Mies, minkälainen naistyyppi sinua kiinnostaa?
Toisessa ketjussa naiset listaa kriteerejä, niin kostoksi tein ketjun miehille.
Kommentit (200)
Tykkään miehistä enemmän.
Asun usein vuosikausien kulissisuhteissa naisen kanssa ja leikin kotia. Se tulee halvemmaksi ja on juttuseuraa, jos haluaa.
Seksisuhteita minulla on melkein jatkuvasti miesten kanssa.
En tulee kaapista koskaan. Olen pian kuuskymppinen.
Vierailija kirjoitti:
2 vaatimusta.
Lapseton
Ei mt-ongelmia.
Melko mahdoton yhtälö, ainakin Suomessa.
Markku31
Muuta pois pikkupaikkakunnalta niin alkaa löytyä täyspäisiä ihmisiä ympäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Israelilainen Kombat Fighter ois mun unelma plikka, ei tulisi joka nurkalla vastaan ja ovat lisäksi kauniita.
Huoratapitää tuossakin yhteydessä. Roskiin tuollaiset tyrkkyhuorat.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi yhtäkään miestä joka kokee että hänellä on varaa tehdä listoja xD
Eli haluat miehen jolle kelpaa kuka tahansa ja sinä olet tämmöinen?
Pieni solakkka, pieni tissinen bondi nainen on ihanne naiseni.
M.
Vierailija kirjoitti:
Iso tissi
Vain yksi?
Tässä on jo haastetta.
Pitkänä miehenä tuollainen Elisabeth Debicki tyylinen miellyttäisi. Oltaisiin hyvännäköinen pari.
Tavis, joka on selväpäinen. Muulla ei väliä, ei ainakaan ulkonäöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mt-ongelmia
Lempeä ja huumorintajuinen, joka pikku asiasta huutavien kanssa en ala millekkään vaan asioista pitää voida puhua
Jonkun verran järkeä päässä, ei jaksa mitää tolloja joiden kanssa ei voi keskustella mistään
Tiukka pylly, ei saa olla mikään ällöttävä Kardashian perse eikä muukaan läskiperse
Kivat tissit joiden koolla ei ole niin väliä, mutta ei saa olla isot oksettavat nännipihat
Pitkät hyvin hoidetut hiukset jotka yltää ihan minimissään kunnolla harteille, mutta mielellään lapaluihin asti
M43
"Läskiperse" "isot oksettavat nännipihat"
Siinä taas oikein aikuisen miehen sanavarasto kuin teinijonnella...
Menee samaan sarjaan kuin teinijonne sanan käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savuton, lähes absolutisti, ei urheiluhullu mutta ei sohvaperunakaan. Kehtaa tarvittaessa laittaa kumpparit ja sadetakin (exäni sanoi ettei kehtaa liikkua sellaisissa edes kaatosateella). Kehtaa myös ajaa fillarilla, eikä vaadi joka matkaan Bemaria bebansa alle. Pystyy yöpymään mökillä, jossa ei sähköjä, suihkua eikä sisävessaa. Jos nämä kriteerit täyttää, niin sanon että vaimomatskua.
En tiedä minkälaisissa ympyröissä pyörit, mutta melkein kaikki tuntemani naiset täyttävät mämä kriteerit.
Ajattelin juuri samaa.
Eli sellainen tavallinen suomalainen nainen toisin sanoen. Näitä löytyy paljon!
Kiltti, ymmärtäväinen, empaattinen, hauska ja huolehtivainen, joka ei odota kumppaniltaan aivan mahdottomia ja arvostaa pieniä iloja elämässä. En käytä lainkaan alkoholia, mutta en tuomitse sitä toisilta, kunhan pysyy hanskassa. Tärkeintä kuitenkin olisi, että kumppani hyväksyy tipattomuuteni.
Itse tykkään hemmotella vastakkaista sukupuolta ruusuilla, ruuanlaitolla sekä hieromalla jalkoja, hartioita, niskaa ja selkää. Joten se olisi iso juttu, että nainen osaa antaa arvoa kaikelle tälle, mitä olen miehenä valmis hänelle tarjoamaan.
Älykäs, huumorintajuinen, naisellinen, empaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä tahansa muun maalainen kuin suomalainen. En oikein tiedä mikä suomiakoissa on niin luotaantyöntävää, mutta ulkomaillakin jo siitä inhon väristyksestä aina tunnistaa suomalaiset naiset.
Millainen sinulla on äitisuhde?
Ihan hyvä, kiitos kysymästä. Ei kauhean usein tavata, muutaman kuukauden välein, mutta puhelimessa puhutaan viikottain. En kuitenkaan haluaisi parisuhteeseen äitini tai hänen kaltaisensa naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään miehistä enemmän.
Asun usein vuosikausien kulissisuhteissa naisen kanssa ja leikin kotia. Se tulee halvemmaksi ja on juttuseuraa, jos haluaa.
Seksisuhteita minulla on melkein jatkuvasti miesten kanssa.
En tulee kaapista koskaan. Olen pian kuuskymppinen.
Mistä oikein löydät tuollaisia naisia? Itselläni naisen kanssa eläminen on AINA tullut kalliimmaksi kuin yksinolo. Osittain siitä syystä olenkin lakannut kokonaan lähestymästä naisia.
m44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljainen, hoikka, isotissinen, pitkätukkainen, kauniskasvoinen, ahkera, kotona viihtyvä, järkevä, seksuaalisesti aina valmis mutta ei ole jakanut römpsäänsä ympäri kyliä, ottaa kakkoseen.
Oletko kokeillut jotain pumpattavaa barbaraa, tai esim. kodinkoneita? automaattipölynimurit yms. käyttöön. Vaikuttaa siltä, ettei tulta pohjalta nimittäin oikeaa ihmissuhdetta taitaisi syntyä.
En ole kokeillut. Seksinuket eivät ole ahkeria eivätkä järkeviä. Myöskään kodinkoneet eivät ole järkeviä. Ketjun otsikossa kysytään miehiä kiinnostavaa naistyyppiä, vastasin siihen rehellisesti omalta osaltani.
Joo, kyllä tällaisia naisiakin löytyy :) N