Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 Days Fiance juonipaljastuksia

Vierailija
15.08.2024 |

Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.

Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?

Kommentit (422)

Vierailija
381/422 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkipyykin loppu. Mitä helevettiä kaikkein suurin katsojien inhokki pikku-Ed tekee tuolla Tell Allissa?! Eikö siitä limanuljaskasta jo kertaalleen päästy eroon ja jengi on myös viestittänyt TLC:lle ettei halua sitä nähdä enää ikinä 😡

Vierailija
382/422 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan jo perjantaista tell all ,näiden uusimpien parien.  Voipi olla etteivät niin paljon riitele toisten asioista kun aiemmat, mutta näkee sitten perjantaina  miten on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/422 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samaa mieltä Minan häälookista. On ollut paremman näköinen monta kertaa. Jotenkin se kampauskin oli outo otsalta, kuin joku (huonosti istuva, sori) peruukki ja meikki myös outo. Puvun etumus ei ollut imarteleva, vähän peittävämpi olisi ollut parempi. Samoin kuin Steviellä, ei olisi tarvinnut koko ajan kiskoa rintamusta ylöspäin. Kynttilöiden oli pakko olla ledejä, ainakin itse ajattelin siinä kohtaa niin, muuten.. 🔥 Kumpikin silti HUOMATTAVASTI parempia kuin Alliyan "luomus"🙄 tai Shekinahin "alushame".

Noo, jännä kuulla mitä muut parit kommentoivat toisistaan perjantaina...

Vierailija
384/422 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kimppa vaimon kauneusleikkaukset ei mielestäni ainakaan kaunista häntä. Nenä on kuin Michael Jacksonilla.

Vierailija
385/422 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, en ehtinytkään eilen kotiin ajoissa, näin TellAllista ainoastaan jälkimmäisen puoliskon. No täytyy katsoa uusinta sunnuntaina.  

En ymmärrä miksi vielä jankattiin Stevien biseksuaalisuudesta. Eikö tuossa parissa todellakaan ollut muuta mihin tarttua? Ja miksei Stevi voinut vastata kysymyksiin jos se kerran Mahdille oli niin tärkeä asia?  Mahdilla oli mielestäni kiva uusi hiustyyli. 

Greg ja Joan. Pikkuisen häiritsi tuon BigEdin kutsuminen studioon, osasi kuitenkin käyttäytyä paremmin kuin mitä odotin. Gregin äiti Lucille on ollut suosikkini alusta asti ja osoitti tässä hyvää huumorintajua "flirttaillessaan" Edin kanssa. Ihan hauska kohtaus mielestäni. Oli kyllä tyly kohtaus se joka nyt esitettiin uusintana, jossa Joan pyytää (vaatii) Lucillea olemaan enemmän poissa kotoaan, siis OMASTA kodistaan. Jos ei ollut TLC.n keksimä juoni niin kylläpä oli itsekästä, itsellä ei kyllä olisi pokkaa (jos nyt joskus tuollaiseen tilanteeseen joutuisin, juu, en joudu!) tehdä samoin. Muutenkaan Joan ei oikein osaa asettua edes miehensä asemaan; kun on kerran hänet Usaan kutsunut niin hoitakoot kodin ja elatuksen, hän saa tulla raskaaksi vaikka heti! Tietenkin totta, ketään toista ei voi estää hankkiutumasta raskaaksi mutta tuossa tilanteessa vähän itsekästä. Ei sitä taloa hetkessä hankita, lisäksi juuri on Gregiltä mennyt iso summa rahaa morsiusmaksuihin (15 lehmän hinta). Olin samaa mieltä Shekinahin kanssa, epäkunnioittavaa puhetta Gregin äitiä kohtaan. Joka on kyllä venynyt tämän parin puolesta jo kohtuuttoman paljon. Lisäksi itselle tuli pieni epäilys, olisiko Joan kuitenkin jo raskaana eivätkä vaan ole kertoneet kenellekään? Lisäksi, juuri kun olin alkanut pitämään Joanista, mua alkoi ärsyttää tämä hänen tuomitseva asenne muita pareja kohtaan. Esim.kun kysyttiin onko kukaan naisista suudellut toista naista tai tanssiiko Any edelleen jne. Kovin oli hyveellistä ilmehtelyä. 

