Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Tavallaan, oliskin mun vuoro tutkia ;) milloin sopis?
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin tahdon lähteä täälät menneisyyden musituttelojoiden joukosta. Kun eivät taksit kiinnosta paskaakaan ja vielä vähemmän kokin retaleet menneisyydestä. Voitte tunkea kassatyön, aspan ja siivoustyön sinne mihin Aurinko ei paista. Samoin raksan ja maanviljelyksen sekä huoltoasemat.
Samoin henkisepolun paskan.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan, oliskin mun vuoro tutkia ;) milloin sopis?
Mulla on päässä vaiva. Voit tutkia! Liittyy kaipaamiseen.
Kysyin tekoälyltä, millainen mies olet. 😃
Vierailija kirjoitti:
Siihen tarvitsee turvautua, kun ei ole omaa älyä! 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetin pusu-emojin varatulle rouvalle. Mitäkö hän ajattelee?
Olin aivan silleen, että uuh, toi halua pussata mua! 😘
Niin haluan😘
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sinulla on hänen kanssaan kaikki hyvin, siitä ei voi päätellä, että minulla olisi kaikki hyvin.
Mikä teillä sitten oikein mättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin tahdon lähteä täälät menneisyyden musituttelojoiden joukosta. Kun eivät taksit kiinnosta paskaakaan ja vielä vähemmän kokin retaleet menneisyydestä. Voitte tunkea kassatyön, aspan ja siivoustyön sinne mihin Aurinko ei paista. Samoin raksan ja maanviljelyksen sekä huoltoasemat.
Se on ihan totta, liitetään se takaisin normaaliin elämään ollaan realistisia kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Annan huomioni sinulle, vaikka pitäisi antaa hänelle.
Ai sille seuraantunkijalle? Kokeile antaa hänelle huomiotasi niin suhteenne saattaisi syventyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle en riitä.
miksi et?
Sinä tiedät ja minä tiedän, miksi en.
minä en tiedä, tietenkään. En kuulu sun kuvioihin mitenkään
Voisko kaikki palata samanlaiseksi kuin aiemminkin?
Menneisyyden miehelle: en ole sulle mitenkään vihainen. Olen sun puolella, vaikka ei enää nähdäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä kukaan etänä, mutta senhän voi muuttaa.
Kuka voi, kuka ei.
Miksei kukaan riitä etänä? Eikö nykyisin ole aika erilaisia ihmissuhteita?
Vierailija kirjoitti:
Jokin suurempi voima ohjaa minua.
Kannattaa opetella ohjaamaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko yrittänyt peitellä tunteitasi kaivatun suuntaan, ettei hän saisi tietää niistä? Jos olet, miten?
Olen näyttänyt, että tunteita on. Samoin hän. Olen kuitenkin peitellyt sitä, miten voimakkaita ne ovat. Se onkin yksi syy, miksi olen päätynyt tähän ketjuun purkamaan tuntojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan totta, liitetään se takaisin normaaliin elämään ollaan realistisia kaikin puolin.
Kiitos kaunis esineenä puhuttelemisesta. Realismiinkin kuuluu unelmia ja normaali elämä on subjektiivinen käsite. Sen verran olen kuitenkin realisti etteivät tarot kortit ja menneistä elämistä syiden etsiminen saatika sukukartanostaan osu yksiin näkemystäni ja kokemusteni kanssa. Intuitioni kehottaa pysymään ka
*sukukarmasta
Vierailija kirjoitti:
Annan huomioni sinulle, vaikka pitäisi antaa hänelle.
Se on sinun ongelmasi. Koita pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen tarvitsee turvautua, kun ei ole omaa älyä! 😃
Aika kova tuomio. 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan numerosi ulkoa, vaikka yhteystiedoissani sitä ei ole.
äläpä huoli, se on muutaman muun yhteystiedoissa
Varmasti on monenkin. Jos tuntuu, että heistä joku on se rakkain, ota pois. Ja pidä mulla esto voimassa.
Miksi kaivattusi on estänyt sinut?
Tämän kysymyksen minäkin haluaisin kysyä. En ymmärrä, miten kukaan päästää tilanteet kehittymään siihen pisteeseen, että kaivattu joutuu estämään. Ketään kun ei estetä ilman todella painavaa syytä.
No kerrohan nyt se syy kun aloitit.
Vierailija kirjoitti:
Tutkitaan ennen kuin hutkitaan?
Ei noin tee kukaan enää.
Tietenkin, mutta rajansa kaikella. Myös halulla nähdä aina toisten näkökulmasta silloin, kun heidän näkemyksensä on itselle vahingoksi.eri ja sivusta