Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 Days Fiance juonipaljastuksia

Vierailija
15.08.2024 |

Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.

Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?

Kommentit (422)

Vierailija
321/422 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se Ziedin nahkavaljasviritelmä jonkin sortin henkselit? Olin katsovinani että kylkeä pitkin olisi mennyt pitkät remmit housuihin. Aina oppii uutta, en ole tuollaisiakaan nähnyt aiemmin...

Zied on kyllä mielestäni ihan hauskan näköinen mies ja luulis että naisia kiinnostaa kun ei kuitenkaan miltään ääri-tyypiltä vaikuta. Ja niin kuin tuossa ed.viestissä jo olikin Rebecca näyttää vanhentuneen enemmän kuin miehensä. Toivottavasti ei käy huonosti. 

Vierailija
322/422 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken tuon eilisen jakson jossa Mina istui Bostonissa siskonsa kanssa baarissa. Sanoi suunnilleen näin että siellä maalla olen vain Markin ruuanlaittaja ja lapsenhoitaja, siellä ei edes ole baareja. Eikös hän itse Jordanille muutama jakso sitten sanonut että haluaa lisää lapsia ja itku pääsi kun Jordan ei ihastunut asiaan? Nyt sitten valittaa kun joutuu hoitamaan lapsia!? Omiaan! Vielä kun Clayton pääsee maahan ja jos tulee uusi vauva niin sitten hän vasta onkin lapsissa kiinni. Enkä oikein ymmärtänyt mitä vikaa kyseisessä baarissa oli kun valittivat että on niin erilainen kuin "kotona". Että kotona ei tulis tällaiseen mentyä. Mun mielestä se oli ihan tyylikäs paikka, ei mikään kalja-räkälä ja hienot drinksutkin siellä oli osattu tehdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/422 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gregin mamma ja Joan. Olisihan se Joan voinut ottaa Gregin äidin mukaan vaikka oma perhe olikin tietokoneen näytöllä. Olisi ehkä voinut vähän lähentää anoppia ja miniää kun toinen kerran mielellään lähti. Ja anopit olisivat siinä samalla voineet moikata toisiaan. Tai sitten TLC halusi tähänkin jotain eripuran aihetta? Hmmm... Joanin siskot vaikuttivat mun mielestä mukavilta. Toivon että jossain vaiheessa näyttävät Ugandasta jotain kaupunkikuvaa myöskin. Itselle se on aivan tuntematonta aluetta, ekana maasta tulee mieleen joku IdiAmin😅.

Vierailija
324/422 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy kun googlaa:

Vintage nahka henkselit 

ja kuvahaku päälle niin lähes samanlaiset "valjaat" kuin Ziedillä...😁

Vierailija
325/422 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy kun googlaa:

Vintage nahka henkselit 

ja kuvahaku päälle niin lähes samanlaiset "valjaat" kuin Ziedillä...😁

Niinpäs olikin 😁 Vaikuttaa kyllä jotenkin epämukavalta viritykseltä, vaan ehkä se on sit sellainen härpäke joka päällä tuntee itsensä tosimieheksi 💪

Sain katsottua viime viikon jälkipyykin ja oli jotenkin outoa nähdä Liz äitinsä kanssa, samalla surullista kun tietää hänen syöpä tilanteesta. Ashleyn äiti oli taasen jakson parasta antia sillä ilmeellään, että mitä huu haata nyt taas kun piti niitä lappuja haudata multapurkkiin 😂 Ja sit vielä se kun sanoi Ashleylle, että juu, jatka vaan, silmäni ovat kiinni ja tunnen energian tai jotain sinnepäin ja samalla katseli muualle kyllästyneen näköisenä 😂 Heistä oon alkanut tykätä aina vaan enemmän. Heillä on sellaista kuivaa huumoria ilman kauheaa hösellystä ja huutamista.

Vierailija
326/422 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "Danin" linna, Mulholland Castle, on vuokrattavissa tapahtumia varten😅.

Tässä siitä arvostelu,  alkuperäinen kieli englanti, koneella käännetty suomeksi...

