Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, oletteko miettineet kun teette ihannemies-listojanne, että sillä miehelläkin on listansa ja miten juuri sinä sovit siihen?

Vierailija
12.08.2024 |

Ei ole vain mitä SINÄ haluat, mieskin haluaa jotain.

-Tuliko ekaa kertaa mieleen nyt kun luitte?

Kommentit (460)

Vierailija
221/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lista naisille on tämä

-Naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka

-Naisen tulee näyttää minun mielestä kauniilta

-Naisella ei saa olla lyhyitä hiuksia

-Naisella ei saa olla mt ongelmia

-Naisella ei saa olla päihdeongelmaa

-Naisella ei saa olla peliongelmaa

-Naisen tulee elättää itsensä koska en ala muita elättämään

Siinä on lista, en vaadi paljoa naisilta ja olen itse 7/10 tason mies.

Hylkäätkö naisen, jos hän sairastuu ja hänen hiukset lähtevät sairauden vuoksi? 

Yleensä narsistit jättävät puolisonsa, kun tämä sairastuu. Lihavaa puolisoa saattavat pitää, jos palvelu pelaa muuten, mutta eivät kunnioita tätä. 

Vierailija
222/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, minulle olet 0/10 tason mies, mutta ei sillä niin väliä, mutta pointti on se, että jätä se itsesi numeroittaminen naisille, sinä et itse määritä lukuasi, muuten minäkin voin väittää sinulle olevani 9/10, vaikka sinä olisit sitä mieltä, että olen 3/10. Jos nyt joku noilla numeroilla haluaa leikkiä. 

Mutta siis joo. Nainen yleensä haluaa, että häneltä vaaditaan jotain. Jos

Miksi olet noin katkera kun kerroin omat vaatimukset naisille? Olen noin 7/10 tason mies koska olen normaalipainoinen,tavallisen näköinen, olen keskituloinen ja koulutustasoni on amk. 

Eikö se ole juuri sitä tasa-arvoa että me miehetkin saamme vaatia naisilta asioita? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on yhtälailla tärkeää, että mies löytää itselleen sopivan naisen. Jos minä en ole sopiva, en kovinkaan todennäköisesti myöskään sellaiseksi muutu. Esim olen kasvissyöjä. Jos se on miehelle ongelma, niin hyvä vaan, että selviää samantien. Ei kai meidän kummankaan kannata hukata aikaa sellaiseen, mikä ei toimi?

Vierailija
224/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen noin 7/10 tason mies koska olen normaalipainoinen,tavallisen näköinen, olen keskituloinen ja koulutustasoni on amk."

Et sinä keskiverrosta poikkea mitenkään tuon perusteella. Noita mahtuu 13 tusinaan.

Vierailija
225/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat luulevat itsestään liikoja. M28

Moi taas nurmeslainen palkanlaskija 🙋

Ootko käynyt Japanissa huo rissa?

Minä tapan sinut.

Oot sie Peräkylältä?

Vierailija
226/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, minulle olet 0/10 tason mies, mutta ei sillä niin väliä, mutta pointti on se, että jätä se itsesi numeroittaminen naisille, sinä et itse määritä lukuasi, muuten minäkin voin väittää sinulle olevani 9/10, vaikka sinä olisit sitä mieltä, että olen 3/10. Jos nyt joku noilla numeroilla haluaa leikkiä. 

Mutta siis joo. Nainen yle

Miksi olet noin katkera kun kerroin omat vaatimukset naisille? Olen noin 7/10 tason mies koska olen normaalipainoinen,tavallisen näköinen, olen keskituloinen ja koulutustasoni on amk. 

Eikö se ole juuri sitä tasa-arvoa että me miehetkin saamme vaatia naisilta asioita? 

En ole katkera, mutta se, joka laatii listan, laatii myös pisteytyksen. Sitähän tämä aloitus juuri koski. Eli ymmärrätkö, että naisella on omat vaatimuksensa sinulle etkä sinä määritä niitä. Sinä olet itse itsellesi 7/10, mutta et voi kontrolloida sitä, oletko jollekin kymppi ja jollekin nolla. 

Vierailija
227/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Veikkaanpa, että epäilyttävältä kouluampujalta näyttävä ei saa paikkaa siltikään, ellei ole paikan ainoa hakija ja sittenkin varmaan vasta harkinnan jälkeen ja epäröiden."

Miltä kouluampuja näyttää? Ei sille ole mitään yleispätevää määritelmää. Massamurhaajatkin ovat joskus jopa komeita, kuten Ted Bundy. Tai sitten susirumia, kuten Andrei Tšikatilo.

Tuo, mitä väität, olisi muuten laitonta syrjintää.

Ei ole mitenkään laitonta jättää seköpäältä nörtiltä näyttävää ihmistä valitsematta. Luultavasti haastattelussa syntyy muitakin perusteita sille, ettei paikkaa tule. 

Hah! Sinä juurikin liität rumiin ihmisiin ominaisuuksia kuten "sekopää", "nörtti", kun taas komean Ted Bundyn palkkaisit siltä istumalta koska eihän hän näytä sekopäältä. 

Vierailija
228/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hylkään koska olen mieluummin sinkkuna kuin huonon naisen kanssa.

Vierailija
229/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiki saatte vaati ihan vaikka kuun taivaalta ja Saturnuksen renkaita, mutta tadia et voi itse määrittää. Se olen oppinut palstalta. Jos esim. Tinderissä saat tykkäyksiä 2 tason naisilta, olet tasoa 2. Sorry, näin on palstaulit luoneet säännöt. Niitä ei voi itse muuttaa.

