Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Loukkasit eikä se mene vahingon piikkiin.
Inhottava viesti yötä vasten.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinut ja sinua. Molemmat tunteet ovat piinallisen voimakkaita.
Sama tunne,mutta hän halusi aivan toisen ja vastakohdan minusta,joten turha haluta enää häntä.Pelimies ja naistenmies ja varmaan myös narsisti. No yksi seksikerta voisi olla hyvä,saisipa asian pois mielestä,mutta en aio varattua yrittää. Kiltti ihminen olen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä hänelle joka ei onnitellut
Huvää yötä ja onnittelut!
Vierailija kirjoitti:
Nähtäispä huomenna
Samaa toivon.
Hyviä öitä miehelle, missä oletkin. 🌟
Kauniita unia kukilleni. Aattelen meitä.
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni 🤗
J
Kiireinen viikko takana, onneksi huomenna on perjantai. Mun tyypille hyvää aamua ja päivää.
Hyvää torstaita risuleualle. 🧡🤗 Sateiseen aamuun suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Hyvää torstaita risuleualle. 🧡🤗 Sateiseen aamuun suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Hyvää torstaipäivää suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Katselen tässä kahvia juodessani kuinka puiden syksyiset lehdet leijailee maahan hiljalleen. Sade katolla soittaa jatkuvaa rummutustaan. On rauhallista. Ei ole mihinkään kiire. Taidanpa polttaa tupakan ja ajatella sinua aikani kuluksi. Halaus.
Etkös sinä ole lopettanut polttamisen?
En minä voi olla sulle mikään eka tai toka tai kolmas, vaan haluaisin olla ainut kenet näät. Mun sydän on niin hauras toisia päihitämään. Olisin varmaan laittanut kaiken peliin, jos siinä olisi ollut vain me kaksi.
Siitä eilisestä kysymyksestä kun oli puhe, niin nappaan erään miehen täältä mukaani ja muutamme takaisin Helsinkiin.
Tämä on pidemmän tähtäimen suunnitelmani.
Mitenköhän tämä aamu on sujunut? Eilen oltiin kädet puuskassa tienvarressa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä eilisestä kysymyksestä kun oli puhe, niin nappaan erään miehen täältä mukaani ja muutamme takaisin Helsinkiin.
Menestystä hankkeeseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestystä hankkeeseen!
Kiitos.
Hyvää yötä sinulle.