Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, minkälainen naistyyppi sinua kiinnostaa?

Vierailija
15.08.2024 |

Toisessa ketjussa naiset listaa kriteerejä, niin kostoksi tein ketjun miehille.

Kommentit (265)

Vierailija
201/265 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 29v ja minun mies 34v. En vois ikinä olla omanikäsen kanssa, koska olen varhaiskypsä ja elämänkokemusta on tullut ettei mikään helppo elämä ollunna!

Niin kun kaveeraa nuorempien kans, se on aina vähän hankalaa ja oma paras ystäväkin on 38v. 

Olen myös tosi persoonallinen ja huumorintajunen joten se kyllä haastaa ettei löydä uusia ystävyyssuhteita. Mutta myös kunnollinen mikä haastaa myös. Hyvät tunnetaidot ja sosiaaliset taidot joten sekin haastaa kun kaikilla ei ja olen herkkä. 

Myös positiivista energiaa hakeva..Sekin haastaa. 

Haluaisin mielummin viettää aikaa jonkun tekemisen parissa että viihdyn kaverin nans. Olen naisellinen ja myös paljon touhuava yhden lapsen äiti mutta myös luonteeltani poikamainen. 

Sitten älykkyysosamäärätkään ei kohtaa jne..

En halua arvostella naisia. Ollaan erilaisia. Mutta olen jotenkin osalta luonteeltani miesmäinen joten ymmärrän jos on vaikea löytää kumppania. Kun kaveri jutut on vaikeita jo. 

Ehkä outo vertauskuva mutta kaikilla saa olla oma mielipide ja se on ok myös toisen tekstistä ei saa tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä. 

jos jotain saa ulos niin se on jees 

positiivisuus on jees 

miehet vaan tarvii tissit ja perse ja pusii lopulta ollakseen onnellisia 

jotkut naiset ei sitä ymmärrä 

Vierailija
202/265 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarma ja älykäs introvertti, joka on ominaisuuksistaan huolimatta menestynyt maailmassa.

Ominaisuuksistaan huolimatta? Siis itsevarmuus ja älykkyys ovat nimenomaan niitä asioita, jotka edistävät menestymistä. Introvertti menestyy siinä missä ekstroverttikin. Ujous ja huonot sosiaaliset taidot eivät ole sama asia kuin introverttiys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
204/265 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään miehistä enemmän.

Asun usein vuosikausien kulissisuhteissa naisen kanssa ja leikin kotia. Se tulee halvemmaksi ja on juttuseuraa, jos haluaa.

Seksisuhteita minulla on melkein jatkuvasti miesten kanssa.

En tulee kaapista koskaan. Olen pian  kuuskymppinen.

Miksi pidät tuollaisia ihme kulisseja pystyssä?

Vierailija
205/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaah, Millendorfin Venus- tyyppiset. 

Vierailija
206/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset naiset. Etenkin vietnamilaiset ovat omaa tyyppiäni.

Ai että ne kaikki ovat samanlaisia ? ?😁

Vierailija
207/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaaah, Millendorfin Venus- tyyppiset. 

Tarkoitatko mahdollisesti Willendorfin Venusta?

Vierailija
208/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin vahingossa että "natsityyppi"

mikähän noita aivoja sillai lipsauttaa?

Vierailija
209/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristitty.

...eli joku uskonhörhö, jota saa lykkiä mielikseen, koska jumala haluaa niin...???

Vierailija
210/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 29v ja minun mies 34v. En vois ikinä olla omanikäsen kanssa, koska olen varhaiskypsä ja elämänkokemusta on tullut ettei mikään helppo elämä ollunna!

Niin kun kaveeraa nuorempien kans, se on aina vähän hankalaa ja oma paras ystäväkin on 38v. 

Olen myös tosi persoonallinen ja huumorintajunen joten se kyllä haastaa ettei löydä uusia ystävyyssuhteita. Mutta myös kunnollinen mikä haastaa myös. Hyvät tunnetaidot ja sosiaaliset taidot joten sekin haastaa kun kaikilla ei ja olen herkkä. 

Myös positiivista energiaa hakeva..Sekin haastaa. 

Haluaisin mielummin viettää aikaa jonkun tekemisen parissa että viihdyn kaverin nans. Olen naisellinen ja myös paljon touhuava yhden lapsen äiti mutta myös luonteeltani poikamainen. 

Sitten älykkyysosamäärätkään ei kohtaa jne..

