90 Days Fiance juonipaljastuksia
Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.
Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?
Kommentit (422)
Mistä tullut tuo idea pitää vihkiminen sängyssä (Shekinah&Sarper)? En voi käsittää. Ja eiköhän sinne huoneeseen olisi päässyt kurkistamaan etukäteen kun vaan olisi ollut hotellissa oikeaan aikaan paikalla.
Lentäjä-Mark ei kai ole koskaan kuullut sterilisaatiosta? Monikaan mies ei enää halua pikkulapsilaumaa ympärilleen tuossa iässä ja toimenpide on nopea ja helppo. Tulee kyllä olemaan vilinää kun lapsenlapset ovat suunnilleen saman ikäisiä. Mutta tärkeintähän on pitää Mina onnellisena...
Kolmen kimppa: "En yhtään loukkaannu oli valintasi mikä tahansa" ja sitten loukkaannun kumminkin. Voi tsiisus! 🙄😂
Vierailija kirjoitti:
Mistä tullut tuo idea pitää vihkiminen sängyssä (Shekinah&Sarper)? En voi käsittää. Ja eiköhän sinne huoneeseen olisi päässyt kurkistamaan etukäteen kun vaan olisi ollut hotellissa oikeaan aikaan paikalla.
Lentäjä-Mark ei kai ole koskaan kuullut sterilisaatiosta? Monikaan mies ei enää halua pikkulapsilaumaa ympärilleen tuossa iässä ja toimenpide on nopea ja helppo. Tulee kyllä olemaan vilinää kun lapsenlapset ovat suunnilleen saman ikäisiä. Mutta tärkeintähän on pitää Mina onnellisena...
Kolmen kimppa: "En yhtään loukkaannu oli valintasi mikä tahansa" ja sitten loukkaannun kumminkin. Voi tsiisus! 🙄😂
Ei oo taas ehtinyt yhtään katsomaan, eikä sit myöskään kommentoimaan. Tää kesä on sellaista aikaa ettei paljoa telkkarin ääressä tule istuttua 🙂 Illalla meinaan yrittää saada ton pe-jakson ja sen jälkipyykin katsottua. Kunhan ensin tulee se jälkipyykki.
Mark ei varmaan ole sterilisaatiota harkinnut kun suosii näitä nuorempia morsiamia. Ellei halua joutua täysin aisankannattajaksi, tai sitten isompaan "kaivelu-operaatioon" niinkuin Davidille tehtiin, niin ne putket kannattaa kaiketi pitää auki. Miehillä kun se suvun jatkaminen onnistuu vielä siellä elämän ehtoo puolella, toisin kuin naisilla joilla se on game over kun vaihdevuodet iskee. Nämä nuoret naiset on kuitenkin siinä parhaassa lapsenteko iässä, jossa biologinen kello alkaa tikittää, ja jos sellaisen naisen haluaa pitää, niin lapsi/ lapset on se hinta siitä lystistä 😉
Viimeisin päiväkirjajakso. Eipä ollut mitään ihmeellistä. Odotin Usmania mutta eipä hänestäkään paljon ollut, uusi taloprojekti sentään ja emäntä edelleen hakusessa. Musiikin teko näytti helpolta vaikka tuskin siinä mitään maailman hittiä tehtiin. Ja pojat Rob, Josh ja Jamal Las Vegasissa, no joo. En muistanut että venäläinen Olga on valokuvaaja vai onkohan siitä ollut edes puhetta. Kauniita kuvia otti, toivottavasti saa siitä ammatin jolla elättää itsensä. Steven vaikutti miehistyneen mutta saisi ottaa enemmän vastuuta koska pienet lapset.
Eipä jäänyt paljon käteen tuosta jaksosta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä uusinnasta, mutta Emilyn käytös oli ihan pakkomielteistä. Uskollisuus on Afrikassa epämääräinen käsite, ja tosiaan, jos Kobe piti Emilyä lomaromanssina, ei kertonut toisesta naisesta, josta tuli sitten eksä, kun Emily tuli raskaaksi.
Ja vieläkin rakastavat kolmen lapsen jälkeen, että valinta oli oikea.
Vierailija kirjoitti:
MIna rahanonkija ... Ällö muija. Ja Mark niin tyhmä kuin saapas...
Sainpa edes päiväkirjat ajan tasalle, tai no, tänäänhän tulee jo uusi jakso 😉 Mutta ajatuksia. Sumit ja Jenny. Sumit on harmaantunut jo nyt, kolmekymppisenä 😮 Onko ollut liian haastavaa elämä? Ihan kiva toki se, että ovat edelleen yhdessä mutta heillä kovaa vauhtia lähestyy se hetki, että siitä 30v ikäerosta alkaa tulla rasite. Mä en pystyis elämään itseäni nuoremman anopin kotona, en sitten millään. Vaikka ovat nyt päällisisn puolin ok väleissä on se vanha kitka olemassa pinnan alla. Varmasti tulee Jennyllä ja anopilla vielä kunnon yhteentörmäyksiä. Ja se, että Sumit on parhaassa iässä ja vaimo ei kohta jaksa tehdä mitään muuta kuin kökkiä kotona alkaa syödä suhdetta. Kohta on myös edessä se hetki, että Sumit joutuu vaihtamaan vaippoja kuin lapselle. Ehkä ei nyt ihan heti, mutta ei siihen niin kauaa kuitenkaan mene.
Ja tuo, että Jenny ei jaksa enää tehdä töitä, niin koko taloudellinen vastuu jää Sumitille. Noi kaikki nakertaa kyllä vahvintakin suhdetta.
Usman, kansainvälinen superstara 🙄 😂 Ilman tätä ohjelmaa en olis ikinä ees kuullut koko heppulista. Ja eikös Usman tullut aikoinaan mukaan sen Lisan kanssa? Ei siis Kimberleyn. Makuasia, vaan se biisikin oli ihan hanurista! Että siinä sitten seuraava hittibiisi. Saako nauraa?! 😂😂😂
Jamalia mä inhoan, eli se voisi muuttaa pois koko ohjelmasta!
Steven ja Olga oli ihan unohtunut. Heistä ei koskaan saanut oikein mitään tatsia.
Sen verran pitää hypätä ajassa taaksepäin kun osui silmiin vanha jälkipyykki jossa Angela riehuu Nigeriassa. Oli unohtunut jo sekin miten häiriintynyt se nainen on. Repii Michaelin autosta puskureita irti kuin mielipuoli. Jäin sitten katsomaan koko jakson ja koitin laittaa ajastukselle muitakin jaksoja kun aattelin, että vois vanhojakin välillä katsoa muistin virkistämiseksi. Vaan pah! TLC pukkaa noita ulos ihan älyttömässä järjestyksessä, eli ei siis missään järjestyksessä. Tää oli jakso nro 7, eilen näkyy tulleen ensin jakso 21, sen perään 20, Huomenna tuleekin näköjään jakso 15 ja siitä edelleen jaksoon 21, välistä puuttuu kaikki jaksot 8-15 😡 Mikä järki se tuossakin on? Ei mikään. No, sainpahan vähän rutista aiheesta 😉
Nyt jos sais vielä ajan tasalle viime viikon hääjakson ja jälkipyykin.
Katsoin eilen illalla päiväkirjoja -virhe. Nukuin yli puolet ajasta. Takana hektinen päivä ja noin 30 astetta lämmintä, olisi pitänyt ainakin keittää kahvit ennen ohjelman alkua klo 22. Täytyypä katsoa uudestaan jonain toisena päivänä kun alkaa aikaisemmin! 😅
Tuohon edelliseen vielä, kai se Jenni saa jotain eläkettä USAsta? Vai nostiko kaikki eläkkeensä etuajassa kun muutti Intiaan? Tuntuu vaan aika kamalalta että pitäis vielä tuossa iässä raataa elannon eteen kun kuitenkin on vuosikausia töitä tehnyt. Ja asua nyt anoppilassa tuossa iässä, huh! Ei voi edes odottaa (vanhan) anopin kuolemaa kun on itse suunnilleen saman ikäinen.😂 Ja Sumit höppänä ei tajua miten nöyryyttävää tuo on 65-vuotialle länsimaalaisille naiselle. No, nuo on niitä ongelmia jotka seuraa suuresta ikäerosta.
Just eilen mietin kun katselin Sumitia ja Jennyä että mikähän suunnitelma Jennyllä on sen varalle että alkaa tulla terveyshuolia? Meinaako tulla haudatuksi Intian multiin, tai siis Gangesiin? Jäikö hänellä mitään Amerikkaan? Lapset kuitenkin siellä
Vielä Sumitin harmaantumisesta. Monissa maissa miehet harmaantuvat kyllä aika nopeasti. Esim. jossain Välimerenmaissakin vaikkapa Kreikassa oon ollut joskus todella hämmästynyt kun oon luullut jotain tyyppiä n. 50-vuotiaaksi ja onkin ollut vasta 35-vuotias hyvää vauhtia harmaantuva. Tai sitten se näkyy mustissa hiuksissa paremmin. Mun mielestä pohjoismaalaiset harmaantuvat hitaammin, voi olla että olen väärässäkin, otantani on aika pieni.😁 Veikkaan että Sarperkin värjää hiuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Just eilen mietin kun katselin Sumitia ja Jennyä että mikähän suunnitelma Jennyllä on sen varalle että alkaa tulla terveyshuolia? Meinaako tulla haudatuksi Intian multiin, tai siis Gangesiin? Jäikö hänellä mitään Amerikkaan? Lapset kuitenkin siellä
Oon miettinyt tuota samaa. Oon joskus nähnyt ohjelman, vai oliko se jossain niistä Armanin sarjoista, jossa näytettiin kun ruumiita poltettiin ulkosalla ja sitten heivattiin jokeen. Ei ollut kivaa katsottavaa. Ja kuinka kauan nuori mies jaksaa hoivata huomattavasti vanhempaa vaimoaan? Sosiaaliturva kun taitaa olla aika olematon tuolla päin maailmaa. Ainakin tytär oli Jennyllä USAssa, kävi tapaamassa vaimonsa kanssa Jennyä ja Sumitia kerran-pari.
Vierailija kirjoitti:
Vielä Sumitin harmaantumisesta. Monissa maissa miehet harmaantuvat kyllä aika nopeasti. Esim. jossain Välimerenmaissakin vaikkapa Kreikassa oon ollut joskus todella hämmästynyt kun oon luullut jotain tyyppiä n. 50-vuotiaaksi ja onkin ollut vasta 35-vuotias hyvää vauhtia harmaantuva. Tai sitten se näkyy mustissa hiuksissa paremmin. Mun mielestä pohjoismaalaiset harmaantuvat hitaammin, voi olla että olen väärässäkin, otantani on aika pieni.😁 Veikkaan että Sarperkin värjää hiuksiaan.
Sarper aivan varmasti värjää! Tietyssä valossa sen otsatukka on kiiltävän harmaa 😁 Eli hopeahapsea pukkaa sinnekin. Ja Sarperilla on takana päälaella kiva alkava kaljupläntti. Mutta silti Sarper on yks mun suosikeista! Kova kaveri 👍💪 Ja oon huomannu ihan saman, että Kreikassa todella nuoret miehet oli jo harmaantumassa. Oisko se hiuslaatu? Ehkä sellainen paksu musta harmaantuu aiemmin kuin hento ohut maantien värinen skanditukka 😉
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jennylle jäi siitä eläkkeestä joku pieni osa loppuelämän ajaksi, mutta paljon se pieneni kun otti sen liian aikaisin. Kaiken irtaimen omaisuuden Jenny pisti lihoiksi, eli jenkkeihin jäi vaan tyttäret, 3 kpl. Mä en kyllä Gangesin kaltaiseen jäteveteen haluais ikimaailmassa tulla sirotelluksi, en edes tuhkana! Mutta kaiketi joku intialainen rovio Jennyä odottaa koska ruumiin kuljetus tulee aivan sairaan kalliiksi.
Ei vaan ehdi noita uusimpia jaksoja katsomaan, mutta pakko sen verran kommentoida kun avasin telkkarin lounaan ajaksi ja siellä oli menossa vanha B90 kauden jälkipyykki. Tuli todella surullinen fiilis kun siinä oli Darcey ja Stacey kommentoimassa Jessen ja Jenniferin suhdetta Siis näyttivät vielä ihmisiltä, kummallakin normaalit huulet ja naaman kiristys ja muokkaaminen vasta alkumetreillä. Mikä vinksahti niin pahasti päässä, että lopputulemana on tämän päivän irvokas pellenaama entisen ihan nätin naisen tilalla? 😢
Jos joku haluaa ottaa nostalgiahypyn muutaman vuoden taakse niin näkyy aina lauantaina tulevan aamupäivällä pari jaksoa. Menossa on myös sinkkuelämää jälkipyykki joka on ajalta jolloin Natalie (yök) vasta tapaa Joshin. Se tulee arkiaamuisin. Ellei siis ole parempaa tekemistä lomalla, tai muuten vaan vapaalla kauniina kesäpäivänä 😉 Näissä tapauksessa tallentava digiboxi on verraton keksintö! 😁
Muutama sana eilisestä jaksosta:
On tuo amerikkalaisten juhlapukeutuminen vaan aika kirjavaa. Katsoin, kun kamera kiersi hääväessä) että Markin ja Minan häissä yhdeltä mieheltä oli unohtunut housut kotiin. Taisikin olla puna-valkoviiruiset shortsit jalassa puvuntakin kanssa, luulin ensin että oli ainoastaan boxerit jalassa😂. Pikku-Maria oli taas kaikkein suloisin.
Ja erikoiset asut oli Sarperilla ja Shekinahillakin, toinen pukeutuu kuin strippari ja toinen "alusasuun". Shekinah ei ole kuullut sääntöä että naisen puku ei saisi "vuotaa" molemmista päistä; jos yläosa on antava pitää alaosan olla peittävä ja päinvastoin, ollakseen tyylikäs. No oikeestaan, mitä väliä, olivat siellä kahdestaan ja heidän näköiset häät!
Stevin isä oli yksi mun suosikkini ja Saeedkin hillitsi jo itsensä. Mahdin oli selvästi liikuttunut ja vaikutti olevan tosissaan. Toivottavasti onnistuvat.
Unohdin tuossa mainita että Jessican ja Juan häävieraista bongasin yhden parin joka oli aikoinaan myös siinä Rakkautta Karibialla vai paratiisissa (vai mikä sen sarjan nimi olikaan). Näiden henkilöiden nimetkin ovat painuneet itseltäni jo unholaan mutta kiva oli nähdä että ovat edelleenkin yhdessä.
Ilmeisesti TellAlleja tulee sitten 2 jaksoa, olin katsovinani että eilinen jakso olisi ollut 18/20.
Vielä Shawnista ja Alliyasta, ymmärrän hyvin että Shawnia potutti edelleen kun häät meni niinkuin meni. Siinä oli huonon tuurin lisäksi vähän vikaa molemmissa, toki enemmän kyllä Alliyassa. Sekä Jackiessa joka oli ihan pihalla kaason tehtävistä tai sitten oli haukannut liian ison palan lupautuessaan hommaan.
