Vaimo keksii koko ajan jotain töitä! tuun hulluksi
Koko ajan pitää kotona tehdä jotain ei saa hetkekään vaan olla vaikka kaikki on kunnossa ..siivota pitää vaikka on siistiä nurmikko pitää leikata vaikka juuri leikattu ..huonekalujen paikkoja pitää vaihtaa ym ym jos se keksi muuta niin on pakko lähteä lenkille tai pestä ja imuroida auto jos olen yksin kotona hän tekee listan mitä pitää tehdä ..olen ihan loppu .odotan että pääsen töihin lepäämään
Kommentit (103)
Kaikki hommat pitää tehdä mitkä vaimo haluaa ja niin kuin vaimo haluaa. Sitä on parisuhde.
Sen siitä saa akka vallankahvassa. Mieli muuttuu kymmenesti päivässä ja ukko mikä kiinnostaa niin erityyppinen riippuu kuun asennosta. Ihana nykyaika
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa suutasi aukaista?
Saapi jääräpäälle suuta aukoa, turhaan kylläkin.(eri)
Kerran livahdin ABClle kahville ja jäin kiinni ..kärsin siitä vieläkin Ap
Omat asunnot molemmilla, ja saatoinpa epähuomiossa lähtiessä omaani taas muutamaksi päiväksi lipsauttaa, että kiva välillä lomillekin päästä taas.
T: mies
Lähtekää yhdessä jonnekin pidemmälle lomalle, niin ei ole kotihommia.
Kuullostaa aivan mun ex mieheltä. Hammasta purren kestin ihan liian kauan. Nyt on siis syystäkin ex.
Vierailija kirjoitti:
Siis naisen lomalle kasseja kantamaan ja hoitamaan käytännön järjestelyt että pääsee "viihtymään" naisen valitsemissa kohteissa.
Se on ahdistunut ja ylivirittynyt jostain. Vie se jonnekin vaikka syömään ja jutelkaa rauhassa, että mikä huoli hänellä on. Kuuntele ilman että yrität ratkaista. Tuo käytös mitä hänellä on kertoo siitä, että hän yrittää ulkoista maailmaa järjestämällä järjestää jotain päänsä sisällä.
Miksi olet lapanen? Ei tuollainen pomotus tulisi kuuloonkaan mun kohdalla. Akka saisi lähteä samalla oven avauksella.
Vierailija kirjoitti:
MUn ex mies ei ainakaan suostunut, koska kotona oli niin paljon tekemistä. Te ette ymmärrä, että ei näiden vaikeiden tapausten kanssa ole mitään tuollaisia helppoja ratkaisuja. Ero on ainut ratkaisu. Hankkikoon toisen siivoamaan nurkkia ja siirtelemään niitä huonekaluja edes takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Se on ahdistunut ja ylivirittynyt jostain. Vie se jonnekin vaikka syömään ja jutelkaa rauhassa, että mikä huoli hänellä on. Kuuntele ilman että yrität ratkaista. Tuo käytös mitä hänellä on kertoo siitä, että hän yrittää ulkoista maailmaa järjestämällä järjestää jotain päänsä sisällä.
Nainen= käsittämätön ihmepsyko joka ei voi ilmaista itseään selkeästi?
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että asia hoituu noin? Kun vanne kiristää kokoajan niin ei siinä jutella rauhassa saatika syödä missään ulkona.
Miksi suostut siihen? Jos nainen täällä kirjoittaisi noin, häntä kehotettaisiin heti eroamaan. Mitä tapahtuisi, jos kieltäytyisit olemaan komenneltavana ja tekisit vain ne työt, jotka mielestäsi pitää tehdä?
Itse ole yhden parisuhteen lopettanut tuohon listojen tekoon tarpeeksi monta listaa kun se teki niin aloin kyselemään milloin meinaat hoitaa noi niin siittä syttyi järkyttävä sota kun ei nainen itse niitä halunnut tehdä mutta se halusi kyllä ne tehtävän. Ainoa mikä häntä itseään esti tekemästä niitä oli se kun se ei halunnut niitä tehdä.
hyvä mies, kasvata itsellesi munat
teet nyt sitten vaimon kanssa listan kaikista kodin töistä, tämän hetkisistä ja tulevista. Sitten jaatte kotityöt tasan. Jos auto on sinun nimissäsi ja maksullasi, niin sinä ilmoitat, että koska auto sinun nimissäsi ja maksat sen kulut, niin sinä päätät milloin se siivotaan ja pestään. nurmikosta voit sanoa vaimollesi, että jos tämänhetkinen nurmikon pituus ärsyttää, niin sitten vaimon pitää itse lähteä se ajamaan lyhyeksi: sinun mielestäsi se on sopivan pituinen juuri nyt.. sovitte vaikka, että tänä vuonna sinä määräät nurmikon leikkuuajat ja leikkutt ja ensi vuonna vaimo tekee sen (tai päinvastoin)
kaikki kotityöt vain puoliksi. Ei voi vaimo mitenkään sitä estää, koska se on tasapuolista eikä syrji sukupuolia. ja jos sinä et jaksa thdä kotitöistä edes puolia, tai vaimosi, niin sitten joko toinen tekee ne vapaaehtoisesti tai palkkaate jonkun tekemään ne.
Vierailija kirjoitti:
hyvä mies, kasvata itsellesi munat
teet nyt sitten vaimon kanssa listan kaikista kodin töistä, tämän hetkisistä ja tulevista. Sitten jaatte kotityöt tasan. Jos auto on sinun nimissäsi ja maksullasi, niin sinä ilmoitat, että koska auto sinun nimissäsi ja maksat sen kulut, niin sinä päätät milloin se siivotaan ja pestään. nurmikosta voit sanoa vaimollesi, että jos tämänhetkinen nurmikon pituus ärsyttää, niin sitten vaimon pitää itse lähteä se ajamaan lyhyeksi: sinun mielestäsi se on sopivan pituinen juuri nyt.. sovitte vaikka, että tänä vuonna sinä määräät nurmikon leikkuuajat ja leikkutt ja ensi vuonna vaimo tekee sen (tai päinvastoin)
kaikki kotityöt vain puoliksi. Ei voi vaimo mitenkään sitä estää, koska se on tasapuolista eikä syrji sukupuolia. ja jos sinä et jaksa thdä kotitöistä edes puolia, tai vaimosi, niin sitten joko toinen tekee ne vapaaehtoisesti tai palkkaate jonkun tekem
Jos vaimo tekee LIIKAA niin ei tee mieli tukea hulluutta tekemällä puolet liiasta.
Nakkaa vaimosi ulkosalle ja ota salarakas.