Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kuuma, kuumempi, kuumin valkopaita, (sala-)rakkaani. Annan sulle nyt jo hyvän yön halit ja mitä haluatkaan minulta, koska en tiedä ehdinkö ennen klo 23. Aargh, en pääse susta eroon mitenkään. Traagista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä ihastun ihmisiin jotka ovat vähänkin kivoja mulle... :/
Olet jäänyt jossakin vaiheessa vaille jotakin. Kenen tahansa välittäminen tuntuu hyvältä ja sekoitat sen ihastumisen tunteeseen?
Luultavasti.
Vierailija kirjoitti:
Täysikuu ja sinä, rakas.
... ja hento kuiskaus...
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja 45 🥰
Meitä on monia. Kukas?
No tuskin täältä yhtään kukaan :D sivuhuomiona
Hyvää yötä! Jossakin toisessa ajassa ehkä meistä olisi voinut tulla me.
Vierailija kirjoitti:
kuka ties
Ajatteletko sä mua koskaan kun oot siellä omassa kodissasi? Mä olen ajatellut sua koko päivän. Toivottavasti huomenna on parempi ja pääsen jo yli.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko sä mua koskaan kun oot siellä omassa kodissasi? Mä olen ajatellut sua koko päivän. Toivottavasti huomenna on parempi ja pääsen jo yli.
Kyllä minä ajattelen. Usein.
Vierailija kirjoitti:
Eikö meitä sitten ole tarkoitettu toisillemme?
Voidaan selvittää asia;)
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä lohduttavaa.
Jos nyt yritän miettiä millainen lapsi tai millaisia lapsia ihastuksesta ja minusta tulisi, niin varmaan aika kauniita ja mystisiä hahmoja! Hieman salaperäisiä ja leikkisiä olentoja joissa eloisuus ja rauhallisuus vaihtelisi kuin valo ja varjo.
Vierailija kirjoitti:
Et kai pääse yli yhdessä silmän räpäyksessä. Tämä ei ainakaan ole häneltä, koska ei kirjoittaisi noin.
Tiedäksä, mikä meidät erottaa?
Mä en voi koskaan puhua tästä sydänsurusta kenelläkään. Sä voit puhua musta ihan, mitä haluat.
Sua ei edes kiinnosta, miten palasiksi sait mut. Ja minä hölmö mietin, loukkasinko sua jotenkin.
Miten mä luulin, että kello on jo 23?
Ehkä siirryn jo vuoteeseen, aikainen herätys tiedossa.
Gallup: Kuinka todennäköisenä pidät hänen näkemistään tai tapaamistaan vielä tämän kuukauden aikana?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kuinka todennäköisenä pidät hänen näkemistään tai tapaamistaan vielä tämän kuukauden aikana?
Nollan luokkaa. En tiedä tullaanko koskaan enää näkemään
Lapsientekoajat on tainnu näillä olla 20 vuot sit jo ohitte, kun palstan keski-ikää arvioi.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin todennäköisenä. Näin hänet viimeksi tänään, ja nähnyt viimeaikoina usein.
Mulla oli 4 solttua, heppa, torni ja kaks kuningatarta ja onnistuin saamaan tasapelin yhtä kuningasta vastaan..