Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko yrittänyt peitellä tunteitasi kaivatun suuntaan, ettei hän saisi tietää niistä? Jos olet, miten?
En ole. Olemme kesän aikana kohdanneet kahdesti. Ensimmäisellä kerralla kiinnostuin hänestä ja toisella kerralla hänet kohdatessani toimin. Sain vastakaikua ja vietimme oikein mukavan illan, sen aikana kiinnostukseni syveni ja olisin halunnut jatkaa tutustumista, mutta hän ei hiljaisuudesta päätellen sitä halua. Ehkä joskus jossain törmäämme, mutta vakituisesti en häntä missään tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle en riitä.
miksi et?
Sinä tiedät ja minä tiedän, miksi en.
minä en tiedä, tietenkään. En kuulu sun kuvioihin mitenkään
Voisko kaikki palata samanlaiseksi kuin aiemminkin?
Millaiseen aikaan haluat palata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle en riitä.
miksi et?
Sinä tiedät ja minä tiedän, miksi en.
minä en tiedä, tietenkään. En kuulu sun kuvioihin mitenkään
Voisko kaikki palata samanlaiseksi kuin aiemminkin?
Millaiseen aikaan haluat palata?
Aikaan, kun mulla oli yks bestis, joka kaa oli kiva olla joka päivä. Eli aikaan ennen kuin elämä hajotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkitaan ennen kuin hutkitaan?
Ei noin tee kukaan enää.
Kyllä kannattaisi tehdä. Täytyisi löytyä rohkeutta tutkimiseksi.
Sitter i samma soffa som senast, sötnos. Du vet🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ettei kukaan riitä mulle kokonaan etänä, tartten sen ihmisen myös fyysisenä, fyysinen kosketus on tärkeää.
Mä oon etsinyt henkistä yhteyttä vuosia. Varmaan sit kun sellasen löytää, niin se toinen haluaakin jotain muuta ja kiireellä.
Ei kiireellä, mut ei voi olla kokonaan etäsuhde, ei se vaan toimi niin.
Öh, en tosiaankaan ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Menneisyyden miehelle: en ole sulle mitenkään vihainen. Olen sun puolella, vaikka ei enää nähdäkään.
Missä asiassa pitää puolensa valita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ettei kukaan riitä mulle kokonaan etänä, tartten sen ihmisen myös fyysisenä, fyysinen kosketus on tärkeää.
Mä oon etsinyt henkistä yhteyttä vuosia. Varmaan sit kun sellasen löytää, niin se toinen haluaakin jotain muuta ja kiireellä.
Mä olen etsinyt ikäni. Aina välillä luulen löytäneeni, mut paremmin tutustuessa olenkin huomannut erehtyneeni. Suurin osa ihmisistä taas ei tajua mua ollenkaan.
Fyysistä nyt ois helppo saada, mut sekään ei kiinnosta ilman henkistä.
eri
No onko kaikilla sen fyysisenkään saaminen helppoa?
Vierailija kirjoitti:
Annan huomioni sinulle, vaikka pitäisi antaa hänelle.
Kumpi heistä sitten on se merkityksellisempi; sinä vai hän? Tiedätköhän itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi heistä sitten on se merkityksellisempi; sinä vai hän? Tiedätköhän itsekään.
Tiedän.
Siksi olenkin halveksittava henkilö. Meteori on tervetullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä hänen kanssa. Vaatiiko täsmennystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaa huvittaa, että jotkut vahtivat tuttujen ja tuntemattomien elämää. Ottakaa kiikarit käyttöön, ehkä se auttaa.
Näitä nyt on naapurustot väärällään, valitettavasti. Ei pidä vain antaa liiaksi häiritä. Elämä elettävänä.
Puhuin ketjusta. Mulla on vain hyviä naapureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhteisiin kuuluu väärinkäsitysten mahdollisuus. Se ei silti kaada ihmissuhteita, ainakaan minulla. Ymmärryskatkoksia varten on kieli.
Tietenkin. silloin tosin tarvitaan kummankin halu kommunikoida. Jos sulkeutuu kuin simpukka, kun kokee tulleensa loukatuksi eikä edes suostu kertomaan mistä on loukkaantunut, on kohtalsien haastavaa saada keskustelua aikaiseksi.
Kuvailit minun ja erään välejä. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhteisiin kuuluu väärinkäsitysten mahdollisuus. Se ei silti kaada ihmissuhteita, ainakaan minulla. Ymmärryskatkoksia varten on kieli.
Tietenkin. silloin tosin tarvitaan kummankin halu kommunikoida. Jos sulkeutuu kuin simpukka, kun kokee tulleensa loukatuksi eikä edes suostu kertomaan mistä on loukkaantunut, on kohtalsien haastavaa saada keskustelua aikaiseksi.
Kuvailit minun ja erään välejä. 😃
Tuttua? Ei olisi minullekaan ensimmäinen kerta, kun minuun ollaan loukkaannuttu sillä välin, kun ei olla oltu edes tekemisissä.
Miksi kerrot näitä täällä?