90 Days Fiance juonipaljastuksia
Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.
Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?
Kommentit (422)
Nyt on sitten viimeisetkin jaksot katsottu näistä viimeisistä uusista. Jäi jotenkin pettynyt fiilis 🤔 Ihan liikaa aikaa annettiin sille typerälle ja täysin turhalle kolmen eukon tappelulle! 😡 Mielummin olisin kuullut parien viimeisimmät kuulumiset.
Mutta siis itse jakso. Minalle ja Markille, Gregille ja Joanille ja Jessicalle ja Juanille pisteet siitä, että eivät lähteneet mukaan siihen kilpahuutelemiseen! Samoin kuin Alliyahille ja Shawnille. Joiden osuus sai kummallisen sipuli-efektin aikaan myös omassa olohuoneessa 😉 Varmaan se, että studiossakin itkettiin tarttui. Ihmettelin sitä omaa herkistymistä kyllä isosti koska ei pari mikään mun suosikki ollut. Hauskaa oli se Shawnin ponkaisu ylös, että ei, en kestä tätä ja kaikki on tyrmistyneitä, että mikä sille tuli ja minne se menee ja Shawn lampsii korjaamaan Mahdin hiuksia 😂
Ylipäätään Shawnin ja Alliyahin reaktiot taisivat olla aidoimmat tässä sarjassa pitkään aikaan. Shawn oli selvästi edelleen katera ja vihanen siitä hääpäivän fiaskosta, eikä edes yrittänyt peitellä sitä. Jännä, että paljastivat myös sen, että Shawn häipyi ns. häämatkalle yksin, ottamaan vähän happea koko tilanteesta. Lisäpisteitä vielä siitä, että Shawn aikoo jatkossakin tukea Alliyahia vaikka eivät varsinaista avioelämää enää vietä parina 👍
Edelleen Jessica ja Juan oli mulle jotenkin hajuttomia ja mauttomia. Mietin miksi Jessica oli niin nukkavieru ja kulahtaneen oloinen. Ei mitään yliampuvaa tarvitsekaan olla, mutta olisi voinut edes vähän meikata paremmin. Muiden rinnalla vaikutti lähinnä harmaavarpuselta 😯
Sarperista tykkään, Shekinahista en. Jäi päällimmäiseksi se, että Shekinah siinä lopussa petasi parille sitten jatkon seuraavalle Last Resort kaudelle. Sanoi suoraan, että me tarvitsemme terapiaa. Ei edes vihjaus, vaan suora ilmoitus, että tässä teille ainakin yksi pari 🤨 Ja se jäi myös vaivaaman, että miksi noille jenkeille pitää olla joku massiivinen ökysormus?! 🙄 Puolet Sarperin säästöistä??!! Ei hemmetti 😱 Miksi heille ei kelpaa sellaiset kultaiset perusrenkaat joita suomalaisilla pareilla on? Vai onko tämäkin muuttunut viimeisten vuosien aikana? Mulla ja mun tutuilla ja heidän jälkikasvuillaan on kuitenkin ne perus sormukset, joukossa ehkä joku pieni timantti lisänä, mutta ei tuollaisia jättiklönttejä jotka on äärettömän epäkäytännöllisiä.
Jälkipyykistä vain sen verran, että loppui sitten mahalaskuun sekin kausi 😡 Mä oikein odotin ja olisin halunnut kuulla heidän kommentit Shawnin ja Alliyahin tapaukseen! Mitä olisivat sanoneet häämatkaan ilman vaimoa, siihen, että Shawn jo harrastaa seksiä muiden kanssa jne. vaan ei. Sitä älytöntä kolmen eukon riitelyä sekin aika 😡 Ei edes vilausta Shawnista.
Jäi sellainen ajatus päällimmäiseksi, että koko se naurettava rääkyminen puolin ja toisin oli tarkoitettukin koko Tell Allin vetonaulaksi. Koska sillä kuitattiin jälkipyykissäkin kokonaan yhden parin osuus. Saako sanoa rumasti? Sanon kuitenkin: Jäi ihan 💩 maku suuhun Tell Allista ja sen jälkipyykeistä. Se vaan vahvisti päätöstä ottaa pieni aikalisä tästä koko sarjasta. Käyn mä kuitenkin lukemassa jos joku jaksaa tänne päivittää niistä tulevista sekoilu kaudesta + siitä vanhasta "uudesta" kaudesta joka oli kuvattu ennen vikaa resorttia.
