Vaimo keksii koko ajan jotain töitä! tuun hulluksi
Koko ajan pitää kotona tehdä jotain ei saa hetkekään vaan olla vaikka kaikki on kunnossa ..siivota pitää vaikka on siistiä nurmikko pitää leikata vaikka juuri leikattu ..huonekalujen paikkoja pitää vaihtaa ym ym jos se keksi muuta niin on pakko lähteä lenkille tai pestä ja imuroida auto jos olen yksin kotona hän tekee listan mitä pitää tehdä ..olen ihan loppu .odotan että pääsen töihin lepäämään
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, kun tuolille istuu ja saa ruoan suuhun, niin jo alkaa heti kaikkien asioiden ja töiden luettelu. Välillä kyllä vituttaa. 😑
Se suu auki ja sanoo, että ruokarauha olisi hyvästä. Ei ole todellista taas. Jos ette ota omaa tilaanne, nainen käy koko ajan hermostuneemmaksi. Oma tila sitten kylläkin otetaan neuvottelemalla siitä mikä on kohtuullista ja mikä ei ja tekemällä oma osuus ítseohjautuen.
Heität pellolle tollasen muijan.
Onko opettaja ne on kovia määräilemään muita
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, kun tuolille istuu ja saa ruoan suuhun, niin jo alkaa heti kaikkien asioiden ja töiden luettelu. Välillä kyllä vituttaa. 😑
Niin, ilmeisesti sen vaimon tekemän ruuan. Pitäisihän sinun saada syödä se ruoka rauhassa ja sen jälkeen päästä sohvalle makaamaan, ainakin siksi aikaa kun vaimo siivoaa jäljet ja keittiön. Sen jälkeen se vaimo ei ehtisikään enää luetella tehtäviä kun hän menisi laittamaan lapsia nukkumaan ja pyykkiä peseytymään. Kumma vaimo sinulla kun hän haluaisi sinunkin tekevän jotain.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet lapanen? Ei tuollainen pomotus tulisi kuuloonkaan mun kohdalla. Akka saisi lähteä samalla oven avauksella.
Ei siitäkään kyllä maailma parane, että yksi pomo vaihtuu vielä jyrkempään. Ettekö te ihmiset voi haluta toisillenne hyvää ja tehdä sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ahdistunut ja ylivirittynyt jostain. Vie se jonnekin vaikka syömään ja jutelkaa rauhassa, että mikä huoli hänellä on. Kuuntele ilman että yrität ratkaista. Tuo käytös mitä hänellä on kertoo siitä, että hän yrittää ulkoista maailmaa järjestämällä järjestää jotain päänsä sisällä.
Meinaatko että asia hoituu noin? Kun vanne kiristää kokoajan niin ei siinä jutella rauhassa saatika syödä missään ulkona.
Kyllä tuollainen hermous pitää saada poikki, se syö kaikilta terveyden myös ympärillä. Jos piittaat ihmisestä yhtään, autat häntä. Vaikka vartti kerrallaan. Käsket rentoutua sohvalla vaikka väkisin, koska jos hän ei sitä tee, sinä et tee hänen hommiaan sillä aikaa.
Sanon saman, mitä sanoisin naisellekin. Miksi suostut olemaan pompotettavana? Älä ole kynnysmatto. Ja jos ei asia parane keskustelemalla ja sopimalla, niin vaihdappa kumppania, niin säilyy mielenterveys.
Varaa mökki tai hotelli muutamaksi päiväksi iha itekseen. Saattaa vaimo ehkä jotakin siihen kommentoida,mutta siihen pieni näpäytys takaisin. Lepoa vaan.
Kohta tulee kysymyksiä että vallanko koko hotelli. No eiköhä jokkaine tiiä systeemit
Vierailija kirjoitti:
Teetkö sinä teillä ruuat?
Selvästi et laita rajoja. Suostut kaikkeen mitä muut kysyvät. Sanotko tosiaan kaikkeen kyllä ja annat kysellä niitä. Vai pakottaako se. Aika muuttua? Ehkä tehtävät asiat saisi paperille odottelemaan sopivaa aikaa ja joskus se helppohoitoinen piha on parempi kuin nurmikko. Tekisikö joku toinen korjauksen, paljonko maksaa. Missä oma aikasi ja lepo?? Eroa? Mikä orjapiiskuri se toinen on ja komentelee..? Vai kuvitteletko vain että toinen vaatii niitä ja teet jo ennen kuin kukaan sanoo mitään..? Ei tule kuuloonkaan muiden taloudessa että toinen hyppyyttää ja koko ajan. Jos hän itse haluaa tehdä koko ajan kuin aktiivihiiri, niin tekee itse sitten. Eikö sun pitäisi saada olla kodissasi rauhassa ja elää myös omaa elämääsi, ajatella jopa. Rentoutua.