Sivusta

Vierailija
230/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen näköinen on tasoa 5.

Vierailija
231/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole kykenevä tuntemaan rakkautta. Olet psykopaatti.

Vierailija
232/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset hakevat missään suhteessa erilaista ihmistä kuin itse on  niin eihän siinä ole mahdollisuutta paria muodostaa. 

Esimerkiksi itse haluan älykkään kumppanin ja silloin nämä tyhmät voi olla ihan millaisia tahansa eikä he menivät mua kiinnosta. Ei tarvitse mikään matemaatikko tai fyysikko olla, mutta pitää pystyä prosessoimaan enemmän kuin kahta kysymystä kerrallaan.

Vierailija
233/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta et sinä huolisi miestä jolla on esim pehmeän pyöreät ja leveät, epäsymmetriset kasvot, höttöinen leukalinja, toinen silmä sentin ylempänä kuin toinen jne. Ihan vain koska hänellä sattuu olemaan kyseisenlainen luusto, vaikka miten empaattinen ja älykäs olisi. 

Satuit laittamaan tämän kommentin minulle, joka aiemmin selostin tapailleeni piirteiltään objektiivisesti epäviehättävää miestä. Hänellä on kaikki nämä mainitsemasi piirteet, mukaan lukien eripariset silmät (sekä koon että sijainnin puolesta). Ihastuin häneen nimenomaan siksi että hän on valtavan empaattinen, älykäs ja lahjakas - siis todella mieltäylentävää seuraa. Lisäksi hän oli poikkeuksellisen taitava sängyssä. En ole ikinä nauttinut seksistä yhtä paljon.

Olet siis ihan täydellisen väärässä tuon harhaluulosi suhteen. Etkä vain minun osaltani koska tämä mies on kaikista koskaan tapailemistani miehistä kaikkein suosituin naisten keskuudessa.

Tästäkin esimerkistä huomaa miten ihmisen persoona välittyy eleiden, ilmeiden ja käytöksen kautta. Ihastuin tähän mieheen ja aloin haluta häntä seksuaalisesti jo ennen kuin mitään seksiä tai edes suutelua oli ollut. Hänestä välittyi huomioiva, rakastava ja älykäs energia sellaisella tavalla jolla ei ole mitään tekemistä fyysisen ulkonäön kanssa. 

Vierailija
234/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, minulle olet 0/10 tason mies, mutta ei sillä niin väliä, mutta pointti on se, että jätä se itsesi numeroittaminen naisille, sinä et itse määritä lukuasi, muuten minäkin voin väittää sinulle olevani 9/10, vaikka sinä olisit sitä mieltä, että olen 3/10. Jos nyt joku noilla numeroilla haluaa

Tavallisen näköinen on tasoa 5.

Sinun asteikollasi. Eikö tässä nimenomaan ajettu sitä takaa, että jokaisen on muistettava, että sillä toisella on omat vaatimuksensa, omat listauksensa, oman preferenssinsä. 

Vierailija
235/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole kykenevä tuntemaan rakkautta. Olet psykopaatti.

Okei no rakastatko sinä rumaa miestä? Jos et rakasta niin olet psykopaatti. 

Vierailija
236/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset hakevat missään suhteessa erilaista ihmistä kuin itse on  niin eihän siinä ole mahdollisuutta paria muodostaa. 

Esimerkiksi itse haluan älykkään kumppanin ja silloin nämä tyhmät voi olla ihan millaisia tahansa eikä he menivät mua kiinnosta. Ei tarvitse mikään matemaatikko tai fyysikko olla, mutta pitää pystyä prosessoimaan enemmän kuin kahta kysymystä kerrallaan.

Niin yhtä älykkään kuin mitä itse olet. Jonkun sinua älykkäämmän mielestä taas sinä olet tyhmä. 

Vierailija
237/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin uikuttajalle. Toki miehilläkin saa olla mitä tahansa vaatimuksia naisille, mutta turha sitten ulista ettei löydy ketään, jolle kelpaat.

Vierailija
238/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä täytän sun listan ehdot (tai no, en voi toki tietää, olenko juuri sinun mielestäsi kaunis). Mutta sun lista olisi mulle ongelma. En halua miestä, jolle lyhyet hiukset on ongelma, jolle mun paino on ratkaiseva tekijä (vaikka olen aina ollut hoikka ja tulen todennäköisesti olemaankin) tai joka puhuu tasoista. Näissä on kyse perimmäisistä arvoista ja niiden on syytäkin mätsätä, että parisuhteesta voi tulla onnellinen.

Vierailija
239/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai olen ja jos listamme ei sovi yhteen niin emme ole sopivat toisillemme. Yleensähän ihmiset nimenomaan haluavat kumppanin, jolla on samankaltaiset vaatimukset. Avarakatseisuutta arvostava haluaa toisen avarakatseisen, taidetta arvostava etsii myös taidetta arvostavaa kumppania, matkailusta pitävä toista matkailusta pitävää jne.

Vierailija
240/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin yhtä älykkään kuin mitä itse olet. Jonkun sinua älykkäämmän mielestä taas sinä olet tyhmä. 

Älykäs ei pidä tyhminä ihmisiä, jotka ovat älykkäitä, mutta eivät yhtä älykkäitä kuin hän itse. Hän ymmärtää, että älykkyyteen riittää, että ylittää tietyn rajan.