Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten varakkailta ja hyväosaisilta voisi leikata?

Vierailija
16.08.2024 |

?

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giljotiini.

Vierailija
82/129 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeen pitää saada lisää isoja tehtaita mm. Että töitä riittää ja vienti vetää.

Miten pienellä palkalla suomalaiset olisivat valmiita tekemään töitä niissä tehtaissa että ne pärjäisivät kiinalaisille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiravero käyttöön

Vierailija
84/129 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät pois! Vähävaraiset käyttävät ne ruokiin ja lapsen tarpeisiin, hyväosaiset lasten osakkeisiin!

Vierailija
85/129 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän tuo on tapahtumassa. Valtaosa Suomen rikkaista on saanut asemansa joko suoraan tai välillisesti julkisen sektorin virkakoneiston kautta. Julkisella sektorilla tullaan seuraavan vuoden mittaan käymään laajat YT-neuvottelut lähes jokaikisessä konttorissa ja virastossa. Todella harva tässä maassa on oikeasti omilla ansioillaan, eli yrittäjyydellä, saati työnteolla suhdanneherkällä yksityisellä sektorilla, rikastuneet (paitsi tietysti omasta mielestään).

Vierailija
86/129 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta ym. ostaville vero. Lääkäreille velvollisuus työskennellä terveyskeskuksessa viisi vuotta valmistumisen jälkeen.

Vierailija
87/129 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velvollisuus palkata aina ensin suomalainen,jos on useampi hakija.

Vierailija
88/129 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viera  kirjoitti:

Tasainen  niukkuus on parenpi kuin älyttömät tuloerot.

Vaurastuminen on AINA SÄKÄÄ!!!

Vierailija
89/129 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsilisät pois! Vähävaraiset käyttävät ne ruokiin ja lapsen tarpeisiin, hyväosaiset lasten osakkeisiin!

Vähävaraiset käyttävät lapsilisät viinaan, tupakkaan, osamaksuihin tai johonkin idioottimaisiin rakennekynsiin ja tötteröhuuliin.

Vierailija
90/129 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viera  kirjoitti:

Tasainen  niukkuus on parenpi kuin älyttömät tuloerot.

Vaurastuminen on AINA SÄKÄÄ!!!

Useimmat meistä vauraista ihmisistä on opiskellut pitkään ja  hartaasti. On istuttu nenä kirjassa yliopiston kirjastoissa tunteja ja tunteja. Tehty tutkintoja ja miettitty järkeviä vaihtoehtoja. Sitten menty töihin ja paiskittu töitä vuosikymmeniä säästäen ja sijoittaen mitä ylimääräistä jää. Ei kovassa työssä ole mitään säkää.

Vierailija
91/129 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hus irtisanoo.

Työmarkkinatuki on 595 netto, mutta sitä vähentää vuokra-,metsä-,korko- ja osinkotulot.

Omistusasuntoon ei saa asumistukea enää tammikuussa.

Vierailija
92/129 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen määräaikaisessa työssä.

Koska ansiosidonnaista leikataa niin leikkaan hiukset itse ja laitan ponnarille, letille tai nutturalle.

Vierailija
93/129 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin suhteellisen suurituloisena hirvittää, miten moni on valmis suistamaan kanssaihmisensä köyhyyteen ja kurjuuteen, että ei joutuisi luopumaan itse mistään. Ne kipeät leikkaukset kun eivät ikinä tunnu osuvan leikkaajiin.

Mutta ilmeisesti olen selvässä vähemmistössä, kun mielelläni maksan veroni ja maksaisin enemmänkin. Surulliseksi vetää ihmisluonto.

Kerrostalossa ollaan vastuussa muiden osakkaiden yhtiölainoista ja vastikkeista myös sijoittajat ovat.

Asuntokauppa on jäässä ja vuokra-asunnoista on iso ylitarjonta.

Vierailija
94/129 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin niitten palli-ja pillukarvat vois kierrättää .

Vierailija
95/129 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pitää sellainen hiustenleikkaus viikonloppu kotona, kun hallitus leikkaa eikä ole rahaa parturiin.

Marketit myyvät hiustenleikkaus saksia, voi leikata hiuksia kotona vaikka joka viikko.

Vierailija
96/129 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Lapsilisät ja yritystuet pois.  Varakkaat eivät tarvitse mitään tukia👍

Vierailija
97/129 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt etsitään niitä jotka on vain kotona.

No, ei meillä olisi rahaa lähteä mihinkään.

Olen määräaikaisessa työssä ja kaiken vapaa-ajan olen kotona sisällä.

Meinaan siivota viikonloppuna, nukkua ja katsoa telkkaria.

Vierailija
98/129 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jäänyt huomaamatta miten paljon on leikattu, eihän köyhillä ole mistä leikata. Kannattaisi leikatessa miettiä huvittaako enää käydä töissä, jos köyhänä saa ennemmän rahaa käteen.

Vierailija
99/129 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jäänyt huomaamatta miten paljon on leikattu, eihän köyhillä ole mistä leikata. Kannattaisi leikatessa miettiä huvittaako enää käydä töissä, jos köyhänä saa ennemmän rahaa käteen.

Ei kaikki työttömät saa toimeentulotukea, koska puolisolla pieni palkka.

Eli toivottavasti niillä jotka irtisanotaan hussista on tilillä rahaa säästössä.

Vierailija
100/129 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma olisi muutenkin parempi paikka, jos rikkailta otettaisiin paljon enemmän. Mihin esimerkiksi kukaan tarvitsee miljardiomaisuutta? Ei mihinkään. Sen sijaan köyhät saavat paljon jo pienilläkin summilla.

Sanoo ihminen, joka ei itse käy töissä, omista mitään eikä tule perimään mitään. Kummasti rupeaisi mieli muuttumaan jos täytyisi itse tehdä töitä rahan eteen, maksaa veroja itse hankkimastaan omaisuudesta tai perisi jotain arvokasta. Silloin ei olisi yhtä hanakas jakamaan muille omastaan. 

Olipa vihainen kirjoitus. Tekeekö se raha sittenkään kauhean onnelliseksi? :)