Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa lähettää Instagramissa

Vierailija
14.08.2023 |

yksityisviestiä julkkiksille. Siis jotain henkilökohtaisia vuodatuksia, miten on ihastunut, kerjätä myötätuntoa, kertoa elämänstoorejaan, niin toki kehuisin myös. Kehtaako tuollaista tehdä aikuisena ihmisenä? Lukeeko ja vastaileeko ne edes?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi. En usko että ketään julkkista kiinnostaisi minun vuodatukseni. Ei minuakaan todennäköisesti kiinnostaisi kenenkään tuntemattoman.

Vierailija
2/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi edes kuvitella kuinka paljon tuollaisia viestejä ne saa. Vaikka laittaisit viestin niin sinne se hukkuu muiden joukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan muistat että se saattaa julkaista viestisi koko maailmalle. Sitä ei kiinnosta, ei lue niitä, anna olla

Vierailija
4/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sä niin tekisit?

Vierailija
5/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailevat monet mutta eivät kaikki vastaa. Muista ettet kerro liian arkoja asioita tai tietoa, sillä juoruilevat paljon ja saattavat alkaa kyttäämään sinua. Miesten kohdalla heidän seurustelukumppaninsa ovat monesti hirvittävän mustiksia joten kannattaa katsoa kenelle kerrot ja mitä kerrot. Asiat ovat mielestäni turvassa.

Vierailija
6/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan muistat että se saattaa julkaista viestisi koko maailmalle. Sitä ei kiinnosta, ei lue niitä, anna olla

Jos on niin hyvä viesti ja haluaa lisää huomiota. Syitä on monia.

Vierailija
7/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu julkkiksesta.

Itellä on muutama kirjailija seurattavana, hyvin noi vastailee.

Ei mua nolota, miks pitäs, mun asiahan se on, ei se kellekään kuulu mitä teen!

Vierailija
8/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit lähettää jos tuntuu siltä. Älkää nyt koko maailmaa inhotko jos joku tekee omin tavoin. Mutta olkaa tarkkana yksityisasioidenne kanssa oikeastikin.

Vierailija
9/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet siellä? Itse en tarvitse instagram,en F.B, tilti ja siksi nitä ei ole.Ihmiset tapaan livenä.Voivat siloin halutessaa näytää kuvansa,jotka heille tärkeitä.

Vierailija
10/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääkä uskoko kateellisia ihmisiä, luottakaa itseenne!

Vierailija
11/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako rohkeat ihmiset jotka tekevät kiusaa toinen toisillensa? Tuleeko kateutta? :) <3

Vierailija
12/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikenlainen instailu (faceilu, twiittailu, tiktokkaaminen jne) on noloa. Aivan sama onko se tuollainen ihkutuviesti vaiko persekuva tai flow-patsastelu tai sivallus tai jyrähdys.

Joutavaa ja noloa.

Vierailija
14/14 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittelen parille ulkomaalaiselle muusikkonaiselle toisinaan viestiä. En uskalla kertoa, minkä maalaisia ovat. Toinen on aika suosittu etnisen musiikin piireissä ja on oikein kiva ja ystävällinen. Mitään henkilökohtaisia viestejä ei kannata laittaa. Eikä tietenkään liian usein kannata laittaa. Pitää muistaa hienotunteisuus. Itse laitan vain mm. kivoja musiikkipätkiä, vanhoja valokuvia, niin linkkaan niitä sitten hänelle. On kivaa, kun saa jonkin pienen reaktion sitten takaisinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi