Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
20661/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsientekoajat on tainnu näillä olla 20 vuot sit jo ohitte, kun palstan keski-ikää arvioi.

Niinhän he itsekin kirjoittivat, miksi toteat itsestäänselvyyden?

Vierailija
20662/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Kuinka todennäköisenä pidät hänen näkemistään tai tapaamistaan vielä tämän kuukauden aikana?

Ei tässä ainakaan. Epäilen vähän tapaanko tässä elämässä. Seuraavassa en sitten enää haluakaan tietää edes olemassaolostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20663/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko onnellinen? Miksi, miksi ei? Jos ei, mitä voisit tehdä asian parantamiseksi? Miehelle, saa muutkin vastata.

En tiedä. Tavallaan onnellisuus on elämänasenne. Voisin olla onnellinen tyhjätaskuna slummissa vailla mahdollisuuksia, jos kokisin niissä oloissa pärjääväni ja tuovani hyvää lähimmille, tärkeille. Jos vielä olisi rakkautta, niin sen enemmin. Toisaalta tällä hetkellä el koe, että elämä on tärkeitä osin sitä mitä toivoisin vaikka puitteet ovat slummia paremmat. Kun perustarpeet on kuitenkin jotenkin kunnossa, niin painottuu henkisen hyvinvoinnin tarve. Vaikka olen ehkä jotenkin rakastettu ja rakastan monia lähimpiä, niin haikailen täydellisemmän perään. Jos nyt joudun jatkuvasti suorittamaan ja osoittamaan ansaitakseni rakkautta, niin haaveilen elämästä jossa rakkaus olisi se määräävä voima ilman ehtoja, ja kaikki muu rakentuisi sen varaan, eikä niin että rakkaus vaatii jatkuvia voimannäyttöjä ravinnokseen ja sen loppuminen on pysyvä uhka jossain niskan takana.

Vierailija
20664/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysikuu ja sinä, rakas.

Ollapa kanssasi. (Huokaus)

Vierailija
20665/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä sua etsin, mutta en löydä.

Vierailija
20666/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota suhun tippaakaan. Silti olisi hyvä selvittää asiat, jos jotain selvitettävää yhä on. 

Vierailija
20667/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Kuinka todennäköisenä pidät hänen näkemistään tai tapaamistaan vielä tämän kuukauden aikana?

En osaa ennustaa ollenkaan. Vaikka asumme ihan lähellä toisiamme, niin hyvin harvoin kohtaamme.

Vierailija
20668/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuma, kuumempi, kuumin valkopaita, (sala-)rakkaani. Annan sulle nyt jo hyvän yön halit ja mitä haluatkaan minulta, koska en tiedä ehdinkö ennen klo 23. Aargh, en pääse susta eroon mitenkään. Traagista. 

Oliko valkoinen paita päällä viimeksi, kun nähtiin?

Vierailija
20669/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsientekoajat on tainnu näillä olla 20 vuot sit jo ohitte, kun palstan keski-ikää arvioi.

Eiköhän täällä ole seassa muitakin kuin 60+ ihmisiä 

Vierailija
20670/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiveissa! En tiedä, onnistuuko. 

Vierailija
20671/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko onnellinen? Miksi, miksi ei? Jos ei, mitä voisit tehdä asian parantamiseksi? Miehelle, saa muutkin vastata.

En. En kerro täällä.

Vierailija
20672/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hullusti? Kertoisitko, niin ei tarvitsisi arvailla?

Miksi te kommunikoitte täällä? Voithan kysyä ihan henk koht?

Keneltä? Itseni kanssa täällä keskustelen ja jäsennän tajunnanvirtaa. Sattuneesta syystä terapia ei toimi minulle. Se nyt on jo nähty. Ja ajatukset on sekaisin.

Ootko ihan varma että tää on hyvä paikka olla jos tuollasia mietteitä

Missä sitten?

Vierailija
20673/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon onnellinen ja en ole. En tiedä mitä haluan tai toivon. Oikeastaan tiedän, mutta se ei ole mahdollista. Ilmeisesti tämä on sitä viidenkympin kriisiä. Tarttis tehrä jotain tai sitten ei.

Vierailija
20674/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellinen. Mulla on perhe, jonka kanssa jaetut harrastukset. Paljon rakkautta ja lämpöä. Mulla on päämäärä joka ehkä sisältää jonkin tulevaisuudenkin. Mulla on tähti jota seuraan, alusta tänne asti on ollut pitkä matka. Mulla on kavereita muutama, joista ehkä joidenkin kanssa jakaisin vaikka loppuelämäni. Jos aika vaan sallisi, oon kiireinen nykyään, mutta toivon näkeväni heitä useammin. Tällä hetkellä vastaan tulevaisuuden haasteisiin.

En ole onnellinen. En mä ole ikinä ollut mitenkään täysin onnellinen, mun onni tuli asioista joita muiden on vaikea käsittää ja niitä ei enää ole. Se kaikki on mennyttä eikä palaa takaisin. Sen ymmärtämään pyrkiminen syö ison palan siitä mikä voisi olla kokonainen onneni. Ei sitä kokonaisuutta kai tavoita kukaan. Olen melankolinen, olen koko ikäni ollut melankolinen. Rakastan melankoliaa, jos se tulee oikeassa muodossa. Olen viimevuosina menettänyt paljon, en edes tajua miten paljon. Aina kun menetän jotain esimerkiksi minulle läheisiä, niin suljen ne tunteet pois. En oikein tiedä missä vaiheessa se alkoi, mutta viimeaikoina se on alkanut tulla esiin. Joinakin päivinä olen vihainen, ehkä katkera. Toisina taas on alkanut yhtäkkiä valua kyyneliä ja kaikkea tätä en ymmärrä, mutta luulen, että sitä saa mitä tilaa.

Kaiken kaikkiaan olen onnellinen. Mulla menee ihan kivasti. Toivon vaan, että näkisin paria tuttua jotka on mulle tärkeitä. En mä ikinä valita mistään, joten turha pelätä. :)

Vierailija
20675/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja te nuoremmat taas ette saa mitään aikaiseksi.

Vierailija
20676/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätodennäköistä, mutta periaatteessa se voi tapahtua milloin ja missä vaan. Hän viettää erilaista elämää pienten lasten ehdoilla ja minulla taas jo isommat lapset, joten vapaa-ajan menot ovat erilaiset. Veikkaan silti, että nähdään  tämän vuoden puolella.

Vierailija
20677/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYJKU<3

Vierailija
20678/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdään maanantaina. Ennen sitä katson kuvia puhelimesta.

Vierailija
20679/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattua ei näkyny mut löysin paljon sieniä ja kuvasin sit niitä🤷😄

Hmm itsekin mietin lähtisikö sienihuntille lähipäivinä :) 

Vierailija
20680/55805 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, miten aikataulut ja sattuma puuttuu peliin. Joskus kävelen ohi ja toivon näkeväni edes vilauksen. 

Ketju on lukittu.