Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
20681/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität eroon? Eikös meistä pitänyt tulla me? Itse ainakin toivoisin.

Vierailija
20682/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Kuinka todennäköisenä pidät hänen näkemistään tai tapaamistaan vielä tämän kuukauden aikana?

Reilu viikko aikaa nähdä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20683/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsientekoajat on tainnu näillä olla 20 vuot sit jo ohitte, kun palstan keski-ikää arvioi.

Hehe. Ketjussa on naisia, joilla on vauvoja, taaperoita. Joku on raskaanakin. Itsekin voisin vielä saada lapsia.

Vierailija
20684/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuiko mun muhkeat rinnat hyvältä rintaasi vasten?

Vierailija
20685/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän todennäköisempänä sitä, että minusta tulee miljonääri kuin että päätyisimme yhteen.

Vierailija
20686/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuma, kuumempi, kuumin valkopaita, (sala-)rakkaani. Annan sulle nyt jo hyvän yön halit ja mitä haluatkaan minulta, koska en tiedä ehdinkö ennen klo 23. Aargh, en pääse susta eroon mitenkään. Traagista. 

Haluan sinulta halin ja sinut. 😍

Vierailija
20687/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrität eroon? Eikös meistä pitänyt tulla me? Itse ainakin toivoisin.

Ei onnistu eroon yrittäminen

Vierailija
20688/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnellinen. Perusasiat ovat nyt todella hyvin, eikä tarvitse pelätä jokaista risahdusta, että kaatuuko kaikki taas. Joskus tietysti harmittaa jokin asia, mutta sitten muistuttelen itseäni siitä miten huonosti asiat joskus muinoin ovat olleet, ja otan vähän suhteellisuuden tajua. Nopeasti lakkaa harmittamasta. 

Kaikki on hyvin. Elämäni on juuri sellaista kuin olen aina halunnutkin, en muuttaisi mitään.

Vierailija
20689/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän todennäköisempänä sitä, että minusta tulee miljonääri kuin että päätyisimme yhteen.

Sinähän olet jo.

Vierailija
20690/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedäksä, mikä meidät erottaa?

Mä en voi koskaan puhua tästä sydänsurusta kenelläkään. Sä voit puhua musta ihan, mitä haluat.

Sua ei edes kiinnosta, miten palasiksi sait mut. Ja minä hölmö mietin, loukkasinko sua jotenkin.

Toivottavasti ei ole minulle. Koska asiat vaativat konkretiaa. En laske kommunikointia näkemättä sellaiseksi. 

Vierailija
20691/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedäksä, mikä meidät erottaa?

Mä en voi koskaan puhua tästä sydänsurusta kenelläkään. Sä voit puhua musta ihan, mitä haluat.

Sua ei edes kiinnosta, miten palasiksi sait mut. Ja minä hölmö mietin, loukkasinko sua jotenkin.

Kiinnostaisi tietää, millä tavalla olisin rikkonut ketään?

Vierailija
20692/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko onnellinen? Miksi, miksi ei? Jos ei, mitä voisit tehdä asian parantamiseksi? Miehelle, saa muutkin vastata.

Kerron nämä asiat kun tutustumme paremmin. 

Vierailija
20693/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juorulehden horoskooppi kehottaa tekemään aloitteen, lol. 

Vierailija
20694/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töttöröö.

Vierailija
20695/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luota suhun tippaakaan. Silti olisi hyvä selvittää asiat, jos jotain selvitettävää yhä on. 

Miehelle?

Vierailija
20696/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä meistä ei meitä tule

Vierailija
20697/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattua ei näkyny mut löysin paljon sieniä ja kuvasin sit niitä🤷😄

Hmm itsekin mietin lähtisikö sienihuntille lähipäivinä :) 

Yks oli sellanen ruskea, jossa oli varmaan 20cm halkasijaltaan se lakki, en tunnistnu mitään muuta varmaksi kuin kärpässienen ja sekin oli jäätävän iso😅 

Jätti oli varmaan joku tatti. Mahdollisesti herkkutatti. Opettele sieni vuodessa niin voit poimiakin niitä. Sivusta. 

Vierailija
20698/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu olisi ainoa mies, jonka kanssa voisin harkita tekeväni lapsen. Ei se välttämättä enää onnistuisi, ja olisimme varmaan ihan kamalat vanhemmatkin, mutta voitaisi se silti tehdä. Tuskinpa vaan tehdään. 

Mulla sama. Silläkin välirikko on vaikea paikka. Jos jonkun kanssa olisin voinut ja halunnutkin mikäli molemmat olisi olleet messissä ja sillä fiiliksellä, niin hänen. En oikein osaa kuvitella tekeväni niin kuin isosta rakkaudesta. Enkä mistään muusta syystä haluaisi äidiksi. Kuin rakkaudesta ja koska rakkaus pyytää sitä minulta. Ottamaan kahdenvälisestä syvästä yhteydestä ja hellyydestä toisiaan kohtaan elävän hengen ja muodon. Suren kaikkia nyt hänen kanssaan toteutumattomaksijääviä tulevia. Niin niitä mihin ei jälkikasvu olisi istunut,  joihin jäl

Mulle tämä oli enemmänkin biologinen kokemus kuin mikään tunneyhteysasia. Olen tuntenut paljon syvempääkin yhteyttä henkilön kanssa, mutta koskaan aiemmin ei ole tullut tunnetta, että tuolle voisin tehdä lapsen. 

ap

Oli se mullekin myös biologinen draivi. Kenenkään kanssa koskaan en ole tuntenut sellaista tolkutonta ja jatkuvaa, heikkopäistä tarvetta, halua ja himoa saada just se just sinne ja mahdollisimman usein:D.  Siinä mielessä ajatukset ei ole samat, että hän on varmasti hyvä vanhempi enkä mäkään mikään huono sinänsä olisi. Neuroepätyypillisyys vaan heittää haastetta ja kapuloita rattaisiin kautta linjan elämässä, jolloin joutuu tarkkaan miettimään mihin kaikkeen rahkeet riittää.

Vierailija
20699/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juorulehden horoskooppi kehottaa tekemään aloitteen, lol. 

Laita linkki.

Vierailija
20700/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve!

Ketju on lukittu.