Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo keksii koko ajan jotain töitä! tuun hulluksi

Vierailija
13.08.2024 |

Koko ajan pitää kotona tehdä jotain ei saa hetkekään vaan olla vaikka kaikki on kunnossa ..siivota pitää vaikka on siistiä nurmikko pitää leikata vaikka juuri leikattu ..huonekalujen paikkoja pitää vaihtaa ym ym  jos se keksi muuta niin on pakko lähteä lenkille tai pestä ja imuroida auto jos olen yksin kotona hän tekee listan mitä pitää tehdä  ..olen ihan loppu .odotan että pääsen töihin lepäämään 

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa aivan mun ex mieheltä. Hammasta purren kestin ihan liian kauan. Nyt on siis syystäkin ex. 

Kuullllostaa

Kulliloistaa

Vierailija
82/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa suutasi aukaista?

Paljon helpompi ratkaisu on ottaa ero jos muutosta haluaa. Ihmisten luonnetta ja käytöstä on todella vaikeaa muuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puuhailisin mielelläni kaikkea noita ja nikkaroisin enemmänkin mutta vaimo haluaa istua ja puhua tunteista sun muuta henkevää. Hrr

Vierailija
84/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverimies kertoi, että avovaimo makoili sohvalla puhelimen kanssa ja moitti sinä et tee täällä mitään. Omasta mielestään mies teki melkein kaiken. Avovaimo halusi koiran ja mies sanoi, ettei halua tähän enää koiran hoitoa ja ulkoilutusta. Koira tuli kuitenkin ja mies muutti samana päivänä pois.

Vierailija
85/103 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtekää yhdessä jonnekin pidemmälle lomalle, niin ei ole kotihommia.

Haha. Meinaat että todo-listasuorittaja ei lomalla suorittaisi 100:n kohdan listaa nähtövyyksistä jotka on ihan pakko nähdä ja asioista jotka on ihan pakko tehdä?

Vierailija
86/103 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda se l uuska parempaan ja jätä se tamma

Vierailija
87/103 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss

Vierailija
88/103 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa aivan mun ex mieheltä. Hammasta purren kestin ihan liian kauan. Nyt on siis syystäkin ex. 

Kuullllostaa

Kuuuullllololostaa. 

Vierailija
89/103 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Onneksi työt alkoi taas, niin saa edes siellä levätä.

Vierailija
90/103 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ahdistunut ja ylivirittynyt jostain. Vie se jonnekin vaikka syömään ja jutelkaa rauhassa, että mikä huoli hänellä on. Kuuntele ilman että yrität ratkaista. Tuo käytös mitä hänellä on kertoo siitä, että hän yrittää ulkoista maailmaa järjestämällä järjestää jotain päänsä sisällä.

Nainen= käsittämätön ihmepsyko joka ei voi ilmaista itseään selkeästi?

Älä yleistä. Ei se naisten syy ole, jos sinä tunnet vetoa käsittämättömiin ihmepsykoihin, jotka eivät osaa ilmaista itseään selkeästi.

Tämä on sama juttu kuin naisilla, jotka aina vaan uudestaan alkavat suhteeseen uuden väkivaltaisen juopon kanssa. Kaikki miehet eivät silti ole väkivaltaisia juoppoja, vaikka näistä naisista siltä saattaa näyttää.

Ihmisillä on tapana ajautua samalla tavalla huonoihin suhteisiin niin kauan että käsittelevät omat asiansa.

Vierailija
91/103 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtekää yhdessä jonnekin pidemmälle lomalle, niin ei ole kotihommia.

Siis naisen lomalle kasseja kantamaan ja hoitamaan käytännön järjestelyt että pääsee "viihtymään" naisen valitsemissa kohteissa.

Ottaa sen matkanjärjestäjän roolin vuorotellen, niin ei tuu ongelmia.

Meillä mies alkaa lomilla hirveän helposti matkanjärjestäjäksi, jos ei kovasti kiellä jo monta viikkoa ennen lomaa.

Suhteen alussa en tiennyt siitä ominaisuudesta ja meidän lomat olivat hirveitä. Mies veti aina aamulla esiin listan siitä missä pitää käydä ja mitä tehdä, ja minä laukkasin henkihieverissä hänen perässään kun hän toteutti listaansa. Jossain vaiheessa lomaa hän alkoi sitten motkottamaan siitä kuinka hänen TÄYTYY koko ajan päättää mihin mennään. Sanoi sen olevan HÄNELLE raskasta 😵

Alettiin sitten ottamaan lomaan myös "minun päiviä", jolloin kuljettiin rauhallisesti ja mentiin mielenkiintoisen oloisiin paikkoihin ilman ennakkosuunnitelmia. Aluksi ne päivät herättivät miehen puolelta kovaa vastustusta. Hän ei lainkaan ymmärtänyt että niinkin voi lomailla. On kuitenkin oppinut.

Viimeisin loma mentiin kokonaan ilman listoja ja suorittamista 😎🌴 Mutta sitä piti valmistella monta viikkoa etukäteen.

Vierailija
92/103 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa suutasi aukaista?