Kolmen kimpan Amani oli kyllä muuttunut, en heti tajunnut että kuka siinä istuu😁. Jaa, että kolmen kimppa edelleen olemassa, näinkö on? Vai onko vaan esitystä? Ehkä viikon päästä kuullaan lisää, joko Mattin ja Anyn hääpäivä sovittu jne. Mahtaako Amani kuitenkaan suostua tähän oikeassa elämässä? Tai sitten kaikki nuo hänen itkukohtaukset kauden aikana olivatkin feikkiä...

Jatkuu myöhemmin...

Vierailija
386/422 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just eilen mietin kun katselin Sumitia ja Jennyä että mikähän suunnitelma Jennyllä on sen varalle että alkaa tulla terveyshuolia? Meinaako tulla haudatuksi Intian multiin, tai siis Gangesiin? Jäikö hänellä mitään Amerikkaan? Lapset kuitenkin siellä

Sumitin äiti hoitaa Jenny-vanhusta. Muistini mukaan hän on Jennyä muutaman vuoden nuorempi. Jennylle varmaan sopii Ganges, jos ei lapset halua tuhkaa Usaan, kyllä se isoon käsilaukkuun mahtuu.  

Vierailija
387/422 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan arki alkaa, Juan saa green cardin ja paljastuu, ettei kunnon työpaikkoja ole tarjolla niin Juanin laivatyöt rupeavat passaamaan Jessicalle. Miamistahan lähtee risteilyjä vaikka kuinka paljon. Kaipa niihin lyhyempiäkin työvuoroja voisi saada. 

Vierailija
388/422 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkipyykin loppu. Mitä helevettiä kaikkein suurin katsojien inhokki pikku-Ed tekee tuolla Tell Allissa?! Eikö siitä limanuljaskasta jo kertaalleen päästy eroon ja jengi on myös viestittänyt TLC:lle ettei halua sitä nähdä enää ikinä 😡

Ja Veronica, pyrkii joka tuotantoon mihin mahdollista. Hehän ovat epäonnistuneet omissa parisuhteissaan, huonot neuvojat. 

Vierailija
389/422 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan jo perjantaista tell all ,näiden uusimpien parien.  Voipi olla etteivät niin paljon riitele toisten asioista kun aiemmat, mutta näkee sitten perjantaina  miten on.

Erehdyin etteivät riitele, viikon päästä vielä enemmän. 

Vierailija
390/422 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Veronica, pyrkii joka tuotantoon mihin mahdollista. Hehän ovat epäonnistuneet omissa parisuhteissaan, huonot neuvojat. 

Huvittavaa että Veronica olikin nyt yllättäen joku persialaisen deittailun yli-asiantuntija ja kehtasi ruveta Steviäkin ohjaamaan/päsmäröimään tyylillä kuuleppas tyttö teet nyt niin ja näin. Stevi kuitenkin tuntenut puolisonsa pitkään ja jo naimisissakin kun taas Veronicalla oli vain joku tuore poikakaveri. Tosi törkeää aliarvioimista ihan kuin se Stevi siinä olisi täysin vasta-alkaja

Vierailija
391/422 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuleekin sitten pitkä tauko kun päätin säästellä nuo kaksi viimeistä uuden kauden Tell Allia. Luin kyllä teidän kommentit ja luen vastaisuudessakin, mutta mulle jää nyt katseluun noi vanhat jälkipyykit mitä tulee telkkarista kaksikin eri kautta. Maailmalla Debbie ja Oussama 🙄 Statler ja Dempsey vasta tapaa, Intiassa Jen ja Rishi, kolumbiassa se kolmas raivopää nainen Kris ja Jaymi. Olin ihan unohtanut sen veitsien heiluttelusta tykkäävän noitanokan. Nauratti (vaikkei saisi) kun pitkään kuva oli niiden naamoissa vierekkäin: Kris tosiaan sen noidan nenän kanssa ja vieressä Jaymi pienen pystynokan 😅

Kukaan ei varmaan jaksa lukea kun vanhoja täällä kommentoi, vaan mitäpä sitä muutakaan tekis vanhasta tottumuksesta. Kerran-pari viikossa kuitenkin käy lukemassa. Mutta tosiaan tulossa olevat kaudet saa mun osalta jäädä. Eka jonka skippasin 100% oli Last Resort ja nyt tulossa on kausi joka on kuvattu ennen tota resorttia, ei maksa vaivaa katsoa ärsyttäviä ihmisiä joiden kuviot ovat kuitenkin eilisen uutisia. Jasminella esim. vauva sen Mattin kanssa ja tää on ajalta ennen sitä. 