En halua arvostella naisia. Ollaan erilaisia. Mutta olen jotenkin osalta luonteeltani miesmäinen joten

Se että tykkää tuossa iässä vanhemmasta miehestä, voi kostautua myöhemmin.  Mieshän rapautuu nuorempana

Vierailija
211/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä mielenkiintoinen ketju. Pakko nyt vähän kommentoida vaikka olenkin nainen.

Tosi paljon on ulkonäköön liittyviä kommentteja, mutta kannattaa muistaa, että jos suhde jatkuu yhtä panokertaa pidemmälle, niin sen ulkonäön mukana tulee paljon muutakin. 

Tosi monta kertaa mainittiin pitkät hiukset! Naisille ei liene miehen hiusten kunto niin olennainen asia?

Pitkässä parisuhteessa ihmiset tuppaa muuttumaan. Kenenkään ulkonäkö ei pysy samana. Voi tulla sairauksia. Voi tulla vaikka se Mt -ongelma jota täällä kammotaan.. Mikä silloin pitää rakkauden ilmassa ja parisuhteen kasassa? Joillakin, nykypäivänä yhä harvemmilla pariskunnilla on se jokin, joka pitää vankasti yhdessä ja toisen rinnalla. Tiedän puolisoita jota kävelisivät vaikka tuleen kumppaninsa puolesta. Vaikka olisi tullut joku fyysinen vamma tai Mt -ongelma tai kumppani olisi lihonnut tai menettänyt omaisuutensa, niin joillakin se rakkaus vaan säilyy.

Vierailija
212/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tummat piirteet (luomu, ei purkista)

- Pitkät hiukset

- Omaa vyötärön

- Perusterveelliset elintavat

- Lapseton ja lemmikitön

- Ei mielialalääkitystä

- Haluaa rakastella useamman kerran viikossa

Vierailija
213/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntuulinen perusluonne, fiksu, positiivinen elämänasenne

Ulkonäkö 5-7 asteikolla 1-10

Työssäkäyvä

Sitoutumiskykyinen

Omia harrastuksia, omia ystäviä

Vierailija
214/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla töissä. Työtöntä naista en huoli. Sorry. Samoin, jos nainen tienaa vähemmän kuin itse.

Hyvä. Olen jo varattu. Maksan puolet asumiskuluista ja ruoat. Teen kotityöt. Mieheni ei tarvitse tehdä kotitöitä. Teen kotityöt myös silloin, kun olen määräaikaisessa työssä. 

Vierailija
215/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla töissä. Työtöntä naista en huoli. Sorry. Samoin, jos nainen tienaa vähemmän kuin itse.

Hyvä. Olen jo varattu. Maksan puolet asumiskuluista ja ruoat. Teen kotityöt. Mieheni ei tarvitse tehdä kotitöitä. Teen kotityöt myös silloin, kun olen määräaikaisessa työssä. 

Olet kynnysmatto

Vierailija
216/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää olla 18 - 55 vuotias. Terve. Aina halukas (ei päänsärkyä) ja mikään ei ole kiellettyä seksissä. Ei halua lapsia, mielellään ei edes pysty saamaan lapsia.

M45

Vierailija
217/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kynnysmatto

Mies saa harrastaa ja levätä kaiken vapaa-ajan. 

Vierailija
218/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein aina ymmärrä tuota kynnysmatto sanaa. Vaimo tekee enimmäkseen kotityöt, koska haluaa tehdä ja muutenkin tarkka niissä niin ei hyväksy kumminkaan minun turaamista. Minä teen ulkotyöt. Muutenkin meillä ihan erilaiset ammatit. Minusta ei olisi sairaanhoitajaksi ja vaimosta ei metsuriksi.

Muitakin eroja meillä on fyysisiä ja psyykkisiä, mutta niitä tuskin tarvitsee luetella.

Vierailija
219/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminiini teinikaunotar, hoikka, pilaamattomalla iholla.

Vierailija
220/265 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies joka treenaa lihaskuntoa 3 krt viikossa. Naiselta toivon alle 27 % rasvoja, mielellään ei ryhmään piiloutuva kollektivisti, vihervassari eikä feministi. Tämä valitettavasti rajaa pois jo 90 % naisista, joten turha listata enempää. Tämän lisäksi naisia kiinnostaa vain geneettisesti 20 % parhaimmat miehet, niin mitäs hyötyä tässä on vaatia mitään? Onneksi en ole köyhä ja olen aina tehnyt töitä. Kyllä sitä tarvittaessa saa seuraa itä-eurooppalaisista ja latinalaisista naisista... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän