Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
20621/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikon saldo:

[x] oot sittenki elossa

[x] käyt edelleen siellä

[x] kukaan muu ei kelpaa mulle

[  ] haluat joskus tutustua

[X] ja mua ei enää kiinnosta

Hyvä. Pelaa pelejäs jonkun sellasen kanssa ketä kiinnostaa.

Vierailija
20622/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hullusti? Kertoisitko, niin ei tarvitsisi arvailla?

Miksi te kommunikoitte täällä? Voithan kysyä ihan henk koht?

Keneltä? Itseni kanssa täällä keskustelen ja jäsennän tajunnanvirtaa. Sattuneesta syystä terapia ei toimi minulle. Se nyt on jo nähty. Ja ajatukset on sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20623/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä ihastun ihmisiin jotka ovat vähänkin kivoja mulle... :/

Vierailija
20624/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu olisi ainoa mies, jonka kanssa voisin harkita tekeväni lapsen. Ei se välttämättä enää onnistuisi, ja olisimme varmaan ihan kamalat vanhemmatkin, mutta voitaisi se silti tehdä. Tuskinpa vaan tehdään. 

Mulla sama. Silläkin välirikko on vaikea paikka. Jos jonkun kanssa olisin voinut ja halunnutkin mikäli molemmat olisi olleet messissä ja sillä fiiliksellä, niin hänen. En oikein osaa kuvitella tekeväni niin kuin isosta rakkaudesta. Enkä mistään muusta syystä haluaisi äidiksi. Kuin rakkaudesta ja koska rakkaus pyytää sitä minulta. Ottamaan kahdenvälisestä syvästä yhteydestä ja hellyydestä toisiaan kohtaan elävän hengen ja muodon. Suren kaikkia nyt hänen kanssaan toteutumattomaksijääviä tulevia. Niin niitä mihin ei jälkikasvu olisi istunut,  joihin jälkikasvua ei olisi suotu kuin niitäkin, joissa olisi

Kiitos luottamuksesta

T. Eri

Vierailija
20625/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te kommunikoitte täällä? Voithan kysyä ihan henk koht?

Keneltä? Itseni kanssa täällä keskustelen ja jäsennän tajunnanvirtaa. Sattuneesta syystä terapia ei toimi minulle. Se nyt on jo nähty. Ja ajatukset on sekaisin.

Ootko ihan varma että tää on hyvä paikka olla jos tuollasia mietteitä

Vierailija
20626/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän  mitä kysyt ennen kello 23

Saisinko halin😘

Vierailija
20627/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jäänyt jossakin vaiheessa vaille jotakin. Kenen tahansa välittäminen tuntuu hyvältä ja sekoitat sen ihastumisen tunteeseen?

Vierailija
20628/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä juttuja ollaan puhuttu ja aikaa muutaman kerran vietetty.Kaikkea hyvää elämään sinulle.Jotkut ihmiset ovat sydämessä, vaikka eivät vierellä kulje.

Vierailija
20629/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hento hipaisu hyväksi yöksi.

Niin paljon toivoin.

t,k

Vierailija
20630/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ja sitten vaikka ne on kaikkea muuta kuin kivoja, en pääse irti kuitenkaan.

Vierailija
20631/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu olisi ainoa mies, jonka kanssa voisin harkita tekeväni lapsen. Ei se välttämättä enää onnistuisi, ja olisimme varmaan ihan kamalat vanhemmatkin, mutta voitaisi se silti tehdä. Tuskinpa vaan tehdään. 

Mulla sama. Silläkin välirikko on vaikea paikka. Jos jonkun kanssa olisin voinut ja halunnutkin mikäli molemmat olisi olleet messissä ja sillä fiiliksellä, niin hänen. En oikein osaa kuvitella tekeväni niin kuin isosta rakkaudesta. Enkä mistään muusta syystä haluaisi äidiksi. Kuin rakkaudesta ja koska rakkaus pyytää sitä minulta. Ottamaan kahdenvälisestä syvästä yhteydestä ja hellyydestä toisiaan kohtaan elävän hengen ja muodon. Suren kaikkia nyt hänen kanssaan toteutumattomaksijääviä tulevia. Niin niitä mihin ei jälkikasvu olisi istunut,  joihin jälkikasvua ei olisi suotu kuin niitäkin, joissa olisimme halunneet ja saaneet tehdä toinen toisemme myö

Enkä mitenkään osaa enää uskoa, että maailma enää ehtisi suoda mulle niin syvää tunnetta kenenkään muun kanssa ennen kuin ikä tulee vastaan. Kuusi-seitsemän vuotta niin voi hyvinkin olla totaalisen myöhäistä sillä saralla, jos sattuisi edes olemaan niitä, joille se olisi suht helppoa. 

Vierailija
20632/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmiä ikävä.

Onko yksi oikeista nimistä?

On sen ihmisen oikea nimi.

Täällä yksi!

A kaipaa sua.

Minä sinua, rakas. Ikävöin.

Vierailija
20633/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja 45 🥰

Vierailija
20634/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla isä. Tiedät kenelle.

Hän pitäisi sinusta.

Vierailija
20635/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko halannut kaivattusi kanssa?

Nainen vai mies naista vai miestä?

Koska?

Ei olla halattu, hyvä kun hädin tuskin hipaistu...

Vierailija
20636/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysikuu ja sinä, rakas.

Vierailija
20637/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Silläkin välirikko on vaikea paikka. Jos jonkun kanssa olisin voinut ja halunnutkin mikäli molemmat olisi olleet messissä ja sillä fiiliksellä, niin hänen. En oikein osaa kuvitella tekeväni niin kuin isosta rakkaudesta. Enkä mistään muusta syystä haluaisi äidiksi. Kuin rakkaudesta ja koska rakkaus pyytää sitä minulta. Ottamaan kahdenvälisestä syvästä yhteydestä ja hellyydestä toisiaan kohtaan elävän hengen ja muodon. Suren kaikkia nyt hänen kanssaan toteutumattomaksijääviä tulevia. Niin niitä mihin ei jälkikasvu olisi istunut,  joihin jälkikasvua ei olisi suotu kuin niitäkin, joissa olisi

Enkä mitenkään osaa enää uskoa, että maailma enää ehtisi suoda mulle niin syvää tunnetta kenenkään muun kanssa ennen kuin ikä tulee vastaan. Kuusi-seitsemän vuotta niin voi hyvinkin olla totaalisen myöhäistä sillä saralla, jos sattuisi edes olemaan niitä, joille se olisi suht helppoa. 

Mulle tämä oli enemmänkin biologinen kokemus kuin mikään tunneyhteysasia. Olen tuntenut paljon syvempääkin yhteyttä henkilön kanssa, mutta koskaan aiemmin ei ole tullut tunnetta, että tuolle voisin tehdä lapsen. 

ap

Vierailija
20638/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikesta sun toiminnasta tuleekin mieleen, että seurani ei ole sopivaa? Kun se kuitenkaan ei ilmeisesti ole niin, se jättää aika kirpaisevan kysymyksen. Leikitkö sinä tunteillani?

🤔

Mistä näin päättelet? Ketä kaipaat? En todellakaan leiki kaivatun tunteilla. 

Ristiriitaisesta viestinnästä. Asemasta jossa saat minut helposti naurunalaiseksi. Mieheltä naiselle.

Hyvä jos et tee sellaista, se olisi nimittäin aika inhottavaa. 

Ei tulisi mieleenikään tehdä mitään tu

En halua täällä keskustella yhdenkään, jonka kanssa olen irl tekemisissä, kanssa. Koska ne ihmiset voivat koska tahansa 1. Laittaa mulle viestiä ja 2.kysyä kuulumisia, niin mä kyllä kerron. Koen sen, että joku seuraa täällä pelkäksi stalkkaamiseksi ja välillä ihan vainoamiseksi. Ei se ainakaan mikään positiivinen tunne ole.

Vierailija
20639/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja 45 🥰

Meitä on monia. Kukas?

Vierailija
20640/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko onnellinen? Miksi, miksi ei? Jos ei, mitä voisit tehdä asian parantamiseksi? Miehelle, saa muutkin vastata.

Ketju on lukittu.