Hunt for love saa todellakin jäädä! En aio edes vilkaista. Yököttää jo etukäteen koko konsepti 🤢 Joten vanhoja jälkkäreitä pitää katsoa siihen asti jos joskus tulee joku ihan uusi kausi, uusilla ihmisillä. Laittakaa kuitenkin jotain yhteenvetoja jaksoista, kyllä sen verran kiinnostaa, että voi lukea vaikkei katsoa viitsikään 🙂

Vierailija
392/422 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikin vielä päiväkirjat jakso katsomatta ja huomenna tulee tän kauden vika. Mutta siis pari sanaa tuosta jaksosta. Miksi tuota raivostuttavaa, itseään täynnä olevaa kaulatonta pallo-Ediä roikotetaan mukana aina vaan?! 😡 Oli jo kyllin paha, että se näkyy tungetun tuonne Tell Alliin (jota itse jaksoa en siis ole vielä nähnyt) mutta ketä kiinnostaa sen kuspään deittailukuviot?! Ei voi olla ketään joka siitä hyypiöstä pitäisi ja haluaisi nähdä sen omahyväistä naamaa.

Sen sijaan marsumies oli ihan kiva nähdä. Huvitti se kun avasi raolleen sitä komeroa portaiden alla ja sanoi, että täällä on äiti, ei vaiskaan 😅 Se oli kyllä yks tän sarjan hullunkurisimmista ratkaisuista, että äiti tosiaan asui edellisen asunnon komerossa 😂 Sitä jäin miettimään, että mikä hinku noilla on tuohon stand up koomikon uraan? Jos oli pannukakku Sarperin yritys, niin ei kyllä tämä paljon parempi ollut myöskään. Tai ehkä syy on se, että mulle ei ole koskaan "auennut" tuo huumorinlaji, ei vaan naurata.

Jenkeissä se taitaa olla ihan ykkösviihdettä, siksi kai sitä niin moni yrittää. Mun kohdalla vaan menee helmiä sioille, ei edes hymyilytä 😉

Johnin ja Meganin hääkakkujen maistelu. Kai siitäkin pitää maksaa jotain? Eli ei paras tapa välttää häitä jos kovin kalliiksi tulee kiertää eri konditorioita. Jäin miettimään tuotakin, että on vissiin tuokin tapa jenkkien oma? En ainakaan muista, että kukaan naimisiin mennyt tuttu olis tehnyt tuollaista maistelukierrosta. Hääkaukku tilataan ja sillä selvä. Ei sitä ennen maistella kymmeniä eri paloja. Vai onko systeemit muuttuneet meilläkin? Jos joku tietää saa mieluusti oikaista mun vanhentuneet käsitykset 🙂

Lopuksi vielä sen verran, että jos joskus tekevät uuden kauden päiväkirjoja niin olis kiva saada mukaan Vain noita sarjasta poistuneita pareja! Mitä heille kuuluu. Ekat kaudet kun tehtiin jo 11 vuotta sitten. Ei vaan jaksa enää näitä samoja naamoja jotka kiertää kaudesta toiseen. Ihan uutta verta kehiin, tai sitten tosiaan näitä pareja joita ei olla nähty aikoihin. 

Vierailija
393/422 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiennyt mitä ajatella kun BigEd rukoilee sängyllään raamattu kädessä uutta vaimoa. Voi Jeesus sentään! 😂

En tykkää PillowTalkissa yhtään Kalanista ja siskostaan Kolinasta. Välillä tulee kyllä niin ivallisia, melkein vahingoniloisia kommentteja kuin muille pareille käy huonosti tai mokaavat. Ihan kuin Kalanilla olisi varaa pottuilla muille kun itsekin teki vääriä valintoja ja sössi asioita. Asuelohan oli aivan väärän tyyppinen mies hänelle. Poikia ei ole nyt näytetty mutta toivottavasti niille vuodet ois tuoneet lisää järkeä päähän, olivat aika villejä. 

Vierailija
394/422 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiennyt mitä ajatella kun BigEd rukoilee sängyllään raamattu kädessä uutta vaimoa. Voi Jeesus sentään! 😂

En tykkää PillowTalkissa yhtään Kalanista ja siskostaan Kolinasta. Välillä tulee kyllä niin ivallisia, melkein vahingoniloisia kommentteja kuin muille pareille käy huonosti tai mokaavat. Ihan kuin Kalanilla olisi varaa pottuilla muille kun itsekin teki vääriä valintoja ja sössi asioita. Asuelohan oli aivan väärän tyyppinen mies hänelle. Poikia ei ole nyt näytetty mutta toivottavasti niille vuodet ois tuoneet lisää järkeä päähän, olivat aika villejä. 

