Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo keksii koko ajan jotain töitä! tuun hulluksi

Vierailija
13.08.2024 |

Koko ajan pitää kotona tehdä jotain ei saa hetkekään vaan olla vaikka kaikki on kunnossa ..siivota pitää vaikka on siistiä nurmikko pitää leikata vaikka juuri leikattu ..huonekalujen paikkoja pitää vaihtaa ym ym  jos se keksi muuta niin on pakko lähteä lenkille tai pestä ja imuroida auto jos olen yksin kotona hän tekee listan mitä pitää tehdä  ..olen ihan loppu .odotan että pääsen töihin lepäämään 

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, kun tuolille istuu ja saa ruoan suuhun, niin jo alkaa heti kaikkien asioiden ja töiden luettelu. Välillä kyllä vituttaa. 😑

Itsellä on tuo lista päässä prompterissa pyörimässä 24/7. Mieskin saa sitten osallistua yliviivaamaan kohtia listasta. 

Asioita on pakko hoitaa. Mutta kyllä silti pitäs jäädä aikaa lusmuiluun ja lepäilyyn.

Vierailija
102/103 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä aina moititaan mutta ne ovat aika kovia kun kestävät näitä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hommat pitää tehdä mitkä vaimo haluaa ja niin kuin vaimo haluaa. Sitä on parisuhde.

Höpöhöpö. Ikinä en kehtaisi määräillä miestäni jossain omakeksimässäni hommassa. Peruskotityöt jaetaan tasan, mutta jos keksin alkaa tapetoimaan makkaria tai huomaan niiden auton mattojen tarvivan tamppausta, niin teen ne kyllä itse. Apua pyydän jos en yletä johonkin tai joku asia on liian painava. 

Näin minäkin. Tai sitten ehdotan ja kysyn miehen mielipidettä, että tehtäiskö yhdessä jokin tietty homma. Onko oikeasti perheitä joissa toinen aikuinen määrää mitä toisen pitää tehdä?