Ohimennen tässä perhe jossa mies tekkee millo mitäkii ulkohommia. Ei ole tainnut lepoa saanu tai sitten hän pitää niistä. Vaikea tietää. Pitäskö männä kysymään😁
No rouva sentään hoitaa pihaa ja yhdessäkin tekevät ja ruoat ja siivouksetkin vissii yhessä. Lapsiakin kolme ja lissää taitaa tulla🙄 että tällee..kukin tyylillään...
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hommat pitää tehdä mitkä vaimo haluaa ja niin kuin vaimo haluaa. Sitä on parisuhde.
Höpöhöpö. Ikinä en kehtaisi määräillä miestäni jossain omakeksimässäni hommassa. Peruskotityöt jaetaan tasan, mutta jos keksin alkaa tapetoimaan makkaria tai huomaan niiden auton mattojen tarvivan tamppausta, niin teen ne kyllä itse. Apua pyydän jos en yletä johonkin tai joku asia on liian painava.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs ootte semmoisia vätyksiä, jotka ei osaa mitään tehdä ilman ohjeita ja kehoituksia! Jos ei kukaan sano, on kotoisin nne kuin kaatopaikka ja pihanne kuin viidakko. Ei vaimonne haluaisi olla teidän holhoaja, huoltaja, äiti, ohjaaja, orgasinoija, johtaja!
Mikäään ei ole niin rasittavaa kuin nalkuttava puoliso. Meiää se nalkuttaja oli mies. Ei kukaan halua tulla kotiin, jossa on jatkuva orja. Tehkööt itse, jos vaivaa. Minä jätin miehen. En tiedä onko löytänyt uuden kotiorjan.
Vierailija kirjoitti:
Varaa mökki tai hotelli muutamaksi päiväksi iha itekseen. Saattaa vaimo ehkä jotakin siihen kommentoida,mutta siihen pieni näpäytys takaisin. Lepoa vaan.
Veljen ex sai tuollaisesta vain vettä myllyyn, kun tykkäsi uhriutua. Kun veli oli viikonloppureissulla mieheni polttareissa, veljen kotiin palatessa ex yhtä aikaa valitti kuinka raskasta hänellä on ollut, kun toiset vaan pitää hauskaa, ja että kuinka ihanaa kun ei tarvinnut katsella veljeäni. Ex tosiaan keksi kokoajan jotain töitä veljelle, remppaa ja projektia riitti, lähinnä exän sisustusideoita, tai keksi jonkun mahdollisimman kaukana olevan harrastuksen lapsille tmv, mitä veljen tietenkin piti hoitaa. Asenne oli se, että veljeni ei tajua mistään mitään ja siksi häntä pitää ohjeistaa, oikeasti on tosi avulias ja huomioiva ihminen. Kauhea nalkutus ja valitus kaikesta siihen päälle. Muistan, että veli oli aivan poikki monta vuotta. Lopulta sai tarpeekseen. Nykyään on ihan toisenlaisen, leppoisan ja kivan naisen kanssa.
Miten kotityöt jakautuvat teiää? Raataako vaimosi kaiken yksin?
Vaimot raatavat myös käsittämättömyyksiä.
Etkö sano koskaan vastaan? Mitä tapahtuu jos teet niin? Ei sinun mikään pakko ole totella. Et ole vaimosi orja. Jos hänelle on huomattavasti tärkeämpää kuin sinulle, että kaikki on aina kotona viimeisen päälle kunnossa, niin on sitten hyvä ja tekee ihan itse, eikä delegoi hommia sinulle. Tottakai normaaleihin kotitöihin täytyy molempien osallistua, mutta tuo kuulostaa kyllä ihan kohtuuttomalta! En minäkään kestäisi, vaikka olen nainen, vaimo ja äiti, ja pidän siitä että kotona on siistiä. Meillä ei kuitenkaan olla fanaattisia asioiden suhteen, ja molemmat tehdään se mikä jaksetaan silloin kun jaksetaan. Ei komennella toinen toisiamme. Sehän on kuin pomo-alainen asetelma! Ei kenenkään pidä suostua tuollaiseen.