Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhteisiin kuuluu väärinkäsitysten mahdollisuus. Se ei silti kaada ihmissuhteita, ainakaan minulla. Ymmärryskatkoksia varten on kieli.
Mutta kun pointti nimenomaan on se, ettei yhteistä kieltä löydy..
Ei ollut kyse väärinkäsityksistä. Oli kyse ihan suoranaisesta typeryydestä naisen puolelta.
Edellinen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään tarkalleen tiedä miksi ap on estetty. En ollut edes tuo aiempi kysyjä, eikä minua itseäni ole kukaan koskaan estänyt.
Sen vain jokainen yleisesti tietää, että jos on joku tullut estetyksi, hän on käyttäytynyt jotenkin häiritsevästi toista ihmistä kohtaan ja tämä on estänyt, jotta häiritsevä toiminta loppuisi. Mihinkään muuhun tarkoitukseen estämistä ei tarvita.
Eikä sitä tarvittaisi myöskään, jos häiritsijä uskoisi puhetta. Estäminen on se viimeinen keino, kun mikään muu ei ole auttanut.
On tunnetusti helppoa vaatia toisilta ihmisiltä anteeksipyyntöä milloin mistäkin asiasta. Mutta koska viimeksi omet itse pyytänyt anteeksi joltakin?
Ai, minäkö riehun vihaisena? Salli mun nauraa. Olette kyllä huvittavia olkiukkoinenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään tarkalleen tiedä miksi ap on estetty. En ollut edes tuo aiempi kysyjä, eikä minua itseäni ole kukaan koskaan estänyt.
Sen vain jokainen yleisesti tietää, että jos on joku tullut estetyksi, hän on käyttäytynyt jotenkin häiritsevästi toista ihmistä kohtaan ja tämä on estänyt, jotta häiritsevä toiminta loppuisi. Mihinkään muuhun tarkoitukseen estämistä ei tarvita.
Eikä sitä tarvittaisi myöskään, jos häiritsijä uskoisi puhetta. Estäminen on se viimeinen keino, kun mikään muu ei ole auttanut.
On tunnetusti helppoa vaatia toisilta ihmisiltä anteeksipyyntöä milloin mistäkin asiasta. Mutta koska viimeksi omet itse pyytänyt anteeksi joltakin?
Silloin, kun koen tehneeni jotain väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot nainen häikäisevä 🥰
Kyllä. Erään nimi onkin sopivasti johdettu aurinko-sanasta. Kuvaa oivallisesti loistavaa kantajaansa.
Etäihastunut Helena Koivuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. 👌
Voisitko hoitaa mun olkapään kuntoon, asentaa vaikka tekonivelen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen joutunut estämään parikin kertaa ja allekirjoitan kyllä tämän. Mieluummin en olisi tuota keinoa käyttänyt, varsinkin kun toinen tapaus oli työkaveri. Onneksi nyt jo entinen.
Kännissä soitteli ja avautui? Itsellä nimittäin sellainen keissi takana. Mutta ei tarvinnut estää kun työpaikka vaihtui just sopivasti.
Kun estää, se tarkoittaa, ettei halua yhteydenpitoa. Vai mitä?
Iltapäivän halaus ja suukko suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡
Terv. risuleuka
Olit tänään erityisen vahvasti mielessäni. Nähdään huomenna! 😘
Sun kohdalla oon ehkä valmis käyttämään ns. villiä korttia. Jää nähtäväksi, otanko option käyttöön! <3
Vierailija kirjoitti:
Millainen riitelijä olet? Riitelyllä tarkoitat omien konfliktien ratkaisua.
Sovitteleva ja keskusteleva. Sopu on isompi arvo kuin oikeassa oleminen.
Valitettavasti tämäkään ei aina riitä.
Vierailija kirjoitti:
Olit tänään erityisen vahvasti mielessäni. Nähdään huomenna! 😘
Valitettavasti. 😔
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tämäkään ei aina riitä.
Mikä on tässä tämä?
Ajelen töistä, aattelen sua, seisoo, ja raportoin kaiken tänne.
Vierailija kirjoitti:
Turvakassu mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Nysäkulli
Kyllä. Erään nimi onkin sopivasti johdettu aurinko-sanasta. Kuvaa oivallisesti loistavaa kantajaansa.