Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo keksii koko ajan jotain töitä! tuun hulluksi

Vierailija
13.08.2024 |

Koko ajan pitää kotona tehdä jotain ei saa hetkekään vaan olla vaikka kaikki on kunnossa ..siivota pitää vaikka on siistiä nurmikko pitää leikata vaikka juuri leikattu ..huonekalujen paikkoja pitää vaihtaa ym ym  jos se keksi muuta niin on pakko lähteä lenkille tai pestä ja imuroida auto jos olen yksin kotona hän tekee listan mitä pitää tehdä  ..olen ihan loppu .odotan että pääsen töihin lepäämään 

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joitain tietynlaisia naisia, joilla alkaa joku järjetön kotileikki heti kun yhteen muutetaan. Yhtäkkiä nainen muuttuu joksikin naistenlehteen pyrkiväksi kotisuorittajaksi. Kaiken pitää olla täydellistä. Olin tälläisen naisen kanssa pari vuotta, onneksi tajusin lähteä, kun alkoi ehdotella lastentekoa, koska jälkeenpäin olen nähnyt millainen pingottava pirttihirmu on nykyään. Vaimoksi otin vähän rennomman ja tasa-arvoisen ja aika monta vuotta olen jaksanut katsellakin. 

Vierailija
62/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ahdistunut ja ylivirittynyt jostain. Vie se jonnekin vaikka syömään ja jutelkaa rauhassa, että mikä huoli hänellä on. Kuuntele ilman että yrität ratkaista. Tuo käytös mitä hänellä on kertoo siitä, että hän yrittää ulkoista maailmaa järjestämällä järjestää jotain päänsä sisällä.

Meinaatko että asia hoituu noin? Kun vanne kiristää kokoajan niin ei siinä jutella rauhassa saatika syödä missään ulkona. 

Kyllä tuollainen hermous pitää saada poikki, se syö kaikilta terveyden myös ympärillä. Jos piittaat ihmisestä yhtään, autat häntä. Vaikka vartti kerrallaan. Käsket rentoutua sohvalla vaikka väkisin, koska jos hän ei sitä tee, sinä et tee hänen hommiaan sillä aikaa. 

Hyvä keino on seksi. Tyrkkää molosi naisen pimpsaan niin hän saa muuta ajateltavaa kuin tekemättömät työt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtekää yhdessä jonnekin pidemmälle lomalle, niin ei ole kotihommia.

Siis naisen lomalle kasseja kantamaan ja hoitamaan käytännön järjestelyt että pääsee "viihtymään" naisen valitsemissa kohteissa.

Ottaa sen matkanjärjestäjän roolin vuorotellen, niin ei tuu ongelmia.

Vierailija
64/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohimennen tässä perhe jossa mies tekkee millo mitäkii ulkohommia. Ei ole tainnut lepoa saanu tai sitten hän pitää niistä. Vaikea tietää. Pitäskö männä kysymään😁

No rouva sentään hoitaa pihaa ja yhdessäkin tekevät ja ruoat ja siivouksetkin vissii yhessä. Lapsiakin kolme ja lissää taitaa tulla🙄 että tällee..kukin tyylillään...

Niin, että molemmat tekevät kodin hommia sisällä ja ulkona? Hui kamala.

Vierailija
65/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sentään tekevät yhdessä. Toisilla tekkee akka ja toisilla äijä. Hui kamala!

Vierailija
66/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita vaimo huolellisemmin. Mun vaimo on myös kohkaaja, mutta ei se mun apua tarvitse siihen kohkaamiseen. Eli lähinnä silloin kun joku työkalu ei toimi, joku on liian korkealla tai jotain pitää pitää jossain.

Vierailija
67/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmaankin tyypillisen palstamamman käsitys kotitöiden jakamisesta.

Vierailija
68/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
69/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä.perheen isä painaa aamusta iltaa. Saas nähä saako sapuskaa vai pitääkö sekin ihe tehä.

Toivottavasti alottaja ottaa kunno irtioton vaimosta!!!!!!

Vierailija
70/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella naisella on hirvittävä pelko siitä mitä muut sanoo joten pitää jatkuvasti puunata ja laatia listoja. Naapurit, perhe, sukukaiset, työkaverit, ehkä jopa oma puoliso tai lapset. Onko tullut arvosteltua vaimosi tekemisiä joskus? Suhteen alussa? Aiemmin? Viime aikoina? 

Oma äitini on hirvittävä miellyttäjä, pelkää pakkomielteisesti että joku kommentoi siivousta ja järjestystä. Teki perhe-elämästä raskasta ja nyt vanhuksena piinaa pihatöiden tekijöitä. Kaikki pitää olla tiptop, ei raitoja nurmikossa koska naapurit saattaa valittaa. Hänelle kaikki on kilpailua, ja oma piha pitää olla paras. Heti, ei ensi viikolla.

Vierailija
71/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla naimaanlutkaa. On sen jälkeen useamman viikon tyytyväinen.

Vierailija
72/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt tuntimääräisesti paljonko sulla menee aikaa kotitöihin viikossa ja kuinka iso talo teillä on ja onko lapsia. Muuten on aika vaikea kenenkään muun sanoa onko se heidän mielestään paljon vain vähän. 

Vierailija
73/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun ei tarvitse auttaa kuin ns miesten töissä. Veikkaan että vaimo saisi kyllä itsekin reiät seinään, kunhan haluaa tarvita apua välillä. Ja toki kaikenlaisten halloween ja joulukoristeiden laitteluun pitää osallistua vähän, mutta aika maltillisesti siihenkin.

Mä jopa sanoisin että ihan mielellään auttaisin joskus siinä mööpeleiden siirrossa. On meinaa hurjan näköistä kun pieni 160cm nainen siirtelee kevyesti itseään isompia huonekaluja.

Vierailija
74/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kommentit täällä :DDDDD

Vierailija
75/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te miehet oikeastaan haluatte naisista? Jenkeissähän on nyt se tilanne ettei nuoria naisia kiinnosta deittailu. Miehet ovat "ratkaisseet" ongelman koittamalla siepata tai stalkata saadakseen naiset taipumaan treffeille. Valitatte sinkkuna. Valitatte varattuna. 

Vierailija
76/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaa siltä kunnes oppii.

Vierailija
77/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran livahdin ABClle kahville ja jäin kiinni ..kärsin siitä vieläkin Ap

Miksi siedät tuollaista naista? Heitä ulos tai lähde itse niin oppii akka olemaan hiljaa.

Vierailija
78/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen määrää kotona. Jos ei nainen määräisi niin kotinne olisi aina likainen ja sekaisin.

Etkö ymmärrä lukemaasi?

Vierailija
79/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran livahdin ABClle kahville ja jäin kiinni ..kärsin siitä vieläkin Ap

Miksi siedät tuollaista naista? Heitä ulos tai lähde itse niin oppii akka olemaan hiljaa.

Akkaahan voi pitää kellarissa kytkettynä niin ei se jäkätys kuulu.

Vierailija
80/103 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että nainen on tosiaan jollain tapaa purkamassa stressiä tällä tapaa. Olisi kovin mukavaa, jos hän osaisi ilmaista tilanteensa. Tuo on sitä vaikeutta, kun ollaan niin erilaisia. Mutta et sinä mikään orja ole. Mielestäni riittää kun sanoo: "Minä en tänään tee enempää."