"Mitä tahansa teetkin ÄLÄ varaa tätä paikkaa missään olosuhteissa, vaikka se olisi ILMAINEN! Paikanpäällikkö Dan ja hänen henkilökuntansa huusivat jokaiselle myyjälle ja jopa juhlien isännille, jotka maksoivat juhlat kokonaan - juhlat, jotka kestivät vain 4 tuntia päivän aikana. He huijaavat sinua ja vievät rahasi - sanovat, että voit soittaa musiikkia ja tuoda oman DJ:si, mutta sitten sanovat, että musiikki ei ole sallittu ulkona! He halusivat kuolleen hiljaisuuden hääjuhlissa!  Laillinen määrä on 55 desiiliä ja olimme alempana jopa 30 metrin päästä et voinut kuulla musiikkia 10 metrin päästä kaiuttimista.

Kauheat ihmiset, jotka huutavat ja kiroavat sinut, kun olet allekirjoitetun sopimuksen oikeutesi sisällä - he eivät välitä saatuaan rahansa, he muuttavat sääntöjä edetessään! Omistajan tytärkin oli siellä huutamassa - he olivat vain hermostuneita naapurien valituksesta (mitä he tekevät koko ajan kaikesta huolimatta), jotta he eivät voi vuokrata sitä. Vuokralaiset kävivät läpi, eikä yksikään henkilö ollut paikalla kertomassa heille, mitä he saivat ja mitä eivät, joten saapumispäivänä heille kerrottiin, etteivät he pystyneet tekemään mitään alun perin suunniteltua järjestelyä - mikä aiheutti viiveen ja vieraat saapuivat, eikä mitään tehty. TÄYDELLINEN huijaus - älä varaa!"

Vierailija
327/422 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo löytyi siis Googlemapsin kautta, arvion oli 2 viikkoa sitten tehnyt henkilö nimeltä Loreno Romano.

Vierailija
328/422 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällikkö Dan kuitenkin?

Vierailija
329/422 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päällikkö Dan kuitenkin?

Kaikkihan on jotain päälliköitä tai johtajia jos ei ole ihan ruohonjuuritasolla😂.

Vierailija
330/422 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistä mainoskatkoa vaille valmis on nyt tuo perjantain jakso. Siitä pari kommenttia. Gregin äiti. Mun mielestä hänen ei tarvitsisi suuttua siitä, että Joan halusi jakaa sen sovitushetken oman perheensä kanssa. Toki olisi ollut hyvä hetki myös bondata tulevan anopin kanssa, mutta kyllä itsekin tuossa tilanteessa olisin toiminut ihan samoin. Varsinkin kun häihin ei pääse yhtään omaa perheenjäsentä. Tosi nätti puku Joanilla!

Mina ja Mark. Hyvä kun saivat sen sopimuksen tehtyä mutta taas mua mietityttää. Se adoptio, miksi? Ilmeisesti pojan oikea isä ei lasta tapaa tai jotain, koska kuka muuten antaisi adoptoida oman lapsensa? Kyllähän he perhe olisivat ilman sitä virallista nimeä paperissakin. Esim. ihan omassa lähipiirissä oli vastaavan kaltainen tilanne ja koko elämän perhe ilman virallisia adoptiopapereita ovat silti. vuosikymmeniä. Mutta tuossa Minan ja Markin tilanteessa vaivaa myös se, että eivät ole sellaista normaalia arkea yhdessä eläneet, Mina ei viihdy siellä metsän keskellä ja nuo kaukosuhteet on aina kiikun kaakun kestääkö kun arki iskee, niin sitten jos ja kun ero tulee, niin mites purat sen adoption? 

Sarper ja Shekinah. Pakko olla käsikirjoitettua koko tuo kaveriporukka osuus. Ei kai kukaan vaadi miestä/naista olemaan tekemisissä oman kaveriporukan kanssa jos kemiat ei vaan kohtaa? Mun ei tulis pieneen mieleen pakottaa mun miestä hengaamaan mun sellaisten kaverien kanssa joista se ei pidä! Voidaan niiltä osin pitää omat menot ja omat kaverit. En mäkään pidä kaikista sen kavereista, eli mennään joidenkin kanssa yhdessä ja toisten kanssa sitten erikseen. Samoin voisi Shekinah antaa Sarperille valinnan vapauden. Ihana Sarper kun piti vielä vähän pullistella, että minä olen se paha poika 😏 Nyt vielä vika vartti ja siihen päälle jälkipyykit. 