Mulla vielä TellAllin kakkososa näkemättä. Se on systerin boxilla odottamassa mutten ole ehtinyt katsomaan. Vielä yksi pieni reissu ennen sitä, tulen sitten kommentoimaan kyllä. HfL ehdin varmaan katsoa tänään ...jos ei tule jotain yllättävää estettä.
Kommentoin vielä tuota pitkää viestiä: sattumalta katsoin paratiisisarjaa kun Jessica ja Juan tapasivat viimeistä kertaa ennen Juanin muuttoa, kävivät mm.ultrassa katsomassa vauvan sukupuolen. Silloin Jessica näytti kyllä nuoremmalta, mietin että jos tuo pikkulapsiaika on saanut hänet pikkuisen löysäämään ja päästänyt vähän kurin repsahtamaan. Hänhän on ihan sievä joten pienillä jutuilla saisi päivitettyä itsensä (ilman mitään operaatioita!!!). Kunnon hiusten leikkaus, sopivat vaatteet, värit jne.
Olisivat ehkä voineet tehdä vielä kolmannen osan TellAllia jossa ainoastaan tuo riitelyosuus ja sen olisi sitten voineet jättää väliin ne joita se ei kiinnosta. Itse pidin Shawnista, harmi jos ei näy pillow talkissa ollenkaan. Ja tavallaan pidän Markistakin. Näin Minasta kuvia lyhyillä hiuksilla ja sehän sopikin hänelle hyvin. En tiedä oliko sarjassa nähty pitkä tukka peruukki vai ei mutta itselle tuli siitä hääkampauksesta juurikin peruukki mieleen vaikka luulin että hänellä oli silloin omat pitkät hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin vielä tuota pitkää viestiä: sattumalta katsoin paratiisisarjaa kun Jessica ja Juan tapasivat viimeistä kertaa ennen Juanin muuttoa, kävivät mm.ultrassa katsomassa vauvan sukupuolen. Silloin Jessica näytti kyllä nuoremmalta, mietin että jos tuo pikkulapsiaika on saanut hänet pikkuisen löysäämään ja päästänyt vähän kurin repsahtamaan. Hänhän on ihan sievä joten pienillä jutuilla saisi päivitettyä itsensä (ilman mitään operaatioita!!!). Kunnon hiusten leikkaus, sopivat vaatteet, värit jne.
Olisivat ehkä voineet tehdä vielä kolmannen osan TellAllia jossa ainoastaan tuo riitelyosuus ja sen olisi sitten voineet jättää väliin ne joita se ei kiinnosta. Itse pidin Shawnista, harmi jos ei näy pillow talkissa ollenkaan. Ja tavallaan pidän Markistakin. Näin Minasta kuvia lyhyillä hiuksilla ja sehän sopikin hänelle hyvin. En tiedä oliko sarjassa nähty pitkä tukka peruukki vai ei mutta itselle tuli siitä hääkampauk
Just tuo mitä sanoit Jessicasta. Katsoin itsekin sitä vanhaa paratiisikautta ja Jessica oli tosi freesin näköinen. Ei todellakaan tarvitse mitään operaatioita! Monella naisella vaan käy niin, että häiden jälkeen päästää itsensä metsittymään 🤨 Onhan se mies ikäänkuin nalkissa nyt. Ja varsinkin pienen lapsen kanssa ei varmaan se oma ulkonäkö ole ekana mielessä.
