Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, minkälainen naistyyppi sinua kiinnostaa?

Vierailija
15.08.2024 |

Toisessa ketjussa naiset listaa kriteerejä, niin kostoksi tein ketjun miehille.

Kommentit (265)

Vierailija
221/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies joka treenaa lihaskuntoa 3 krt viikossa. Naiselta toivon alle 27 % rasvoja, mielellään ei ryhmään piiloutuva kollektivisti, vihervassari eikä feministi. Tämä valitettavasti rajaa pois jo 90 % naisista, joten turha listata enempää. Tämän lisäksi naisia kiinnostaa vain geneettisesti 20 % parhaimmat miehet, niin mitäs hyötyä tässä on vaatia mitään? Onneksi en ole köyhä ja olen aina tehnyt töitä. Kyllä sitä tarvittaessa saa seuraa itä-eurooppalaisista ja latinalaisista naisista... ;)

Oikeutatko sä tolla työnteolla sen, että voit hakea niitä itätyttöjä ikäänkuin luvalla? Koska kyllähän Suomessa kuvailemasi kaltaisia on.

Vierailija
222/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies joka treenaa lihaskuntoa 3 krt viikossa. Naiselta toivon alle 27 % rasvoja, mielellään ei ryhmään piiloutuva kollektivisti, vihervassari eikä feministi. Tämä valitettavasti rajaa pois jo 90 % naisista, joten turha listata enempää. Tämän lisäksi naisia kiinnostaa vain geneettisesti 20 % parhaimmat miehet, niin mitäs hyötyä tässä on vaatia mitään? Onneksi en ole köyhä ja olen aina tehnyt töitä. Kyllä sitä tarvittaessa saa seuraa itä-eurooppalaisista ja latinalaisista naisista... ;)

Oikeutatko sä tolla työnteolla sen, että voit hakea niitä itätyttöjä ikäänkuin luvalla? Koska kyllähän Suomessa kuvailemasi kaltaisia on.

Millä suomalaiset naiset kuvittelevat oikeuttavansa sen, että olivat sitten itse minkä tasoisia tahansa, he kuvittelevat olevansa oikeutettuja 185 cm miehiin, jonka naama on 20 % parhaisiin kuuluvaa? Niin mieti sitä! Joo, totta kai jokainen nainen joskus saa Tinderistä sek...iin sellaisen ryhtymään, mutta turha kuvitella saada sellaista miestä parisuhteeseen, ellet itse ole nuori, kaunis ja pidä huolta fyysisestä kunnosta ja taloudestasi! Samalla kun naiset hylkivät 80 % huonoimpia miehiä, he kyllä surutta nostelevat kaiken maailman tukia joita nuo miehet maksavat työssäkäynnin ja veronmaksujen/tulonsiirtojen kautta. Ja moni nainen tekee julkisen sektorin käsienheiluttelu-töitä. Eli onko naisilla yhtään varaa moralisoida? Elikä jos mies on ansainnut jotain niin sitten hän on ansainnut. Ihan sama väittääkö joku pinnallinen henkilö muuta. Mutta joo, että eipä tässä hätää ole. :) Enkä todellakaan auta, jos näen jonkun m muu...tajan tekevän outoja asioita jollekin vihervassarille. Sitä saa mitä tilaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostoksi? Eikö ihmisillä saisi olla mitään kriteerejä?

Vierailija
224/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wednesday Adamsin tyylinen nuori nainen on varmaan kiinnostavin.

Vierailija
225/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia sanoi kettu! 

Vierailija
226/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 29v ja minun mies 34v. En vois ikinä olla omanikäsen kanssa, koska olen varhaiskypsä ja elämänkokemusta on tullut ettei mikään helppo elämä ollunna!

Niin kun kaveeraa nuorempien kans, se on aina vähän hankalaa ja oma paras ystäväkin on 38v. 

Olen myös tosi persoonallinen ja huumorintajunen joten se kyllä haastaa ettei löydä uusia ystävyyssuhteita. Mutta myös kunnollinen mikä haastaa myös. Hyvät tunnetaidot ja sosiaaliset taidot joten sekin haastaa kun kaikilla ei ja olen herkkä. 

Myös positiivista energiaa hakeva..Sekin haastaa. 

Haluaisin mielummin viettää aikaa jonkun tekemisen parissa että viihdyn kaverin nans. Olen naisellinen ja myös paljon touhuava yhden lapsen äiti mutta myös luonteeltani poikamainen. 

Sitten älykkyysosamäärätkään ei kohtaa jne..

En halua arvostella naisia. Ollaan erilaisia. Mutta olen jotenkin osalta luonteeltani miesmäinen joten

Puhut paskaa, tehän olette käytännössä samanikäisiä. Ja olet mies joka tekeytyy naiseksi.

Vierailija
227/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö kaunis otrovertti?

Vierailija
228/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras pituus naiselle on 135-150 cm, mutta myös 151-160 cm käy. Yli 165 cm naiset eivät ole minua varten.

Tää on jännä. 150.5cm pitkä ei kelpaa..

Vierailija
229/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi, ympäristötietoinen ja vasemmistolainen. Tietenkin ulkonäöllä on väliä, mutta ensin pitää edellisten kohtien täyttyä.

Vierailija
230/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä treenattu vartalo ja etenkin hyvä perse. Hyvät yleistiedot ja kielitaito. Ei orgasmiongelmia. Siinä kaikki.

Vierailija
231/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillunreikä riittää

Leipoo

Ompelee

On hiljaa

Ei asuta yhdessä

Erittäin vapaa suhe

Biisexch

Vierailija
232/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen jäsenkirja oltava ja tiukka vakina.

Vierailija
233/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa naiset listaa kriteerejä, niin kostoksi tein ketjun miehille.

Listata voi. Mutta käytännössä kuitenkin miehet ottavat mitä annetaan, mutta naiset valitsevat.

Vierailija
234/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Avio-oikeudella tarkoitetaan puolison oikeutta toisen puolison omaisuuteen. Se tulee voimaan heti vihkimisn jälkeen."

www.minilex.fi/a/avio-oikeus-on-puolison-oikeus-toisen-puolison-omaisuu…

Vierailija
235/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras pituus naiselle on 135-150 cm, mutta myös 151-160 cm käy. Yli 165 cm naiset eivät ole minua varten.

Tarkkuus on annettu kokonaislukuna edellä. 150,5 pyöristyy 151:ksi. Suomessa käytetään desimaalin merkkinä pilkkua. olet varmaankin käyttänyt sitä peruskoulussakin useamman vuoden mutta et vieläkään ole oppinut, voivoi.

Vierailija
236/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillunreikä riittää

Reunat pitää tuntua.

Vierailija
237/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi nyt tainnut ihan pätevä heitto olla, koska hän ei maininnut puolikkaita senttejä missään vaihtoehdossa, joten se 150.5 cm sisältyy noihin lukuihin, mitkä hän mainitsi.

Mutta itsellä kiinnitti tuossa kommentissa huomiota kyllä se, että hän osaa sanoa viiden sentin tarkkuudella, kuka kelpaa. Että 165 ei sitten esimerkiksi enää kelpaa. Ja että se lyhin, joka kelpaa, on vain 135 cm, siis lapsi.

Vierailija
238/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset naiset. Etenkin vietnamilaiset ovat omaa tyyppiäni.

Phing phooon, hai jaaaang ? Ni maooo, ne laoo. Koij joong ku jaaaang? 

Vierailija
239/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka yksilöllisisä pituuseroja on, niin 135 cm pitkä on tyypillisesti noin 910-vuotias.

Vierailija
240/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 9-10 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi