Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiton anteeksiannon teema. Kuinka monta vuotta vielä täytyy tuhlata menneiden vatvomiseen ja "Ei haittaa- asenteeseen".
Niin kauan kun on tarvis, Turva ja turvallisuus taattu. Vain niille voi jotain perustaa.
Ei ole turvaa ja turvallisuutta tässä suhteessa.
Olisi kiva nähdä keväällä, kun olen saanut vietyä pari asiaa päätökseen asti.
Jos on tarpeeksi iso haave, se ei kuole koskaan.
Kun tavataan, sydän hakkaa tuhatta ja sataa eivätkä jalatkaan kanna, joten tavataan vain suoraan ensiavussa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kukkia toiveissa
Valkoisia, vaaleanpunaisia ja oransseja liljoja sekä violetteja neilikoita. Tai sitten vain tylsästi iso kimppu ruusuja tai gerberoita, lempikukkani lilja kun on kissoille tosi myrkyllinen.
Gallup: oletko yrittänyt peitellä tunteitasi kaivatun suuntaan, ettei hän saisi tietää niistä? Jos olet, miten?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva nähdä keväällä, kun olen saanut vietyä pari asiaa päätökseen asti.
En vastusta.
Vierailija kirjoitti:
Tää on se vaikein hetki kun hän ei pysty puhumaan juuri nyt kun mä haluaisin.
Mä olen iltavirkku. Juuri nyt haluaisin jutella. En tiedä miten tulisin jaksamaan tälläistä kun tälläisestä ei ole kokemusta.
Ja jos itseään arvostaa niin ei tähän pidä lähteä. Katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän kaivatullani oikein menee? Kun nuo kontaktit on niin vähäisiä.
Siinäpä miettimistä sinulle miten kysyt hänen kuulumisia.
Toivottavasti et yritä vältellä mua tai jotain...
Vierailija kirjoitti:
Luulin,että pystyn kohtaamaan sinua niinkuin ennenkin. Ei,aina sama tunne kun pääsen kotiin. Ahdistus,suru ja masennus. Hyvää tässä illassa oli, että että ehkä pystyn katsomaan jo jotain toistakin miestä "sillä" silmällä. Sinua en saa koskaan,niin mitä tuhlaan enää energiaani ja edes tulen sinne. Osaan esittää hyvin, ettei satu, mutta sattui ja lujaa.
Ainahan sattuu, kun sydän särkyy. Minulla 2-3 v. Eikä edes putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko yrittänyt peitellä tunteitasi kaivatun suuntaan, ettei hän saisi tietää niistä? Jos olet, miten?
Hän tietää. Silti peitän väistäen ja vältellen.
Vierailija kirjoitti:
Kun tavataan, sydän hakkaa tuhatta ja sataa eivätkä jalatkaan kanna, joten tavataan vain suoraan ensiavussa.
Hyvällä tuurilla päästään samaan huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö oot ihastunu muhun?
En oikeastaan. Loppui, kun sain tietää hänen suhteestaan naiseen, ketä en osaa arvostaa pätkän vertaa. Jos pitää sellaisesta, niin ei ole mies,keneen kannattaa enää ihastuksen tunteita tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Iltagallup: kuinka pitkä aika kaivattusi synttäreihin? Teidän, jotka ette tiedä kaivattunne syntymäpäivää, ei tarvitse ilmoittaa sitä tässä!
10 kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän tietää. Silti peitän väistäen ja vältellen.
SAma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne hevillä sinne ota ketään. Aina sopii toivoa parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vierekkäin sitten katsotaan toisiamme. Lääkäri toteaa molemmat lemmensairaiksi ja määrää lääkkeeksi toinen toisemme.
Ensimmäistä enempi varmaan haluaisikin.