Vierailija
331/422 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika pätkä katsottu vaan tulipa sekopäinen olo. Huomasiko kukaan muu saman? Mina ja sen sisko siis. Ennen mainoskatkoa saapuivat sinne Markin kotiin jossa esiteltiin sen lentsikka ja sisko halusi mennä  heti sen jälkeen nukkumaan. Mainosten jälkeen Mina ja sisko käveleekin Bostonin kadulla ja menee baariin jossa Mina kertoo aikeistaan allekirjoittaa avioehto jos Mark adoptoi Claytonin, jonka paperin ne allekirjoitti jo ennen katkoa 😮 Joko ohjelman leikkausvirhe tai sitten mulla viiraa päässä 😉

Vierailija
332/422 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika pätkä katsottu vaan tulipa sekopäinen olo. Huomasiko kukaan muu saman? Mina ja sen sisko siis. Ennen mainoskatkoa saapuivat sinne Markin kotiin jossa esiteltiin sen lentsikka ja sisko halusi mennä  heti sen jälkeen nukkumaan. Mainosten jälkeen Mina ja sisko käveleekin Bostonin kadulla ja menee baariin jossa Mina kertoo aikeistaan allekirjoittaa avioehto jos Mark adoptoi Claytonin, jonka paperin ne allekirjoitti jo ennen katkoa 😮 Joko ohjelman leikkausvirhe tai sitten mulla viiraa päässä 😉

Oliks toi jälkipyykissä vai varsinaisessa ohjelmassa? Mulla jäi kyllä huomaamatta, oon varmaan katsonut sitä niin väsyneenä😁.

Itse sain katsottua viimeisen TellAllin Last Resortista jota en juuri muuten seurannut. Kävi Ginoa ihan sääliksi vaikkei hän muuten mun suosikkini olekaan mutta on kyllä saanut Jasminelta erityisen kurjaa kohtelua. Nainen istui siellä kuin mehiläiskuningatar jota työläiset palvovat. Ja niinkuin joku miehistä sanoikin niin kuinka Matt kehtasi tulla studioon? Jos olisin itse mies kiertäisin tuollaiset dramaqueenit kuin Jasmine kaukaa. Lisäksi ihmettelin niitä terapeutteja. Olen aikoinaan opiskellut vähän psykologiaa ja jäin tuosta aika hämmentyneeksi. Lisäksi vielä lopussa se Reba halaili Jasminea ja silitteli tämän vauvamahaa😲. Kiva että edes miehet tukivat Ginoa.

Vierailija
333/422 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Jasmine joskus itkenyt miten saisi säästettyä rahaa, että voisi tuoda lapsensa Usaan, mutta kaikki miehiltä saadut rahat tuhlaa vartalonsa muokkaamiseen?

Vierailija
334/422 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Jasmine joskus itkenyt miten saisi säästettyä rahaa, että voisi tuoda lapsensa Usaan, mutta kaikki miehiltä saadut rahat tuhlaa vartalonsa muokkaamiseen?

Eiköhän tuo ole ollut vaan tekopyhää oman imagon kohennusta. Sanakirjassa voisi minä-minä-minä ihmisen kohdalla olla Jasminen kuva. Lisäksi helppo lupailla tuollaista kun ei tarvi lupausta pitää, ...nimittäin jos on uskominen niihin tarinoihin että Panaman lasten huoltajuus  on häneltä otettu pois. 

Vierailija
335/422 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliks toi jälkipyykissä vai varsinaisessa ohjelmassa? Mulla jäi kyllä huomaamatta, oon varmaan katsonut sitä niin väsyneenä😁.

