Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko yrittänyt peitellä tunteitasi kaivatun suuntaan, ettei hän saisi tietää niistä? Jos olet, miten?
En hänen suuntaan, mutta muutamaa yhteistä tuttua olen ehkä erehdyttänyt. Sanonut jonkin ironisen kommentin hänestä tmv. Eivätpähän ainakaan lavertele.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, älykäs ja karismaattinen nainen on minunkaltaiseni. Harmi, että osuvat niin harvoin samaan pakettiin.
Minä taas en tykkää komeista miehistä siinä merkityksessä kuin ne virallisesti laitetaan komeusjärjestykseen. Tykkään enemmän jollain tapaa erikoisen näköisistä. Joku pieni juttu on se, joka houkuttaa. Esim. hörökorvat on tosi suloiset. Se voi olla just se juttu, joka vetää kyseistä henkilöä kohden.
Kun mies jättänyt naisen, asia on selvä loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko yrittänyt peitellä tunteitasi kaivatun suuntaan, ettei hän saisi tietää niistä? Jos olet, miten?
En. Niitä ei ollut vielä silloin kun viimeksi nähtiin. Jos nyt nähtäisi, riippuisi tilanteen luonteesta, peitteilisinkö vai en.
Kyllä niitä jollain tavalla oli jo silloin, kun viimeksi nähtiin. Käytöksestä näki.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, älykäs ja karismaattinen nainen on minunkaltaiseni. Harmi, että osuvat niin harvoin samaan pakettiin.
Sinä olet menestyksekäs, rikas ja komea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tavataan, sydän hakkaa tuhatta ja sataa eivätkä jalatkaan kanna, joten tavataan vain suoraan ensiavussa.
Hyvällä tuurilla päästään samaan huoneeseen.
Ei ne hevillä sinne ota ketään. Aina sopii toivoa parasta.
Parempihan se on kun ei tarvitse ensiapua.
Niinkin asian voi ilmaista ja tavallaanhan se on silloin niin.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Muserruim kun selvidi että on varattu, eikä viitsinyt tuoda sitä ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Lähestyin. Kannattiko?
En tiedä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltagallup: kuinka pitkä aika kaivattusi synttäreihin? Teidän, jotka ette tiedä kaivattunne syntymäpäivää, ei tarvitse ilmoittaa sitä tässä!
Piakkoin, melko pian. Mutta en tule onnittelemaan täällä enkä irl. Yhteys on mennyttä. Tulen kyllä muistamaan, että se on hänen merkkipäivänsä. En minä unohda asioita kovin helpolla.
Hänellä oli juuri synttärit. En onnitellut.
En unohda petettyjä lupauksia😊
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en tykkää komeista miehistä siinä merkityksessä kuin ne virallisesti laitetaan komeusjärjestykseen. Tykkään enemmän jollain tapaa erikoisen näköisistä. Joku pieni juttu on se, joka houkuttaa. Esim. hörökorvat on tosi suloiset. Se voi olla just se juttu, joka vetää kyseistä henkilöä kohden.
Ei tässä puhuta nyt mistään yleisesti kauneusihanteesta. Makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole koskaan jätetty pitkässä suhteessa. Muut asiat ovat johtaneet eroon.
Kiitos merkistä, että haluaisit edelleenkin ystävystyä. Pitäis kyllä repäistä itsensä tästä paikkaan jumittamisesta irti. Kai olen liian pessimisti (ei kun realisti... ei kun pessimisti... ei kun...) sen suhteen, että ei me nähtäis kuitenkaan. Pitäis kyllä keksiä jotain että se varmasti viimein onnistuis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet menestyksekäs, rikas ja komea?
Olen komea, älykäs ja karismaattinen. Muun saa hoitaa itse, jos on älykäs ja osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltagallup: kuinka pitkä aika kaivattusi synttäreihin? Teidän, jotka ette tiedä kaivattunne syntymäpäivää, ei tarvitse ilmoittaa sitä tässä!
Hänellä syntymäpäivä heinäkuun alussa, joten onhan siihen aikaa.
Paljon rapujen kaipaajia, oon ennenkin laittanut merkille. Oma kaivattu kans. Eri
No jippii ja jee 😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Kiva juttu.
Vierailija kirjoitti:
Sä pehmensit mun sydämen, oon siitä kiitollinen. En tiedä, miks just sä, mahdoton ja toisesta maailmasta.
💕💔
Vierailija kirjoitti:
Mies. Olet täydellinen. 🤣
Lähestyin. Kannattiko?