Nyt sai lopultakin viime viikon jakson katsottua. Siitä pari ajatusta. Nyt kun näki oikein kunnolla sen Alliyahin puvun, niin hyi kamala! Ihan hirveä tekele jossa ei ollut hippuakaan hääpukua 🤢 Lähinnä tuli mieleen joku nippa nappa säädyllinen revyy, joku savuinen luola jonne se puku olis istunut paremmin, vaan häihin, ei ikinä! Ja liekö sitten nuoruuden syytä tuo itsekkyys ja murjotus kun minun unelmien päivä ei ollutkaan sitä mitä olin ajatellut. Se tunti ja 45 min. vieraitten odotuttamista oli Alliyahin oma valinta. Olis katsonut kelloa ja pitänyt kiirettä. Muistaen, että niissä häissä on 2 ihmistä menossa naimisiin! Ei vain hän ja hänen unelma.
Samaa mieltä aiemman kirjoittajan kanssa: Joanin kampaus ja puku 🎯 Upea morsian. Tuo pari saattaa jopa onnistua, tuntui sen verran aidolta heidän valat.
Shekinah. Mä olen sanaton. Luulin ettei pystyisi enää yllättämään mua negatiivisesti, vaan väärässä olin. Itkeä pillittää kun huone ei olekaan niinkuin hänen haavekuva. Toinen joka saa syyttää ihan vaan itseään! Ei se huone aina ole ollut varattu! Tasan varmasti olisi ollut 90 päivän aikana joku väli käydä se katsomassa paikan päällä. Sitä saa mitä tilaa. Ehkä jatkossa tekee asioita vähän tarkemmin jos on pitkä vaatimuslista niiden asioiden suhteen.
Ja ne kauneusrutiinit 😲 Anna mun kaikki kestää. Tosin pääsi viikon naurut kun katsoi Sarperin silmiä niiden valaistujen lasien takana kun se katsoi silmät pyöreinä Shekinahin leuan alus remmiä ja muita viritelmiä 😂 Jäin vaan miettimään, että pakko se ottaa puolisoksi samanlainen tavoiltaan, koska ei kai kukaan normaali ihminen alkais tuollaista showta joka ilta tekemään? Okei hääextraa, mutta niinkuin Sarper sanoi, Shekinah on kuin se härvelihahmo, aina löytyy joku uusi vempain johonkin tarkoitukseen.
Mä en ikinä alkais moiseen puuhaan ja jos mun mies haluaisi jotkut naamiot ym. joka ilta, niin herra lähtisi hyvin nopeasti ulkoruokintaan 😉 Vesi ja saippua on riittänyt tähän asti ja saa riittää jatkossakin.
Jännää oli, että Jordan oli ok Claytonin adoption kanssa 😯 Myös se yllätti, että markin vanhemmat tykkää valmiiksi pojasta. Nyt ymmärrän miksi jenkkiryhmässä on Mina saanut kehuja siitä, että todellakin välittää pojastaan, eikä ole hylännyt niinkuin Jasmine ja Larissa teki omilleen. Aidosti oli surullinen kun poika ei päässyt häihin ja hyvin pian häiden jälkeenhän matkustivat Claytonin luo ranskaan ja kävivät myös hollannissa lomalla koko perhe. Minalle pisteet 👍 Ehkä jopa nähdään edes kerran se, että äiti tuo sen lapsen edellisestä elämästä mukanaan uuteen.
Seuraavaksi jälkipyykki ja sitten se uusin jakso tulille.
Nyt on sitten vika jakso katsottu ennen kauden Tell Alleja. Aloitetaan noilla negatiivisilla huomioilla niin voi sitten lopettaa johonkin kivaan josta jää kokonaisuutena hyvä fiilis.