Itse sain katsottua viimeisen TellAllin Last Resortista jota en juuri muuten seurannut. Kävi Ginoa ihan sääliksi vaikkei hän muuten mun suosikkini olekaan mutta on kyllä saanut Jasminelta erityisen kurjaa kohtelua. Nainen istui siellä kuin mehiläi

Tuo mun mainitsema kohtaus oli siinä itse jaksossa. Jälkipyykin sain äsken katsottua, sitä kun ei arvaa yötä myöten laittaa pyörimään. Riippuu aina keitä siinä on mukana, kun saattaa yks kaks desibelit nousta, mutta ei kyllä enää ketään niin pahaa huutajaa ole kuin oli aikoinaan Molly ja Cynthia. Niitä jaksoja piti katsoa aina kaukosäädin kädessä ja laittaa volaa pienemmälle aina Mollyn kohdalla 😉 Miten ottikin yhden ihmisen ääni niin pahasti korviin 🙉

Last Resortia en katsonut yhtäkään jaksoa. Ei vaan napannut kun tiesi etukäteen, että se oli alusta loppuun feikkiä, yli puolet pareista eronneet ajat sitten  ja Jasmine jo raskaana toiselle miehelle. Eka kausi koko tän ohjelman aikana jota en nähnyt ja samoin tulee käymään tuon tulossa olevan "uuden" kauden kanssa, en aio edes aloittaa sen katsomista. TLC:n kuningas moka: Laittoivat väärässä järjestyksessä ohjelmat ulos! Tämä tulossa oleva "uusi" kausi kun oli kuvattu ennen resorttia, eli se jos mikä on yesterdays news... 😣 Kuka jaksaa enää kiinnostua siitä kun tiedossa on jo miten kävi Last Resortissa ja nää tapahtumat sijoittuu aikaan vieläpä ennen resorttia. Blääh! Jotain ihan uutta olis kiva nähdä välillä, täysin uusia naamoja, uusia paikkoja, nää nykyiset on kyllä jo niin nähty.

Vierailija
336/422 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nyt yhden Päiväkirjajakson digiboxilta. Kylläpä Ashley onkin laihtunut paljon, en tajunnutkaan että noin paljon (n.45kg) vaikka olin nähnyt häntä sohvalla äitinsä kanssa vähän aikaa sitten.  Manuelkin näytti hoikistuneen, kiva että heillä näyttäisi menevän hyvin. 

Akiniy ja Benjamin. En kyllä käsitä noita lapsenponnistuslahjoja tuossa mittakaavassa, auto yli 46000$, pakko saada tai ollaan heti naama nurinpäin! 🙄 Eikös tämäkin ukkeli jäänyt jotain myötäjäislehmiä velkaa sinne Keniaan aikoinaan? Ilmeisesti lehmät on nyt maksettu ja rouva haluaa hevosvoimia tällä kertaa. Lisäksi joku huijari vetänyt aika lailla välistä, ois hyvä kun edes joskus noita huijareita saataisiin vastuuseen tekosistaan! Molemmat olivat muuttuneet mielestäni edukseen ulkonäöllisesti. 

Colt. Ei ole koskaan ollut minun makuuni tämä mies mutta nyt kun näytettiin lähikuvia hänen silmistään (ilman laseja) huomasin kuinka kauniit silmät hänellä on. No, toivottavasti löytää paikkansa maailmassa. 

Rob näytti myös hyvältä. Ero Sophiesta on tehnyt hänelle hyvää. Samoin tukanleikkuu. Hänestähän taidetaan kuulla lisää vielä tämän sarjan puitteissa.  

Vierailija
337/422 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin nyt yhden Päiväkirjajakson digiboxilta. Kylläpä Ashley onkin laihtunut paljon, en tajunnutkaan että noin paljon (n.45kg) vaikka olin nähnyt häntä sohvalla äitinsä kanssa vähän aikaa sitten.  Manuelkin näytti hoikistuneen, kiva että heillä näyttäisi menevän hyvin. 

Akiniy ja Benjamin. En kyllä käsitä noita lapsenponnistuslahjoja tuossa mittakaavassa, auto yli 46000$, pakko saada tai ollaan heti naama nurinpäin! 🙄 Eikös tämäkin ukkeli jäänyt jotain myötäjäislehmiä velkaa sinne Keniaan aikoinaan? Ilmeisesti lehmät on nyt maksettu ja rouva haluaa hevosvoimia tällä kertaa. Lisäksi joku huijari vetänyt aika lailla välistä, ois hyvä kun edes joskus noita huijareita saataisiin vastuuseen tekosistaan! Molemmat olivat muuttuneet mielestäni edukseen ulkonäöllisesti. 

