Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks jotkut perheenisät vetää matkoilla aina överikännit?

Vierailija
17.05.2024 |

Olen todustanut tämän niin monta kertaa? Miksi kontrolli ei säily? Joku työpaikan bussireissu niin vinettopullo avataan jo bussin alkukilsoilla ja koko reissun ajan ollaan joko sammuneena, krapulassa tai aivan kaatokännissä? Miksi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tapaukset on aika surullisia. Mutta luulen että ovat parisuhdeloukussa, jossa pitää olla skarppina kotona lapsian takia ja työt kummiskin hoitaa. Vaimo ei tykkää jos ryypätään, joten se kaikki jotenkin purkautuu siellä raissulla kun haluaa edes vähäksi aikaa irtautua arjen ajatuksista. Näin minä sen näen.

Vierailija
2/22 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska lapsiperhe-elämä on niin kurjaa ja stressaavaa. Olen havainnut saman ilmiön myös naisilla - silloin kun perheenäiti kerran vuodessa pääsee baariin/klubille, vedetään överikännit, puhutaan ihan ihme juttuja ja loppuillasta itketään elämän kurjuutta kun ei se perhe-elämä ollutkaan kivaa, mutta poiskaan ei pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo tapaukset on aika surullisia. Mutta luulen että ovat parisuhdeloukussa, jossa pitää olla skarppina kotona lapsian takia ja työt kummiskin hoitaa. Vaimo ei tykkää jos ryypätään, joten se kaikki jotenkin purkautuu siellä raissulla kun haluaa edes vähäksi aikaa irtautua arjen ajatuksista. Näin minä sen näen.

Mikä loukku se on, kun mies on sen kuitenkin itse halunnut? Nollata tahtoo usein perheen äitikin, kun lapsivapaalle reissulle pääsee sen ehkä kerran pari vuodessa. Harva silti perhettään katuu.

Vierailija
4/22 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he ovat alkoholisteja.

Vierailija
5/22 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska lapsiperhe-elämä on niin kurjaa ja stressaavaa. Olen havainnut saman ilmiön myös naisilla - silloin kun perheenäiti kerran vuodessa pääsee baariin/klubille, vedetään överikännit, puhutaan ihan ihme juttuja ja loppuillasta itketään elämän kurjuutta kun ei se perhe-elämä ollutkaan kivaa, mutta poiskaan ei pääse.

Kun juo kerran vuodessa, viinapää on olematon. Jos juo kuten ennen lapsia, päätyy vessaan oksentelemaan jo ennen illan puoltaväliä.

Vierailija
6/22 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maassa maan tavalla

Vierailija
7/22 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun harvoin on mahdollisuus niin vedetään kaksin käsin.

Vierailija
8/22 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi. Itse olen näiden kanssa seurustellut (lasinen lapsuus, olen valitettavasti toistanut kokemaani) ja aina hyvät että huonot hetket ovat oivallisia tilanteita juoda. Ilman kännäämistä ei loma tunnu lomalta. Se on opittu tapa, onhan suomalaisille viina maistunut jo monta sukupolvea.

Vierailija
9/22 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tällä tavalla käyttäytyvä mies on maalainen tai maalta muuttanut jämähenkilö. 

Vierailija
10/22 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kotona alkoholin nauttiminen on kielletty.  

Eikä lasten pidä nähdä isäänsä ympäri päissään kaatuilemassa ja mökeltämässä.

Kyllä miehenkin tulee saada joskus rentoutua perinpohjin,ja vetää kunnon lärvit.

Kun kotona pitää olla aina se vahva, toimelias, ja,asioden järkkäilijä, lasten ihannoimma meidän isä.

Vierailija
11/22 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tällä tavalla käyttäytyvä mies on maalainen tai maalta muuttanut jämähenkilö. 

Niillä työreisuilla ja vastaavilla vetävät viinaa niin herrat, narrit, kun tavallisetkin työntekijät.

Miehillä on jotain sellaista yhteoshenkeä ja veljeyttä, jota naisilta ei löydy.

Vierailija
12/22 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se monilla on mukavaa

Vierailija
13/22 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

V tuttaa koko perhepaska mutta asuntolaina ja mukulat.

Vierailija
14/22 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka tekee tuota, tekee sitä muutenkin. Noloja tapauksia! Eivät ole aikuisikään menessä oppineet rajojaan. On näitä muuten äitejäkin. Julkisesti nolaavat itsensä. Käsittämätöntä että viitsivät ja kehtaavat!

Vierailija
15/22 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näen sen silleen, että osa ihmisistä nyt vaan on persoja alkoholille eikä osaa säädellä käyttöään. Parempi olisi olla kokonaan ilman jos tietää olevansa tätä sorttia. Eihän tuollainen överi-juopottelu ole millään tavalla normaalia, vaan ongelmajuomistahan se on. Varmaan jossain piireissä pidetään ihan ymmärrettävänä ja normaalina, mutta kyllä aikuisen ihmisen pitäisi osata käyttäytyä tilanteessa kuin tilanteessa. 

Vierailija
16/22 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska silloin on "lupa" tehdä tuollaisia asioita. Aika usein vaan homma lähtee käsistä ja lomasta, tyky-viikonlopusta yms tulee vain peruste

Vierailija
17/22 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äipät ne vasta sikailee reissuillaan. Laivoilla saattaa hytissä olla 6 miestä housut kintuissa ja av-mamma keskellä polvillaan lypsyllä.

Vierailija
18/22 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne pääsee viihteelle sen 2-4 krt/vuosi niin silloin on aina sokka irti.

Vierailija
19/22 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä loukku se on, kun mies on sen kuitenkin itse halunnut? Nollata tahtoo usein perheen äitikin, kun lapsivapaalle reissulle pääsee sen ehkä kerran pari vuodessa. Harva silti perhettään katuu.

Katsos kun kaikki eivät tiedä mitä haluavat. Ehkä sinäkin olet joskus luullut haluavasi jotain, mutta sen saatuasi todennut ettet tykkääkään siitä.

Kokeilemalla se selviää, paitsi että perhe-elämää ei voi kokeilla tekemättä lapsia.

Vierailija
20/22 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatöörejä, harjoituksen puutetta. Eivät varmaan kotonaan ryyppää, niin eivät osaa juoda.