Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sinulla on hänen kanssaan kaikki hyvin, siitä ei voi päätellä, että minulla olisi kaikki hyvin.
Ei tietenkään. Ei kai kukaan oletakaan, että nuo kaksi asiaintilaa mitenkään liittyisi toisiinsa.
Ei riitä kukaan etänä, mutta senhän voi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan numerosi ulkoa, vaikka yhteystiedoissani sitä ei ole.
äläpä huoli, se on muutaman muun yhteystiedoissa
Varmasti on monenkin. Jos tuntuu, että heistä joku on se rakkain, ota pois. Ja pidä mulla esto voimassa.
Miksi kaivattusi on estänyt sinut?
Tämän kysymyksen minäkin haluaisin kysyä. En ymmärrä, miten kukaan päästää tilanteet kehittymään siihen pisteeseen, että kaivattu joutuu estämään. Ketään kun ei estetä ilman todella painavaa syytä.
Ulkopuolisten on turha arvailla, kun ette tiedä mistään mitään eivätkä asiat teille kuulu. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vuosipäivä lähestyy
Niinpä. Jo kaksi vuotta..
Vierailija kirjoitti:
Sinulle en riitä.
Ootko ottanut selvää? Kiinnostus joko syttyy tai ei syty, ei siinä mittanauhaa käytetä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle en riitä.
miksi et?
Sinä tiedät ja minä tiedän, miksi en.
minä en tiedä, tietenkään. En kuulu sun kuvioihin mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Kuka voi, kuka ei.
Vaikka en välitäkään tatuoinneista, on nimesi silti tatuoituna sydämeeni. Se ei tahdo kulua sieltä pois, vaikka aikaa kuluukin ja sydänkin siinä sivussa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle en riitä.
miksi et?
Sinä tiedät ja minä tiedän, miksi en.
Mutta me ei tiedetä! Mua ainakin kiinnostaisi, mistä tällaiset ajatukset kumpuavat. Huonon itsetunnon lisäksi siis.
Millä lailla koet itsesi riittämättömäksi?
eri
Sinä todellakin riittäisit, tiedäkin se 🥴
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuota kukaan yksipuolisella päätöksellä muuta. Mitä kaikkivaltiaita kuvittelette kaipaajien olevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuota kukaan yksipuolisella päätöksellä muuta. Mitä kaikkivaltiaita kuvittelette kaipaajien olevan?
Jospa osoittautuukin kaksipuoliseksi päätökseksi, voi tilanteita hyvinkin lähteä muuttamaan. 😉 eri
Tutkitaan ennen kuin hutkitaan?
Vierailija kirjoitti:
Sinä todellakin riittäisit, tiedäkin se 🥴
Saisit äkkiä tarpeeksesi? 😃🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa osoittautuukin kaksipuoliseksi päätökseksi, voi tilanteita hyvinkin lähteä muuttamaan. 😉 eri
JOS osoittautuu. Nimenomaan, eli ei välttämättä onnistu. Aloituksessa väitetään, että ilman muuta voi muuttaa, ihan kuin olis vain itsestä kiinni.
Jaksaa huvittaa, että jotkut vahtivat tuttujen ja tuntemattomien elämää. Ottakaa kiikarit käyttöön, ehkä se auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonakin päivänä.
T. eriparinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosipäivä lähestyy
Niinpä. Jo kaksi vuotta..
Nopeasti käy aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sinulla on hänen kanssaan kaikki hyvin, siitä ei voi päätellä, että minulla olisi kaikki hyvin.
Ei tietenkään. Ei kai kukaan oletakaan, että nuo kaksi asiaintilaa mitenkään liittyisi toisiinsa.
Ei suoranaisesti liity tähän tai sinuun, mutta tulipa mieleeni: Joskus hyvinvoivilla ihmisillä vaikuttaa olevan ajatus, että kun he voivat hyvin ja asiat ovat mallillaan, se on pitkälti omaa ansiota ja että kyse on siitä, että pahoinvoivat ovat vain elämänsä sössineitä surkimuksia. Ikään kuin kaikki olisi itsestä kiinni. Elämässä on aika paljon kyse paitsi omasta ponnisteluista ja saamistaan lähtökohdista (geeneistä, kotioloista, varallisuudesta) niin myös sattumasta.
Kyllä mutta nämä eivät ole sitten niitä jotka voivat
🙏🏽 Lootansa ulkopuolelle näkeminen vaatii vaivannäköä.
En ole, enkä minä täydellisyyttä myöskään kaipaa.