Sinä sen sanoit! Mä katsoin kaks kertaa, että mitä halvattua pikku-Ed tekee?! 😲 Sen vielä ymmärtää, että ihminen rukoilee jos vakava sairaus tai kuolema osuu lähipiiriin. Ylipäätään jotain elämää tai terveyttä uhkavaa, vaan tää waste of space rukoilee polvillaan tyttöystävää 😡 Eikä mitä vaan tyttöystävää, sen piti olla hyvä tyttöystävä. Mulla ei sanat riitä kuvaamaan miten paljon mä inhoan tota äijänkuvatusta! 🤢😡

Vierailija
395/422 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin miettimään noita ongelmia pään peittämisen kanssa näillä naisilla jotka on muslimimiehen kanssa. Esim. Nicole näissä vanhoissa jälkipyykeissä. Kuitenkin kun katsoo Shaeedaa jolla on aina huivi päässä, niin hän näyttää todella upealta! 👍 Päästä varpaisiin tyylikäs, huivit sävy sävyyn muun vaatetuksen kanssa. Jopa niin hyvännäköinen, että aloin itsekin harkita huiveja, vaikka ev.lut olen ja aion olla vastakin 🙂 Mikä etu itseasiassa tuollainen huivi on! Ei koskaan tarvitsisi miettiä onko bad hair day. Mulle ei olisi siis ongelma jos joku vaatisi mua käyttämään huivia, 

Vierailija
396/422 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt näin sen ekan TellAll-jakson alkuosan jonka missasin perjantaina.  Tässä nyt jatkoa;  muutamia ajatuksia joita heräsi.

Greg ja Joan. Tullessaan studiolle Joan kantoi sentään oman kahvimukinsa. Gregillä ei ollut kahvia vaan sylissään kantoi pahvilaatikkoa ja lisäksi kädessä roikkui muovikassi. Tarkoittaako tämä sitä että Joanista on kuoriutumassa hyvää vauhtia vaativa pirttihirmu?🤔 Entä sitten kun Joan tulee raskaaksi, joutuuko Greg hoitamaan kaiken mitä Ugandan lahja Usalle keksiikään vaatia? Sorry vaan, tuli vähän tällainen kuva, kaikki nöyryys jota naisessa oli ennen häitä näytti olevan kadonnut. 

Shekinah ja Amani saivat riidan aikaan uskomattoman nopeasti. Ei kyllä haluttaisi joutua riitoihin kummankaan lohikäärmeen (sorry taas!) kanssa.

Kyllä oli alussa kovasti puhetta kauneusleikkauksista, vähempikin riittäisi suoraan sanoen. Onneksi nyt oli niitäkin joita ei ole leikelty. Siks varmaan Mattkin oli käynyt Anyn luona kun Amani oli ollut toipilaana😜.

Dan voi Dan. Miks hänet piti roudata studioon ärsyttämään Sarperia? Eikä tajua miksei Shekinah vienyt häntä syntymäpäivälounaalle! Pitääkö tuollainenkin asia vääntää rautalangasta tuolle omahyväiselle "linnan herralle"? Sitä paitsi se "linna" oli törkeän ruma! Sorry taas mielipiteeni. Hauska juttu kun Sarper vertasi Dania aasiin joka luulee olevansa yksisarvinen😆. Hyvin sanottu👍.

Hienoa että Mahdi oli jo saanut töitä eikä jäänyt loisimaan vaimon siivelle. Ja myös se ettei Stevi rajoita naisasiakkaita Mahdilta, ihan terve suhtautuminen asiaan. Ja hyvä että Veronica antoi Saeedin kuulla kunniansa kun tämä taas hyökkäsi Stevin kimppuun. 

Vierailija
397/422 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen päiväkirjat katsottu. Pari asiaa jäi siitä mieleen. 

Ihan ekaksi Liz raukka! Juuri kun elämä lopulta näytti hyvälle ja muutti sinne Seattleen Jaysonin kanssa niin kaikki romahti muutamassa kuukaudessa 😢 Jayson petti Liziä ja suhde sitä myöten siinä. Jälleen kerran muutto takaisin San Diegoon. Syöpä, jonka kanssa kamppailee vieläkin. On yhdelle ihmiselle osunut vastoinkäymisiä liiankin kanssa. 

