Naiset, oletteko miettineet kun teette ihannemies-listojanne, että sillä miehelläkin on listansa ja miten juuri sinä sovit siihen?
Ei ole vain mitä SINÄ haluat, mieskin haluaa jotain.
-Tuliko ekaa kertaa mieleen nyt kun luitte?
Kommentit (460)
Tottakai on, sehän on itsestäänselvyys. Omituisia ajattelet.
Kyllä ymmärrän. Olen myös tyytyväinen olemaan sinkku siihen asti, kunnes tapaan sopivan miehen. Monille miehille tämä tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää, että naisille yksinolo on yleensä huomattavasti miellyttävämpi vaihtoehto kuin epäsopiva kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Jos listaisin tähän omat kriteerini naiselle, niin suomiakat alapeukuttaisi ja haukkuisi minua samalla tavalla kuin tuota toista. Miksi suomiakkoja kiukuttaa? :) :) :) M28
Mies, joka käyttää nimitystä 'suomiakka' ei taida olla mitään kuuminta hottia parisuhdemarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos listaisin tähän omat kriteerini naiselle, niin suomiakat alapeukuttaisi ja haukkuisi minua samalla tavalla kuin tuota toista. Miksi suomiakkoja kiukuttaa? :) :) :) M28
Suomiakka? Puhutpa sä kauniisti naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akka on ihan normaali synonyymi muijalle täällä päin Suomea. :) :) :) M28
"Kyllä ääooltaan esim 180 on jo aivan eri tasolla jonkun ääoo 115-120 (joka on jo keskimääräistä paljon älykkäämpi) kanssa, ja jälkimmäinen olisi liian tyhmää seuraa."
ÄO 180 on jo sen verran harvinainen tapaus, että tuolla tavalla ajatteleva jäisi kokonaan ilman seuraa. Ja sehän taas kertoo pelkästään typeryydestä.Oikeasti älykäs ei ylenkatso muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai meillä on listat.
Perus nätti, ei kuulantyöntäjän kokoinen, ei äärivasemmistoa tai cityvehreä, ei minkään sortin aktivisti, mieluiten ei kasvissyöjä. Empaattinen ihminen, jonka kanssa juttu luistaa. Ei tykkää tehdä tikusta asiaa, eli riidellä harrastuksen vuoksi.
Tämän päälle aivan sama.
Mitä tarkoittavat tikusta asian tekeminen ja riiteleminen harrastuksen vuoksi tässä kontekstissa?
Joo, ja empaattinen, mutta mielellään ei kasvissyöjä? Voi jeesus. Kasvissyöjäthän ovat TUTKITUSTI keskimääräistä empaattisempia ihmisiä.
Persulimiehille se empaattisuus tarkoittaa sitä että alistuu kotona, hyysää miestä ja hoitaa lapset.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä ääooltaan esim 180 on jo aivan eri tasolla jonkun ääoo 115-120 (joka on jo keskimääräistä paljon älykkäämpi) kanssa, ja jälkimmäinen olisi liian tyhmää seuraa."
ÄO 180 on jo sen verran harvinainen tapaus, että tuolla tavalla ajatteleva jäisi kokonaan ilman seuraa. Ja sehän taas kertoo pelkästään typeryydestä.Oikeasti älykäs ei ylenkatso muita.
Sittenhän se itselleen älykästä kumppania ja tyhmiä syrjivä kumppani ei ole oikeasti älykäs.
Ja ei, ei 180 ääoolla jää ilman seuraa. Semmoiset on kvanttifyysikon koulutuksella rahakkaissa töissä ja saavat kyllä tasoistaan seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun lista naisille on tämä
-Naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka
-Naisen tulee näyttää minun mielestä kauniilta
-Naisella ei saa olla lyhyitä hiuksia
-Naisella ei saa olla mt ongelmia
-Naisella ei saa olla päihdeongelmaa
-Naisella ei saa olla peliongelmaa
-Naisen tulee elättää itsensä koska en ala muita elättämään
Siinä on lista, en vaadi paljoa naisilta ja olen itse 7/10 tason mies.
Hylkäätkö naisen, jos hän sairastuu ja hänen hiukset lähtevät sairauden vuoksi?
Hylkään koska olen mieluummin sinkkuna kuin huonon naisen kanssa.
Et taida ottaa nyt huomioon kiintymyssuhdetta. On helppo sanoa ääneen asioista, joita ei elä parisuhteessa ihmisen kanssa, kenen kanssa olette toiselle valinneet ja perheen perustaneet. Joku voi sanoa, että se on kylmää ajatella noin, mutta se on vain naiivia tietämättömyyttä.
Kun lapsiesi äiti sairastuu ja menettää hiuksensa hoidoissa, ainoa asia siinä hetkessä on toivoa hänen selviytyvän. Ei siksi, että hän lapsiesi äiti vaan siitä syystä, ettei osaa ja haluakaan kuvitella elämäänsä ilman häntä.
Ap. Sinulla saa olla listoja, tai miksi niitä kutsutkaan. Kun tapaat ihmisen, kenen kanssa näet tulevaisuuden, unohdat osan niistä asioista ja et kaipaa niitä enää myöhemmin. Kun puoliso sairastuu, kaipaat kaikkea hänessä - jopa sitä nälkäkiukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hylkäätkö naisen, jos hän sairastuu ja hänen hiukset lähtevät sairauden vuoksi?
Itse asiassa tutkimusten mukaan mies hylkää paljon useammin vakavasti sairastuneen puolisonsa kuin nainen. Aika masentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä täytän sun listan ehdot (tai no, en voi toki tietää, olenko juuri sinun mielestäsi kaunis). Mutta sun lista olisi mulle ongelma. En halua miestä, jolle lyhyet hiukset on ongelma, jolle mun paino on ratkaiseva tekijä (vaikka olen aina ollut hoikka ja tulen todennäköisesti olemaankin) tai joka puhuu tasoista. Näissä on kyse perimmäisistä arvoista ja niide
Tässä on se ehkä merkittävin syy syntyvyyden laskuun. Naiset eivät uskalla enää hankkia lapsia, kun ovat lähipiirissään tai omassa lapsuudessaan nähneet kuvion jossa nainen kituuttaa pienillä kotihoidontuilla ja maksaa kaikesta vähintään 50% eikä mies halua elättää edes omia lapsiaan. Ja jos tuleekin ero, niin pitää mennä käräjille niitä elareita hakemaan. Vaikka elatus on ennen kaikkea LAPSEN oikeus. Mutta totta kai palstamies halua tehdä kaikkensa jotta omilla lapsilla olisi mahdollisimman kurja lapsuus. Ei tarvitse sitten vanhainkodissa ihmetellä miksei omat lapset tule katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
No sinun, nurmeslaisen palkanlaskijan, kriteerilista on ollut aika lyhyt: Naisen tulee olla japanilainen hu ora. ;) ;) ;)
Vierailija kirjoitti:
Monella voi olla miemissä unelma-auto, asunto, kuvitelma täydellisestä kumppanista, lomakohde tai mitä tahansa, mutta ylensä elämä koostuu kompromisseista, eli kaikkea ei voi saada. Corolla kelpaa hyvin Lexuksen sijasta.
Autojen kohdalla voi mennäkin noin, mutta ei ihmisten, sillä rakkaus muuttaa kuviota. Jos siirretään autovertaus miehiin, sisareni mies on minusta Corolla-mies, mutta sisar hyrisee tyytyväisenä miehensä rinnalla ja silmät säuhkyen katsoo miestään, kuin olisi kyseessä Lexux-mies vähintäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Hey buddy. Sä et ole niin ihmeellinen saalis, että ketään suomalaista kiukuttaisi kun ei saa sinua itselleen. Luulet nyt vähän liikoja itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä ruikuttaja.
Onhan se "ruikutusta", kun mieskin haluaa jotain, ihme mies...
Ei, vaan ruikutus on sitä et itsestäänselvää asiaa pitää tulla tänne kertomaan ;) Kyllä, sekä mies että nainen haluaa kumppaniltaan erinäisiä asioita ja jokainen vähänkään ajatteleva aikuinen tämän tietää.
Jos ei haluaisi mitään vaan IHAN jokainen sarjamurhaaja kävisi kumppaniksi, niin olisihan se sairasta ja rajatonta.
"Ja ei, ei 180 ääoolla jää ilman seuraa. Semmoiset on kvanttifyysikon koulutuksella rahakkaissa töissä ja saavat kyllä tasoistaan seuraa. "
Jos moisia on yksi kahdesta mijoonasta (https://www.webmd.com/balance/what-are-signs-of-genius), niin silloin ei juuri verytaista seuraa löydy.
"But one leading researcher in the 1940s suggested that a genius should have an IQ over 180. Thats about one in every 2 million people"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirmu yllätys: naisen pitääolla hoikka, kaunis ja pitkähiuksinen😂🤣😅 Eli haluat sitä, mitä kaikki miehet haluaa.
Et ole 7/10 mies, koska kaikki miehet kuvittelevat olevansa keskivertoa komeampia ja parempi, vaikka eivät oikeasti ole. Ja sitten yrittävät omaa tasoaan huomattavasti kauniimpia naisia
Sitten tulette tänne itkemään, kun ette saa niitä, ja haukutte " suomiakat" , jotka
Tollasen vaatimuslistan kanssa kyseisen tyypin on sitten oltava komea, tuuheatukkainen, pitkä ja hyväkroppainen. Jotenkin epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akka on ihan normaali synonyymi muijalle täällä päin Suomea. :) :) :) M28
No ei se muijakaan kaikkien mielestä kaunis sana ole :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirmu yllätys: naisen pitääolla hoikka, kaunis ja pitkähiuksinen😂🤣😅 Eli haluat sitä, mitä kaikki miehet haluaa.
Et ole 7/10 mies, koska kaikki miehet kuvittelevat olevansa keskivertoa komeampia ja parempi, vaikka eivät oikeasti ole. Ja sitten yrittävät omaa tasoaan huomattavasti kauniimpia naisia
Sitten tulette tänne itkemään, ku
Jep. Miksi seiska ansaitsisi ysin tai kympin? Tasoteorioiden mukaan se ei vaan ole mahdollista.