Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö oot ihastunu muhun?
En haluaisi mutta ehkä. Tai joo, tai en. Entiiä.
Vähän niinkuin sinä vastasit mun kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tavataan, sydän hakkaa tuhatta ja sataa eivätkä jalatkaan kanna, joten tavataan vain suoraan ensiavussa.
Hyvällä tuurilla päästään samaan huoneeseen.
Ei ne hevillä sinne ota ketään. Aina sopii toivoa parasta.
Parempihan se on kun ei tarvitse ensiapua.
Vierailija kirjoitti:
Voiko sun autossa yöpyä?
Ei voi. Palelisit siellä. Voisit nukkua vierashuoneessa minun luona😍
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko yrittänyt peitellä tunteitasi kaivatun suuntaan, ettei hän saisi tietää niistä? Jos olet, miten?
Olen oma itseni, eikä se vaadi yrittämistä. Ei minusta mitään saa irti, ellei kysy.
Sä pehmensit mun sydämen, oon siitä kiitollinen. En tiedä, miks just sä, mahdoton ja toisesta maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko yrittänyt peitellä tunteitasi kaivatun suuntaan, ettei hän saisi tietää niistä? Jos olet, miten?
Never.
Eihän siten sais koskaan suhdetta käyntiin. Tunteet pitää näyttää, tuoda esiin. Se on ainoa ratkaisu,
Vai siten saa selville, onko myös toinen kiinnostunut. Jos tulee ne pakit, niin sitte tulee.
Ei tämä maailman ihastukset ja rakastumiset yhteen mieheen eikä naiseen lopu.
Aina tulee uusia miehiä ja naisia eteen, joihin voi ihastua ja rakastua samalla intesiteetilla kuin edellliseen.
Ei kukaan ole korvaamaton, vaikka juuri niin moni luulee, kiihkeimmässä ihastumisen tunteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Välttelemällä katsekontaktia,koska silmistä näkee aika paljon. Menemällä nykyään kauemmas hänestä. Luulen,että on aavistanut ihastukseni jo kauan aikaa sitten. En halua hänellekään epämukavaa oloa, joten vältän katsomista. Varattu on,mutta tiedän, että yksi jo kärkkymässä ovella. Minä en alennu ihmissuhdepeleihin. Jos mies pitää minua kiinnostavana,hän lähestyy.
Kymmenen kuukautta ja noin yksi viikko kaivatun synttäreihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltagallup: kuinka pitkä aika kaivattusi synttäreihin? Teidän, jotka ette tiedä kaivattunne syntymäpäivää, ei tarvitse ilmoittaa sitä tässä!
Hänellä syntymäpäivä heinäkuun alussa, joten onhan siihen aikaa.
Paljon rapujen kaipaajia, oon ennenkin laittanut merkille. Oma kaivattu kans. Eri
Lääkärillä ei riitä luvat määrätä kaivattua edes lääkkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin,että pystyn kohtaamaan sinua niinkuin ennenkin. Ei,aina sama tunne kun pääsen kotiin. Ahdistus,suru ja masennus. Hyvää tässä illassa oli, että että ehkä pystyn katsomaan jo jotain toistakin miestä "sillä" silmällä. Sinua en saa koskaan,niin mitä tuhlaan enää energiaani ja edes tulen sinne. Osaan esittää hyvin, ettei satu, mutta sattui ja lujaa.
Ainahan sattuu, kun sydän särkyy. Minulla 2-3 v. Eikä edes putkeen.
Heh, 2-3 vuotta elää särkyneen sydämen kanssa. Mieletöntä ajan tuhlausta, tässä ainutlaatuisessa elämässä.
Täällä eletään kerran. Toista elämää ei tule.
Se menee aina niin, että uusi ihastus / rakkaus, on entisen rakkauden surma.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärillä ei riitä luvat määrätä kaivattua edes lääkkeeksi.
Älä nyt ammu alas hyvää ideaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelemällä katsekontaktia,koska silmistä näkee aika paljon. Menemällä nykyään kauemmas hänestä. Luulen,että on aavistanut ihastukseni jo kauan aikaa sitten. En halua hänellekään epämukavaa oloa, joten vältän katsomista. Varattu on,mutta tiedän, että yksi jo kärkkymässä ovella. Minä en alennu ihmissuhdepeleihin. Jos mies pitää minua kiinnostavana,hän lähestyy.
Ja jos nainen pitää minua kiinnostavana, hän lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Sua ajatellen matkustan untenmaille. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. Odottelen sua siellä unien päätepysäkillä. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Jos on tarpeeksi iso haave, se ei kuole koskaan.
Kyllä kuolee kun tosiasiat rävähtävät silmille.
Kaunis, älykäs ja karismaattinen nainen on minunkaltaiseni. Harmi, että osuvat niin harvoin samaan pakettiin.
Uuh ja aah. Siinä kiteytetysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos nainen pitää minua kiinnostavana, hän lähestyy.
Yritin,mutta en suoraan tietenkään. Jos toinen ei jatka keksustelua tai kysy mitään, niin kertoo ettei kiinnostusta ole. Hän ei ole edes ujo ja naisia on ollut
Vierailija kirjoitti:
En. Niitä ei ollut vielä silloin kun viimeksi nähtiin. Jos nyt nähtäisi, riippuisi tilanteen luonteesta, peitteilisinkö vai en.
Jos tietäisit minut niin et kyllä epäilisi. Tuntemattomia miehiä en pyydäkään tietysti.