Mulla oli sama, ei auttanut suun aukaisu vaikka kuinka nätisti yritin sanoa. Riitaa vaan tuli vaimo hyökkäsi mielipiteillään vain enemmän päälle. Olin kesäloman jälkeen ihan loppu. Siivottiin ja siivottiin. Jälkeenpäin epäilen, että vaimossa oli narsistisia piirteitä, kun mikään ei riittänyt missään asiassa ja mitään keskusteluyhteyttä ei ollut missään asiassa. Ihan vaimo olisi menettänyt järkensä. Lopulta jäi kiinni pettämisestä ja ero tuli. 

Vierailija
93/103 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverimies kertoi, että avovaimo makoili sohvalla puhelimen kanssa ja moitti sinä et tee täällä mitään. Omasta mielestään mies teki melkein kaiken. Avovaimo halusi koiran ja mies sanoi, ettei halua tähän enää koiran hoitoa ja ulkoilutusta. Koira tuli kuitenkin ja mies muutti samana päivänä pois.

Sama, kuinka tämäkin osuu. Olin kurkkua myöten täynnä kotihommia ja lastenhommia.

Vierailija
94/103 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä vaimoa ei ole pakko totella. Ja jos nalkutus käy hermoille, niin sianjättö ratkaisee kaikki parisuhdeongelmat. Ota nyt hyvä mies jonkinlaista hallintaa omasta elämästäsi!

Vierailija
95/103 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaa mökki tai hotelli muutamaksi päiväksi iha itekseen. Saattaa vaimo ehkä jotakin siihen kommentoida,mutta siihen pieni näpäytys takaisin. Lepoa vaan.

Veljen ex sai tuollaisesta vain vettä myllyyn, kun tykkäsi uhriutua. Kun veli oli viikonloppureissulla mieheni polttareissa, veljen kotiin palatessa ex yhtä aikaa valitti kuinka raskasta hänellä on ollut, kun toiset vaan pitää hauskaa, ja että kuinka ihanaa kun ei tarvinnut katsella veljeäni. Ex tosiaan keksi kokoajan jotain töitä veljelle, remppaa ja projektia riitti, lähinnä exän sisustusideoita, tai keksi jonkun mahdollisimman kaukana olevan harrastuksen lapsille tmv, mitä veljen tietenkin piti hoitaa. Asenne oli se, että veljeni ei tajua mistään mitään ja siksi häntä pitää ohjeistaa, oikeasti on tosi avulias ja huomioiva ihminen. Kauhea nalkutus ja valitus kaikesta siihen päälle. Muistan, että veli oli aivan poikki mont

Luulen vahvasti, että näillä naisilla on käsittelemättömiä ongelmia lapsuudesta ja kaikki kiire pitää murheet poissa ja ei tarvitse olla yksin omien ajatuksen kanssa. He eivät kestäisi olla yksin omien ajatusten kanssa.

Vierailija
96/103 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs ootte semmoisia vätyksiä, jotka ei osaa mitään tehdä ilman ohjeita ja kehoituksia! Jos ei kukaan sano, on kotoisin nne kuin kaatopaikka ja pihanne kuin viidakko. Ei vaimonne haluaisi olla teidän holhoaja, huoltaja, äiti, ohjaaja, orgasinoija, johtaja! 

Ex vaimo halusi kaikesta tehdä täydellistä. Mikään siisteystaso ei riittänyt. Hän itse sotki aina eniten ja jätti omat tavarat pitkin kotia. Minun ja lasten tapa olla ylläpitää siisteyttä viemällä tavarat paikoilleen ja ruuan jälkeen siivottiin keittiö siistiksi.

Jos ex-vaimolla oli reissu, hän sanoi aina lähtiessä, ettei halua palata sotkuiseen kotiin, siivotkaa.

Jos minulla oli reissu ja tulin kotia. Kotona oli sekasotku. Vaimo selitti aina, kuinka oli halunnut  ottaa rennosti. 

Muuten sitten skitsosi kaikesta sotkusta kokoajan.

Vierailija
97/103 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua voisi joku kuvailla tuollaiseksi, mutta minkäs teet kun ukko on vätys. Sitäpaitsi naisen tehtävä on pitää kodista huolta ja ohjeistaa muita samaan. Meilläkin ukko kuvittelee saavansa huomenna nukkua pitkään ja lepäillä kun on menossa saunailtaan veljensä kanssa. Eipä tiedä, että minulla on huomisaamuksi kuudelta kello soimassa ja ohjelmassa on mattojen ja lattioiden pesu sekä ostelureissu huonekaluliikkeisiin. Oppiipahan olemaan sopimatta ryyppyreissuja ilman että kysyy minulta lupaa ensin.

Vierailija
98/103 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä puuhailisin mielelläni kaikkea noita ja nikkaroisin enemmänkin mutta vaimo haluaa istua ja puhua tunteista sun muuta henkevää. Hrr

Oikeasti? Me puuhailemme yhdessä, se on parasta ja puhutaankin samalla, mutta eihän kukaan jaksa tunteista ja henkeviä koko ajan puhua.

Vierailija
99/103 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan vaimollasi diagnosoimaton adhd? Pystyykö istumaan esim. ruokapöydässä tai telkkaria katsomassa niin ettei säntäilee muutamin minuutin välein jonnekin, näpräile tukkaa tai vaihda asentoa?

Vierailija
100/103 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluusti teen miehen työn.

Notta emätintä vaan framille, pliis!

t. mies