torpattu yhteisön toimesta. Sekopäät pystyvät nykyään kannustamaan toisiaan ja uskottelemaan, että on ihan ok vihata naisia jne.
Vierailija kirjoitti:
Internet on pilannut kaiken.
Nuorten kesken on levinnyt oikein kilpailu siitä kuka keksii kamalimman tiktok-videon. Siinä on oltava kiusaamista, potkimista, hakkaamista, nolaamista yms. Tiedätte aivan hyvin tämän.
Nuoret ovat kuin lampaita. Tekevät perässä sitä, mitä heidän vanhemmat ensin tekevät. Naapurissani asuu eräs pariskunta, joka riitelee päivittäin. Käyttävät aivan järkyttäviä solvauksia toisistaan. Heillä on myös pieniä lapsia. En yllättyisi, jos noista lapsista kasvaisi sellaisia, jotka eivät kunnioita ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolemantuomio suomeen olis tosi Jees.
Ei olisi
Olisihan se!!!!💀💣
Antaa kaikkien ilmaista mielipiteensä eihän meidän muurikki pahalla se vain kokeilee rajoja voi saada syvän trauman jos rajat laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Antaa kaikkien ilmaista mielipiteensä eihän meidän muurikki pahalla se vain kokeilee rajoja voi saada syvän trauman jos rajat laittaa.
Huonoa vanhemmuutta sanon minä!
Vierailija kirjoitti:
Väkivallan raaistuminen ja röyhkeytyminen ovat tuontitavaraa.
Joka ei vieläkään tätä tajua, on kyllä tahallaan tajuamatta.
Niinpä. Ei ysärillä menty b00mmin kanssa kauppakeskukseen tai pyssyn kanssa kouluun.
Nuoriso tarvitsisi hyvän roolimallin.
Ainahan nuoriso on sekoillut tai aikuiset ovat kauhuissaan heidän käytöksestä. Näin on ollut aina, väität sitten mitä tahansa. Eikä keneltäkään voi odottaa kunnioitusta, se on asia joka ansaitaan-