Toki tuossa olisi ollut paikka itse kontrolloida ainakin osia. Jättää Ed aikapäiviä sitten, ei muuttaa Jayson kanssa yhteen noin pian edellisen katastrofin jälkeen, mutta niin tai näin, toivoisi hänelle välillä jotain hyvääkin 🙏

Kim. Anteeksi jo etukäteen, vaan mikä ihme vimma Kimillä on noihin mustiin miehiin???!!! 😲 Jamlin isä, tämä Ben ennen ja jälkeen Usamanin. Mikä vika on valkoisissa miehissä? En tiedä miksi se nyt alkoi niin häiritä, mutta jäi vaan kiusaamaan 🙂

Vikaksi nuo jenkkien hinnat. Onhan se aina ollut tiedossa, että siellä on kallista. Silti tuli ihan puun takaa vuokrat 😲 2350 yksiöstä 😱 Okei, olihan se upea kämppä, näköala ja lasiseinää puolet asunnosta vaan millä tuollaisen vuokran maksaa yksi ihminen? Tyray sanoi, että nykyinenkin maksaa 1600 kuukaudessa. Mitä?! Onko jenkeissä sitten palkkatasokin 3 kertaa meidän palkat? Jos otetaan sellainen perus keskituloisen netto täällä meillä niin ollaan n. 2000 molemmin puolin. Jos vuokra yksin olisi 1600 niin millä ihminen elää?! Sattuuko joku tietämään mikä on jenkeissä keskiansio tavallisella sukan kuluttajalla?

Mutta tosiaan, onpa hirveissä hinnoissa asuminen kaiken muun lisäksi. Sairaanhoito, koulutus, ihan kaikki. Ja sitä kutsutaan unelmien maaksi. Eipä ehkä noilla hinnoilla 🙂

Vierailija
398/422 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Päiväkirjat eivät ole vastanneet ihan sitä mitä odotin.  Monen kohdalla tarina on ollut ihan "puutaheinää" kuten just tuo hääkakkujen maistelu ja Edin rukoilut. En edes muista mitä ja ketä kaikkia siellä nyt on ollut kun oikein mitään ei ole jäänyt käteen näistä. Sitä hissimiestä ja Tathaa olisin jaksanut katsoa sen 10...15min, tai vaikka jopa sitä Intiassa käynyttä & nainutta Kimberlyä (joka olikin aika sekopää) mutta nämä joita näkee muutenkin joka sohvalla ja eri spinoffeissa ei todellakaan enää jaksaisi.  Angelan Michael myös kiinnostaisi mutta itse Angela ei. Alkaa jo Ashley ja Manuelkin puuduttaa, heitäkin on tullut yliannos viime aikoina. No täytyy katsoa ens perjantaina eka jakso sitä uutta ja sitten miettiä onko liikaa sekoilua, jaksaako katsoa. Sohvaperunatkin on mennyt ihan kummalliseksi showksi. 👎 Aloin katsoa sitä uutta Rakas ulkomailta ja se olikin ihan virkistävää vaihtelua.

Vierailija
399/422 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskan sunnuntain kunniaksi päätin sitten katsoa tokavikan jakson pois tallennuksesta. Olipahan Tell All 😲 

Ihan ekaksi voi herranjumala mitä Amani on mennyt tekemään kauniille kasvoilleen 😱 Olin kyllä kuullut, että on lähtenyt hänellä mopo keulimaan mitä tulee leikkauksiin, vaan tuo mopo on lähtenyt täysin käsistä ja kaasu auki suoraan metsään, rytisten! Ensi vilkaisulla tuli ajatus, että Michael Jacksonin haamuko siellä kulisseissa kummittelee?! En vaan tajua, kaunis nainen teki itsestään irvokkaan kopion ex pop tähdestä. Kerrankin olen sanaton, Ei vaan ymmärrys riitä enää tähän.

Sarper ja Shekinah. Tuliko todella yllätyksenä, että Turkissa kukoistanut suhde alfa-miehen maassa, sen maan tavoilla, karahtaa takuu varmasti kiville kun mies ahdetaan Shekinahin itseään täynnä olevaan minä-minä maailmaan? Olen tottunut siihen, että minusta huolehditaan itkee Shekinah krokotiilin kyyneliä. Ja pah! Sarperin pitäisi ja olisi pitänyt olla kuin hyvin koulutettu koira talutushihnassa ja antaa tassua kun rouva käskee. Myös tuo, että Shekinah riidan päälle ajaa miehen ulos asunnostaan, maassa jossa miehellä ei ole ketään muuta kuin tämä aviovaimon yritelmä 😡 En tykkää yhtään! Toivoa vaan voi, että jossain kohtaa Sarper ottaa vehkeensä pois Shekinahin ruuvipihdeistä ja niin sanotusti grows a pair. Ole mies, pakkaa laukkusi ja palaa kotiin! 🙏 Parasta jaksossa oli Sarperin kommentti Danille: Kun laitumella ei ole enää hevosia, niin aasi luulee olevansa yksisarvinen 😁