Mutta mutta, siellä paratiisikaudella Jessicalla oli esim. irtoripset, ne olisi voinut laittaa Tell All jaksoonkin. Vähän vahvempi silmämeikki, niinkuin sanoit hiusten hyvä leikkaus, vaikka ihan uusi sävy tai muoto, toisenlainen vaate. Niin paljon olisi voinut tehdä kohentaakseen sitä ulkonäköä. Kun kuitenkin tietää kaikkien muiden naisten tälläävän vimpan päälle. Ei toki tarvitse jos on itse ok oman habituksen kanssa. Juan vaan on tottunut siellä laivalla näkemään naiset juurikin ykköset päällä ja laitettuna... Kulahtanut muija, kiljuvat mukulat ja kakkapelto ympärillä ei kauheasti paina vaakaa sen puoleen, että mies tahtoo pysyä siinä... Mutta toivoa voi, että heidän suhde on niin hyvä, että ulkoiset seikat ei vaikuta 👍 Nyt sitten jään odottelemaan toivon mukaan peri-rehellisiä kommentteja siitä kannattaako tuota uutta treffisarjaa katsoa. Aion toistaiseksi jättää sen väliin ja katson muita ohjelmia. Kuulumisia odotellessa 🙂
Eilen jaksoin katsoa HfL:n sekä heti sen perään tulleen "Lakanoiden välissä". Ekassa jaksossa meni suuri osa ajasta henkilöiden esittelyyn mutta kaikesta huolimatta tämä alku ylitti odotukseni (jotka tosin olivatkin hyvin matalalla). Kaikki 90days-tyypit oli mulle tuttuja koska olen sarjaa seurannut jo pitkään, lisäksi siellä oli vieraita sinkkuja mukana joista yksi nainen (oliko se nyt Elisa??? Ei jäänyt vielä nimi mieleen) nousi muitten joukosta, enkä nyt tiedä oliko kuitenkaan niin positiivisella tavalla. 😂 Kovasti oli Robin (Sophien ex) kimpussa, esitteli avujaan häpeilemättä iltajuhlassa joka alkoi naamiaisten merkeissä.
Porukka jaettiin seuraavana päivänä 2 osaan joista toista näytettiin kun menivät pikatreffeille. Aika lailla monet treffit herättivät myötähäpeää, ja ohjaajat olivat suunnilleen samaa tasoa kuin aiemmilla LastResort-kausilla. Paljon ruutuaikaa sai tuotannon lemmikki Tim sekä exänsä Jeniffer. Lisäksi Coutney jolla yllätys yllätys olikin ollut jotain sutinaa Usmanin kanssa Turkissa. No joo, täytyy varmaan katsoa toinenkin osa ennen lopullista tuomiota.
Se "Lakanoiden välissä " oli kuin entinen Pillow Talk sillä erolla että kommentoijina oli nämä samat sarjan tyypit. Parempi niin sillä olinkin jo kyllästynyt tähän vanhaan jälkipyykkiin jossa muuta toimintaa ja "hauskuutta" 🙄 alkoi olla enemmän kuin sarjan kommentoimista. Tässä näytettiin myös kohtauksia joita ei ollut varsinaisessa jaksossa ja ihan hauska oli huomata että mukana oli uutta tietoa myös sarjan näyttelijöille (tai sitten ovat oppineet näyttelemään paremmin😂). Chantalkin näytti hyvältä puvussa joka oli peittävä ja tukka ponnarilla. Ihmettelin myös Usmanin outoa lettikampausta varsinaisessa sarjassa. Tämä LakanoidenVälissä oli selvästi kuvattu jälkikäteen kun Usmanillakin oli siisti lyhyt tukka.
Joten mulla menee jatkoon toistaiseksi, en välttämättä jaksa joka jaksoa katsella, en edes muistanut tsekata kuinka pitkä tämä kausi on. Resortti näytti ihanalta, tuollaiseen paikkaan voisin mennä itsekin, oli kauniit pikku mökit vieraille ja upeat rannat.
Kiitos raportista! Mä luulen silti, että pidän nyt hyvin ansaitun tauon koko tästä formaatista. Kesän aikana on boxille kertynyt aika paljon kaikkea muutakin kun ei ole ehtinyt istua telkkarin ääressä. Jos viitsit, niin laitatko vielä ensi viikon jakson jälkeen päivityksen? Sen jälkeen teen päätöksen omasta katsomisesta. Nyt kuitenkin tuntuu, että mitään en menettänyt 🙂
Tullut mieleeni että milloinhan Sarper kyllästyy Amerikan elämään, kun ei töissä.
Se hotelli oli Kore Tulum retreat & spa resort, jos haluat katsoa maisemia niin googlaa. Niitä mökkejä en nyt yhtäkkiä nopealla silmäyksellä löytänyt kuvista mutta oli kivannäköinen alue. Hauskaa (tai ehkä enemmänkin noloa🙄) oli kun se yksi tyrkky sinkku kovaan ääneen kailotti että oli ollut tuolla ennenkin, tasan vuosi sitten ja saanut silloin ekaa kertaa a_naaliin. Juurikin näin. Kertoi tyypeille jotka tapasi ekaa kertaa elämässään eikä kainostelusta tietoakaan!! Tsiisus! Kunnia meni mutta maine vaan kasvoi!😂
Nyt oon päässyt jo alkuun viimeisestä TellAllista, kauan on jo tässä välissä aikaa vierähtänytkin😜.
Kylläpä oli riitaisia naisia (S, A ja A) edelleen ja ihan liikaa annettiin heille ruutuaikaa (mistä muut parit varmaan olivat tyytyväisiä kun oma aika lyheni). Kolmen kimppa kyllä herätti itsessäni lisäkysymyksiä. Ensinnäkin nuo tapaamisjärjestelyt ja sitten raha-asiat. Amani taitaa olla varakas nainen jos on 60000$ jo ehtinyt Anylle lahjoittaa. Järkyttävää, mitä rakkautta tuollainen rahan pyytäminen on?! Lisäksi Any ilmoitti tienaavansa enemmän kuin Juan risteilylaivalla ja Juankin ilmoitti pelkästään tippien määrän: hyvinä päivinä n.900$. Siis päivässä!😳 Mihin Any tarvii rahaa niin paljon, oman palkan +tippien lisäksi 2000$/kk Amanilta! Ei kai Mexico nyt niin kallis maa ole? Täytyy Amanin olla tosi tosi rakastunut kun pää on mennyt niin sekaisin ettei huomaa että häntä käytetään hyväksi. Ja toope mies vaan hymyilee vieressä. No kiva tietysti hänelle kun pääsee molempien naisten kanssa viettämään aikaa. Joko tässä on kyse suuresta kusetuksesta tai sitten käsikirjoittajan kynästä koko juttu.
En käsitä myöskään sitä miksi Amanin piti mennä kertomaan Anylle että Shekinah kysyi onko tämä trans. Olihan se todellakin tökerö kysymys mutta jos uskoo tämän olevan loukkaavaa kumppaniaan kohtaan niin voisihan siitä möläytyksestä olla hienotunteisesti hiljaa. Hyvä että kysyttiin Alliyan kommenttia joka ei pitänyt asiaa ollenkaan pahana. Ja tottapuhuen onhan se Any vähän kolhon näköinen, sori vaan.
Ärsytti se Megin joka tuli taas roustaamaan Juania. Jos olisin Jessica olisin viheltänyt tuon pelin poikki jo ajat sitten. En sietäisi yhtään tuollaista käytöstä edes parhaalta ystävältä. Eiköhän se ole pariskunnan itse keskenään sovittava miten jatketaan pettämisen jälkeen ja jos sopu löytyy niin ei ole muiden asia enää tulla veistä vääntämään haavassa. Eiköhän heilläkin raha-asiat ole kuitenkin aika hyvin jos on varaa ostella hevosia, ei niidenkään ylläpito ja ruoka ilmaista ole. Koko ajan on muuten puhuttu että villit lapset kun on niin pitää olla luova se.ksiasioissa, nyt vasta kerrottiin että isot pojat ovat 3pvää/vko isänsä luona, jäähän siinä pariskunnalla hyvin omaa aikaa kun David on vielä niin pieni. Tämä selittää myös sen että muutto muualle on lähes mahdotonta.
Kylläpä Shekinah suli heti kun sai Sarperilta sormuksen. Ja olen samaa mieltä, älytöntä laittaa jättisummia johonkin sormukseen.
Jatkuu myöhemmin...
Huvitti myös miten muut parit, tai osa, reagoi siihen ettei yhdellä parilla, Shawn ja Alliya, ollut ollut s.eksiä TAI kun Sarper oli yöpynyt eri huoneessa kuin Shekinah. Olivat lähinnä kauhuissaan, kuinka TÄRKEÄÄ S.EKSI on parisuhteelle!! Minakin oli siellä heti nyökyttelemässä. Itselle tuli heti mieleen että Mina ei ole ehkä tullut ajatelleeksi että kun oma mies on häntä 23v vanhempi niin saattaapi tälläkin seksihalut hyytyä vaikka vaimo kuinka olisi vielä halukas. Onko se sitten siinä vaiheessa parisuhteen loppu? Tutkimusten mukaan suuressa osassa parisuhteista tulee kausia jolloin aktiivisuus makuuhuoneen puolella vaihtelee.
Nyt viimeisin kausi +TellAllit katsottu, viimeinkin. Kakkososan loppu pääasiassa riitelyä, miks hemmetissä se Danielekin oli sinne kutsuttu? Riitelemään? (Huokaus). Haukkui Shekinahin muoviseksi (mikä on totta) mutta unohti kertoa ettei taida itsekään ihan luomu olla. Ainakin ulkonäkö oli niin muuttunut etten meinannut heti tunnistaa.
Hassua muuten kun Anyltä kysyttiin mistä riita kauden lopussa hänen ja Amanin välillä alkoi niin hän vaan vähätteli että "pikkujuttu", joka osoittautuikin sitten 4000 taalaksi. Joo, toisille pikkujuttu kerjätä tuollaista ja suuttua kun ei sitä anneta. Ei kyllä itselle tulisi mieleenkään!
Säälitti todella se Shawin ja Alliyan tilanne. Ja ärsytti se Jackie, kehtasi vielä pyöritellä silmiään kun Shawn kertasi tapahtunutta ja puhui niin kauniisti äidistään! Mun elämästä tuo nainen lentäisi ulos kuin leppäkeihäs ja äkkiä. Jotenkin tuntui että Kenny ja Armandokin olivat Alliyan puolella... ehkä se teki hyvää Alliyalle jonka turvaverkko usassa on pieni.
Jaahas, menin sitten tapp.amaan tämän ketjun tylsillä yksinjorinoillani... ei ollut kyllä tarkoitus.😅
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, menin sitten tapp.amaan tämän ketjun tylsillä yksinjorinoillani... ei ollut kyllä tarkoitus.😅
Et suinkaan 🙂 Meitä taisi olla täällä muutenkin vain muutama ja jos joku muu mun lisäksi on pitänyt taukoa niin kyllä sitten on hiljaista. Mä kävin viimeksi 9.8 ja tauon paikka on nyt sarjasta. Tai ei nyt kokonaan, katselen noita telkkarista tulevia vanhoja jälkipyykkejä 🙂 Mutta tuota uutta sarjaa en aio katsoa, on vaan jotenkin mennyt maku näihin samoihin naamoihin, samaan tekemällä tehtyyn draamaan. Noissa nyt tulevissa jp uusinnoissa on mukana vähemmän nähtyjä kasvoja, eli heitä jaksaa katsoa. Clayton ja Anali +kaappiäiti, Sam ja Citra alien isän kanssa + Nick ja Devin. Ne saa riittää mulle siihen asti jos ja kun tulee joku upouusi kausi, neitseellisillä naamoilla 😉
Nyt kun lomat on pidetty ja arki alkanut, niin täytyy piipahtaa silloin tällöin tätäkin lukemassa jos olis joku laittanut jotain kivaa päivitystä. Kivaa alkanutta syksyä itse kullekin! 🍁🙂
Tuli mieleen vielä tuosta HfL-sarjasta; Rob on yksi kuumimpia ja tavoitelluimpia kolleja siellä, kauniine silmineen ja lihaksikkaine kroppineen. Luulisi nyt Sophieta harmittavan kun päästi tämän hölmöyksissään menemään. No, avioerohan ei ole vielä selvä...
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen vielä tuosta HfL-sarjasta; Rob on yksi kuumimpia ja tavoitelluimpia kolleja siellä, kauniine silmineen ja lihaksikkaine kroppineen. Luulisi nyt Sophieta harmittavan kun päästi tämän hölmöyksissään menemään. No, avioerohan ei ole vielä selvä...
Mun on pakko olla nyt eri mieltä. Robiin pätee vanha sanonta moni kakku päältä kaunis, sisältä pelkkää pazkaa. Mun mielestä ei ole edes hyvän näköinen, petti Sophieta netissä ja viho viimeeks mä haluaisin miehen joka poseeraa gay-sivustoilla tappi hanurissa 🤢 Toki tuo jakaa mielipiteitä onko se pettämistä jos vatkaa vehjettään netissä livekamerassa toisen naisen kanssa. Mun mielestä se on, siitä ei edes neuvotella.
Joskus nuorempana sitä ajatteli, että noin komea kundi, miten kukaan eroaa sellaisesta. Nyt tietää paremmin. Itsekin deittailin pitkään ns. kauniita poikia ja 100% osoittautui tietävän olevansa hotteja ja luonne sitä myöten ihan höttöä 😣 Robin teot rumentaa sen niin, että mä en koskisi pitkällä tikullakaan! Piti oikein miettiä onko yhtään sellaista tv sarjaa jossa tällä hetkellä olis sellainen mies joka on mun mielestä todella hyvän näköinen ja lopulta se löytyi: Emmerdalessa Mack. Siinä on sellainen kaveri joka saa sukat pyörimään jaloissa 😛
Eli Robista en pidä, en ole koskaan pitänyt. Sori. Makuasioita.
Ilman muuta makuasioita, joo. En vaan ollut yhtään varma onko noi juorut Robista tosia vai ilkeää panettelua, sen kyllä muistan kun Sophien äidillä oli aika ikäviä haukkumasanoja vävystään, joita Sophie sitten toisti uuden kämppiksen kera. Enkä ehkä itse lankeaisi Robiin, tai no ...jos olisin reilusti nuorempi niin ehkä sitten. Tarkoitin lähinnä että tuolla resortissa Rob on kuumin ja saa myös ruutuaikaa sen takia kun kiinnostaa näitä kauniimpia naisia lähes tappeluun asti.
Mun mielestä Colt oli hauska tanssiessaan yksin resortin discoillassa. Ihan turhaan sai muilta negatiivista arvostelua. Mutta ei hänkään mun tyyppiä ole, ei tuolla ole ketään jota suuremmin fanittaisin. Usmanistakin on mennyt maku tämän ohjelman myötä, vähän liian varma itsestään ja kehuu liikaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta makuasioita, joo. En vaan ollut yhtään varma onko noi juorut Robista tosia vai ilkeää panettelua, sen kyllä muistan kun Sophien äidillä oli aika ikäviä haukkumasanoja vävystään, joita Sophie sitten toisti uuden kämppiksen kera. Enkä ehkä itse lankeaisi Robiin, tai no ...jos olisin reilusti nuorempi niin ehkä sitten. Tarkoitin lähinnä että tuolla resortissa Rob on kuumin ja saa myös ruutuaikaa sen takia kun kiinnostaa näitä kauniimpia naisia lähes tappeluun asti.
Mun mielestä Colt oli hauska tanssiessaan yksin resortin discoillassa. Ihan turhaan sai muilta negatiivista arvostelua. Mutta ei hänkään mun tyyppiä ole, ei tuolla ole ketään jota suuremmin fanittaisin. Usmanistakin on mennyt maku tämän ohjelman myötä, vähän liian varma itsestään ja kehuu liikaa itseään.
Kaikki ei allekirjoita paikkansa pitävyyttä, mutta Redditissä oli Rob the knob "uutiset" heti tuoreeltaan ja siellä oli joku onnistunut jopa nappaamaan kuvan Robin sivuilta missä se tosiaan poseerasi joku tappi tungettuna anaaaliin. Ja kyllähän Rob itse myönsi ne käteen vedot, mutta sen mielestä se ei ole pettämistä jos katsoo naisen hinkkauksia ja samalla hinkkaa itseään. Kyllä se mun kirjoissa on pettämistä. Sen jälkeen meni täysin maku Robiin ja aloin inhota tyyppiä. Liian monta inhokkia tuossa Hunt for lovessa, siksi en edes aloittanut katsoa sitä.
🤢 Toki tuo jakaa mielipiteitä onko se pettämistä jos vatkaa vehjettään netissä livekamerassa toisen naisen kanssa. Mun mielestä se on, siitä ei edes neuvotella.
Jep, samaa mieltä, on tuo pettämistä.
Vaikka edessä on vain muutama viesti niin lainaus ei taas onnistu. On se kumma ettei ne saa tota korjattua! 😡
Joo, mennyt noi jälkipyykit (käytin viestissäni sanaa sohvaperunat) kyllä niin oudoksi, ei munkaan huumori riitä niihin, ei siis yhtään. Yhtä hauskaa kun noiden StandUpit. Liikaa aikaa menee tuohon hölmöilyyn, ennemmin saisivat näyttää jotain ennennäkemättömiä otoksia itse sarjasta, niitä luulis riittävän kun kerran filmaavat monet kohtaukset useaan kertaan, takuulla jä näyttämätöntä materiaalia. Ja kyllästyyhän noihin samoihin juttuihin... siis enemmän kommentointia itse sarjasta kuin kommentaattoreiden hölmöilyä, kiitos.
Tossa oli aiemmin juttua että ketä olis kiva nähdä päiväkirjoissa tai sinkkuelämässä ja mieleen tuli se tumma armeijatyyppi (Riley?) joka kävi jossain päin Aasiassa treffailemassa semmoista jäykän oloista naista. Heidän romanssista ei muistaakseni tullut mitään mutta tämä mies jäi positiivisesti mun mieleen.
Mullekin olis huivi ollut tänään paikallaan kun en jaksanut pestä eilen illalla hiuksia...