Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Illan hitaan aika; toisiimme nojaillen. Hymyäsi ja juttujasi kaipaan. Helliä suudelmia ja halauksia, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö oot ihastunu muhun?
En oikeastaan. Loppui, kun sain tietää hänen suhteestaan naiseen, ketä en osaa arvostaa pätkän vertaa. Jos pitää sellaisesta, niin ei ole mies,keneen kannattaa enää ihastuksen tunteita tuhlata.
Käykö ex-kaivattusi maksullisissa?
Jännittää ootko vielä siinä. Oot rakas. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko yrittänyt peitellä tunteitasi kaivatun suuntaan, ettei hän saisi tietää niistä? Jos olet, miten?
En. Niitä ei ollut vielä silloin kun viimeksi nähtiin. Jos nyt nähtäisi, riippuisi tilanteen luonteesta, peitteilisinkö vai en.
Kyllä niitä jollain tavalla oli jo silloin, kun viimeksi nähtiin. Käytöksestä näki.
Nope. Ikinä käynyt mielessäkään. Ei siis sinusta kyse.
Kaipaan sinua muutoin kuin satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tarpeeksi iso haave, se ei kuole koskaan.
Kyllä kuolee kun tosiasiat rävähtävät silmille.
Haaveilija siinä räjähdyksessä kuolee, ei haave.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko yrittänyt peitellä tunteitasi kaivatun suuntaan, ettei hän saisi tietää niistä? Jos olet, miten?
En. Niitä ei ollut vielä silloin kun viimeksi nähtiin. Jos nyt nähtäisi, riippuisi tilanteen luonteesta, peitteilisinkö vai en.
Täsmälleen tämä sama. Luulen että nyt sydän halkeis jos nähtäis uudelleen. Hyvää yötä, kauniita unia.
Hitosti pierettää, äänekkäitä ovat.
Juu en tiedä miten enää jaksan.
En kyllä yhtään ymmärrä naisia jotka ovat salasuhteessa vuosikausia kun itse hajoan jo alle viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä jollain tavalla oli jo silloin, kun viimeksi nähtiin. Käytöksestä näki.
Nope. Ikinä käynyt mielessäkään. Ei siis sinusta kyse.
Ei naisten mielessä käy monikaan asia, mutta alitajuntasi tiesi paremmin.
En kaipaa sinua käytännöllisistä syistä. Vaan ihan muista syistä.
Liikaa portaita jos hissi rikki. Hyvää yötä sinne korkeuteen!
Rakkaalle hyvät yöt. Vai ootko mun rakas? Ainakin sala. On kai ikävä, vaikket sitä arvaa.
Olisin tahtonut painaa otsani otsaasi vasten, sormenpäät sormenpäitä. Olla hiljaa, antaa viestien kulkea virtana toisesta toiseen.
Se olisi voinut olla rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Voi kiesus, kuinka lapsellista sakkia täss ketjussa taas on.
Ei vähäisintökään elämänkokemusta yhdelläkään, mutta silti jauhetaan sontaa muka ihastumisista.
14-17 kirjoittelee täällä. Mä luulin että tämä on aikuisten, vähintään täysikäisten palsta.
Aikuisillaki voi olla paha olla. Sun haukkumiset ei paljoa lohduta.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos merkistä, että haluaisit edelleenkin ystävystyä. Pitäis kyllä repäistä itsensä tästä paikkaan jumittamisesta irti. Kai olen liian pessimisti (ei kun realisti... ei kun pessimisti... ei kun...) sen suhteen, että ei me nähtäis kuitenkaan. Pitäis kyllä keksiä jotain että se varmasti viimein onnistuis.
En halua ystävystä enää sinun kanssa. Meidän juttu in ollutta ja mennyttä. Lopeta jo tuo haikailu. Vai oletko edellern niin lätkäsdö, että mielikuvituksessasi luuket minun lähettelevän sulle tämän kautta pyyntöjä ja viestejä.
Elä hyvä ihminen omaa elämääsi. Ja anna muiden elää omaansa. Hyvää jatkoa Sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltagallup: kuinka pitkä aika kaivattusi synttäreihin? Teidän, jotka ette tiedä kaivattunne syntymäpäivää, ei tarvitse ilmoittaa sitä tässä!
Piakkoin, melko pian. Mutta en tule onnittelemaan täällä enkä irl. Yhteys on mennyttä. Tulen kyllä muistamaan, että se on hänen merkkipäivänsä. En minä unohda asioita kovin helpolla.
Hänellä oli juuri synttärit. En onnitellut.
En unohda petettyjä lupauksia😊
Sivusta
Mitä hän oli sulle luvannut?
Jep. Sellainen uusi ihastus tulee vastaan joka kolmas päivä. Harmi ettei tule. Toivottavasti et itse joudu tällaiseen kaipauksen limboon ikinä.