Mina ja Mark. Ihan hyvä fiilis ja hyvin oli huomioitu Claytonille kuvaa häistä ja paikka tuolille valokuvalla, vaan sitten tulee se nega. Mitä ihmettä Minan naama oli yläosasta värjätty paksulla kerroksella pakkelia ihan eriväriseksi kuin naaman alaosa 😲 Jotain ihottuman tapaista oli kasvoissa viime jakossa kun oli lähikuvaa, mutta eikö nuo ihon virheet voi paklata piiloon niin, että koko naama on kuitenkin samaa sävyä? Toinen mikä pisti silmiin oli se, että itse hääpuku oli kaunis, mutta se hääjuhlissa oleva olisi ehdottomasti vaatinut rintsikat alle! Ja se harson kappale siinä riippareiden välissä vaan pahensi kokonaisuutta 🙁 Puku itsessään oli upea, mutta lyhyemmillä olkaimilla ja vähemmän avoinaisella kaula-aukolla rintsikoiden kanssa olis ollut täydellinen. Joka tapauksessa kaiken häiden jälkeen kuullun perusteella ovat edelleen onnellisisa yhdessä. Hyvä niin!
Sarper ja Shekinah. Mun kävi sääliksi sitä vihkijää kun Shekinah istuu sängyllä lähes koko rintavarustus paljaana. Tuossa oli ihan sama kuin Alliyahin puvussa. Miksi hääpuvuksi valitaan joku riepu jonka olis voinut jättää privaatisti vaikka hääyötä varten? 🤔 Mä nyt vaan olen tässä asiassa vanhanaikainen, että jos pukeudutaan viattomuutta kuvastavaan valkoiseen hääpukuun, niin se on oikea hääpuku! Ei joku ammattilaisen päälle pukema viritys ilottelutalossa. Sori, nousee verenpaine näiden kanssa 😉 Hyvä (kai) kuitenkin, että saivat sen vihkimisen suoritettua. Mä en edelleenkään laittais rahojani likoon sen puolesta, että olisivat ns. happily ever after naimisissa.
Juan ja Jessica. Ihan ok. Ei oikein mitään sanottavaa, melko tasapaksua, vaan ihan kivat häät 🙂
Mä dissaan tota kolmen kimppaa ja sanon vaan sen, että tämä Amani on yks itsekkäimmistä naisista taas vähään aikaan. Tää sen vinku tossa lopussa "minua sen piti rakastaa, minut sen olis pitänyt haluta naida, minä sitä, minä tätä ja alusta minä sitä ja minä tätä". Ei vaan kestä sitä naista! Puolet niiden osiosta meni pikakelauksella yli.
Lopuksi Stevie ja Mahdi. Todella hieno ele Stevieltä laittaa se persialainen asetelma sinne pöydälle. Taitaa ihan oikeasti tykätä tuosta miehestään. Menee helposti tän ohjelman historian TOP 3 listalle kauniiden ja toisen huomioivien eleiden listalle 👍 Vähän jähmeältä tuntui välillä heidän suhde ja oli sellaista kiintymyksen puutetta, ilmeisesti he kuitenkin sitten pohjimmiltaan halusi olla yhdessä 🙂
Lisäys vielä tuohon edelliseen. Piti sitä vielä sanoa, että olipa Stevin ja Mahdin hääkakku surkean pieni 😲 En ole ikinä nähnyt noin pientä hääkakkua. Heillä oli kuitenkin vieraita, niin tuosta ei mitenkään riittänyt kaikille edes maistiaisia. Toinen oli vielä se, että hetken näytti uhkaavalta, että se Stevien hääpuvun helma syttyy tuleen kun se pyyhkäs sillä helmalla niiden kynttilöiden yli 😅 Huh! Niiden oli pakko olla ledkynttilöitä! Oikeista olis tuli varmasti tarttunut siihen kankaaseen.
Jälkipyykin paras oli kun Kobe lausui valaansa: Veit multa kaiken 😂
Gregin ja Joanien häät ihan parhaat pitkästä aikaa. Ihana kampaus+ meikki morsiamella ja hyvin istuva sopiva hääpuku. Morsian vaikuttaa tomeralta, saa varmaan Gregistä ajan kanssa niitä parhaita puolia esiin. Haluan uskoa tähän pariin.