Taas rupesi ihmetyttämään millä perusteilla ja miten noita green cardeja jaetaan?! Mahdilla siis on jo sellainen 😮 Jotkut saa sen tosi nopeasti, toiset odottaa parikin vuotta. Olisi todella kiva tietää miksi näin! 

Mahdi voisi tehdä kunto-ohjelman myös Gregille ja Jessicalle! Sai Steviellekin noin hyvät tulokset, niin työn jälki puhuu puolestaan. 

Shekinahin ja Amanin riitely oli ihan turhaa ajan tuhlausta. Osui silmiin tuolla netissä, että ilmeisesti on ollut jotain puhetta, että juontaja vaihtuisi koska Shaun ei saa enää näitä ihmisiä kuriin. Olisi ollut montakin paikkaa lopettaa se nälviminen puolin ja toisin siihen paikkaan. Ellei sitten tarkoitus ollutkin käsikirjoituksen mukaan tuoda draamaa studioon.

En tiedä enää. Draamaa pitää olla joka käänteessä. Luodaan ongelmia sinne missä niitä ei ole. Alkaa olla jo niin tympääntynyt näihin toistuviin juoniin, pari riitelee, menee kuitenkin naimisiin, sitten happily ever after ei olekaan happily ollenkaan ja hups, ne onkin seuraavalla kaudella pariterapiassa. Mikä on totuus pohjalla ja onko sitä edes, vai onko kaikki pelkkää käsikirjoitusta, jury is still out 🤔

Kunhan on taas hyvä hetki pitää jatkaa vielä muutaman ajatuksen kanssa, taidan ottaa samaan syssyyn jälkipyykin ilta katseluun 🙂 Nyt välillä ylös, ulos ja aurinkoon! To be continued... 🌞

Vierailija
400/422 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkipyykki katsottu. Mitä tälle ohjelmalle oikein tapahtuu?! Oli ennen parasta viihdettä, itse jakson saattoi joskus pikakelata mutta jälkipyykki aina alusta loppuun. Tämä Tell Allin ekan osuuden jakso oli huonoin jälkipyykki ikinä 😯 

Aivan järjetöntä häsellystä ja muka-hauskaa oheispuuhastelua. Nope! Jamalia nyt inhoan muutenkin, vaan se muovinukkejen kanssa pelleily oli vain ja ainoastaan mautonta 🤢 T-paidat Kim teki jo vuosia sitten johonkin jälkipyykki jaksoon, saman toistoa siis. Heidän jutut ei enää naurata pätkääkään.

Loren ja Aleksei hatut päässä ei ollut sekään hauskaa. Eikä heidän t-paitojen piirtäminen. 

Emily ja Kobe. Ei jaksa enää. Emily huutaa ja Kobe hihittää kaikelle mitä Emily sanoo. Muka-hauskaa limboa, no ei ollut. Väen väkisin pitää tehdä kaikkea muuta paitsi kommentoida itse ohjelmaa, joka mun käsittääkseni piti olla jälkipyykin tarkoitus? 🙄

John ja Patrick. Just ja joo. Miksi molemmilla pojilla päät tulipunaisena? Yleensä se on vain John joka punoittaa. Kaikkeen sitä kiinnittääkin huomiota kun alkaa olla toooosi tylsää 😢 Tämän jakson ainoat hauskat oli Johnin pari kommenttia, esimerkiksi se, että hänelle sanottiin hänen muistuttavan piknik-pöytää kun oli vääränlainen pusero päällä 😃

Nyt meni niin negatiivisen puolelle kommentointi, eli parempi laittaa pillit pussiin. Tämän päivän katselut vain vahvisti päätöksen, että tämän kauden jälkeen on parasta pitää tauko koko sarjasta! Vielä on se viimeinen jakso odottamassa sitä, että saa tänään siihen jälkipyykin perään. Ne pitää tietty kommentoida vielä, mutta sitten tosiaan vähän lomaa koko 90 days Fiance kuviosta 🏖