Mikä vttu vaivaa ihmisiä, jotka kävelevät työkavereiden ohi tervehtimättä tai mitenkään noteeraamatta??
Ihan kuin ei olisi olemassakaan. Ei ole vissiin kotona tai koulussakaan opetettu yhtään mitään?
Kommentit (159)
Tämän takia lopetin ensin itse tervehtimisen.
Tervehdin vain jos toinen tervehtii ensin.
Ei tarvitse sitten pahoittaa mieltään turhaan.
Meillä oli entisessä työpaikassa tällainen toimitusjohtaja. Työkaveri oli tervehtinyt tätä hississä, ei ollut vastannut mitään. Mä oisin kyllä sanonut uudelleen, kovemmalla äänellä ja selkeämmin artikuloiden :D Aivan karmea eukko
En ikinä tervehdi ihmistä jonka suuta ei lapsena ole ilmeisesti pesty saippualla. Viljellään kirosanoja ja huudetaan? Pitäiskö sun relata vähä.
Autismikirjo. Tai äärimmäinen introverttiys. Ei ole normaalia, ettei työkavereille kohdattaessa toivoteta hyvää huomenta.
T. Sadanpäämies
Vierailija kirjoitti:
Ruokavirastossa on paljon tällaisia!!
Siellä on paljon muissakin asioissa omituisia tyyppejä, hyyh
Yks työ"kaveri" sanoi että kokee viestittelyn "ahdistavaksi". Lopetin sitten viestittelyn. Hän suuttui. Ota tosta nyt selvää. Kaikilla vaan ei oo kaikki lepakot tapulissa
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Jää todella outo olo, kun tervehtii ja toinen vaan tuijottaa eteensä.
Jospa ovat töissä ja miettivät työ asioita ja eivät edes huomaa. Minä ilmeisesti olen harvinainen kun voin olla täysin omissa ajatuksissa, enkä huomaa kaikkea.
Minä tervehdin kaikkia, vaikka toinen ei vastaisikaan. 10 kerran jälkeen alkaa tulla vasta tervehdys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää😂🤣
Tuli tehtyä töitä jossain kohtaa useamman kanssa ja voi elämä. Oli niin itseään täynnä olevaa porukkaa osa, muutama ihan kivakin mutta voi herranjesta kun nousi välillä tatti otsaan joidenkin puhetyylistä ja kommunikointitavasta. Kauheasti huulia heiluteltiin ja käsiä leviteltiin mutta mitään ei saatu aikaiseksi. Ja se valittamisen määrä... Ja nää on vielä niitä korkeasti koulutettuja...
Tää olikin näköjään moderaattorin avaus kun käy niin hermoon kun kommentoin hänen kiroiluaan🥲
Vapaalla ei välttämättä tunnista, töissä saattaa olla ajatuksissa tai sitten ei jaksa joka päivä sanoa hei moi terve huomenta kymmenille ihmisille rutiinina.
Töissä käytävällä nähdessä on käynyt muutaman kerran, että olen unohtanut tervehtiä, kun olen muistanut, että vastahan eilen tervehdimme 🤦.
Ne on tyhmiä.