Colt. Ei ole koskaan ollut minun makuuni tämä mies mutta nyt kun näytettiin lähikuvia hänen silmistään (ilman laseja) huomasin kuinka k

Mä katsoin ihan samaa, että oho, Colt on itse asiassa naamaltaan ja just silmistä ihan kivan näköinen. Muuten mies onkin sitten täysi vässykkä 😉 Jos Colt saisi painoa pois ja kiinteämmän kropan + kehitettyä vähän luonnettakin niin voisi olla ihan kaupaksi käyvä tapaus. Tuo lapsenponnistus lahja on kyllä ihan käsittämätön keksintö! 

Vierailija
338/422 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, nyt olen kyllä yllättynyt. Greg sai myötäjäiset 15 lehmää maksettua!! Hieno juttu.👍 Ja vanhemmat maksaa häät, hieno juttu sekin, äiti varmaan haluaa päästä pojasta eroon😄. Nuo voivat vielä onnistuakin jos Greg vaan nyt pitää työpaikkansa. Ja Joan vaikuttaa olevan sen tyyppinen ettei myöskään jää kotiin makaamaan vaan tekee töitä yhteisen hyvän eteen. Toivottavasti. 

Kolmen kimppa ei kiinnosta yhtään. Keksittyä draamaa!

Vierailija
339/422 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä; se Gregin lehmäpuku oli aivan kamala. Periaatteessa vastustan kaikkea tuollaista kertakäyttökrääsää, vielä kun hän on valittanut rahapulaa niin sitten törsää tuollaiseen joka yhden käytön jälkeen on pelkkää roskaa. Hääkoristeet vielä ymmärrän, niitä voi vaikka kierrättää. 

Miks tuo Alliya ei nyt muka voi allekirjoittaa avioehtoa, sehän ei itse ole tuonut liittoon mitään ja jos huonosti käy niin voisi viedä Shawnin omaisuudesta suuren osan. Vai onko tämä vastaanpaneminen pelkkää TLC.n keksimää juonta? 

Vierailija
340/422 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkirjat ajan tasalla. Mistäpä alkais, ehkä lopusta. Hyvät hyssykät sitä Debbien ja Tonyn kämppää 😲 Mä jo luulin, että se Angelan mörskä oli paha, vaan kyllä tää oli pahempi! Ei tainnu missään vaiheessa alkuperäisessä sarjassa käydä ilmi, että Debbie on hamstraaja? Ja sitten vielä kaksi sellaista lyö hyntyyt yhteen niin huh huh! En mä itsekään mikään siivoushullu ole, mutta kyllä mun täytyy voida hengittää ja asioille on paikkansa. Jos joka paikka tursuaisi tavaraa mä ahdistuisin ja tulisin hulluksi! Joku roti sentään. Mutta he näyttivät olevan ihan sinut sen sekasotkun kanssa, joten mitäpä se sitten muille kuuluu, mitä nyt vähän näkyi 😉

Olin ihan unohtanut tuon parin Matthew ja Ana ja oli yllätys nähdä heidän olevan vielä yhdessä ja jopa menevän naimisiin. Tosi nätti puku oli Analla.

Tim. Jos mies haluaa naisen joka tykkää pelata ja olla kotona katsomassa leffoja niin miksi ihmeessä ei sitten mene jollekin pelisivustolle ja etsi sopivaa naista sieltä? Kyllä naisistakin löytyy sellaisia jotka viihtyvät kotona pelaamassa tai katsomassa telkkaria. Ja kaverinsa oli oikeassa siinä, että joskus kannattaa etsiä sitä omaa ikäluokkaa, koska 20v tytöt tykkää bilettää ja hillua hankkimassa some-materiaalia eri kohteista. Omalta sohvalta, peliohjain kädessä ei päästä somevaikuttajaksi. Se kun tuntuu olevan nykyään jokaisen nuoren tytön tavoite.

Tai mistä ikinä Tim nyt etsiikään, niin sanoo selvästi mitä on hakemassa, niin mahdollisuudet löytää se oikea ainakin paranee.

Nyt olis vielä boxilla pääsarjan perjantain jakso + jälkipyykki, niiden kimppuun seuraavaksi.