Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, oletteko miettineet kun teette ihannemies-listojanne, että sillä miehelläkin on listansa ja miten juuri sinä sovit siihen?

Vierailija
12.08.2024 |

Ei ole vain mitä SINÄ haluat, mieskin haluaa jotain.

-Tuliko ekaa kertaa mieleen nyt kun luitte?

Kommentit (460)

Vierailija
281/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin tietenkin sellaista kumppania, jonka "kriteereihin" olen sopiva. Ja jonka kanssa synkkaa ja rakastutaan, ei pelkkä paperilla sopivuus riitä. Kyllä, uskoisin että ihan joka ainoa nainen on asiaa miettinyt. 

Vierailija
282/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä ääooltaan esim 180 on jo aivan eri tasolla jonkun ääoo 115-120  (joka on jo keskimääräistä paljon älykkäämpi) kanssa, ja jälkimmäinen olisi liian tyhmää seuraa."

ÄO 180 on jo sen verran harvinainen tapaus, että tuolla tavalla ajatteleva jäisi kokonaan ilman seuraa. Ja sehän taas kertoo pelkästään typeryydestä.Oikeasti älykäs ei ylenkatso muita.

ÄÖ 180 on käytännössä kirjolainen. Harvalla noin älykkäällä on sosiaaliset taidot kunnossa, pikemminkin päinvastoin. Normiälykkyys on paras ja kätevin normisuhteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos listaisin tähän omat kriteerini naiselle, niin suomiakat alapeukuttaisi ja haukkuisi minua samalla tavalla kuin tuota toista. Miksi suomiakkoja kiukuttaa? :) :) :) M28

Suomiakka? Puhutpa sä kauniisti naisista.

Akka on ihan normaali synonyymi muijalle täällä päin Suomea. :) :) :) M28

Oho, siis Nurmeksessako naisia akoitellaan?

Vierailija
284/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ne miehet jotka ei kelpuuta minua, ei ole myöskään sellaisia jotka minä kelpuuttaisin. Joten ei tarvitse heistä välittää. Minulla esim. on lapsia, enkä missään tapauksessa seurustelisi ihmisen kanssa jolle tämä on ongelma. Tai muutenkaan sellaisen, jolle en ole hyvä sellaisena kuin olen. 

Vierailija
285/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos listaisin tähän omat kriteerini naiselle, niin suomiakat alapeukuttaisi ja haukkuisi minua samalla tavalla kuin tuota toista. Miksi suomiakkoja kiukuttaa? :) :) :) M28

Minullakin on lista, en koskaan halua tutustua sinuun, enkä muihinkaan kaltaisiisi vaja amielisiin. 

Vierailija
286/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä ääooltaan esim 180 on jo aivan eri tasolla jonkun ääoo 115-120  (joka on jo keskimääräistä paljon älykkäämpi) kanssa, ja jälkimmäinen olisi liian tyhmää seuraa."

ÄO 180 on jo sen verran harvinainen tapaus, että tuolla tavalla ajatteleva jäisi kokonaan ilman seuraa. Ja sehän taas kertoo pelkästään typeryydestä.Oikeasti älykäs ei ylenkatso muita.

Sittenhän se itselleen älykästä kumppania ja tyhmiä syrjivä kumppani ei ole oikeasti älykäs. 

Ja ei, ei 180 ääoolla jää ilman seuraa. Semmoiset on kvanttifyysikon koulutuksella rahakkaissa töissä ja saavat kyllä tasoistaan seuraa. 

Alusta samaa mieltä. MUT. Noin korkea äo löytyy vain yhdellä 10 miljoonasta, eli ei todellaakaan löytyisi samanlaista ainakaan Suomesta, jos edes sitä yhtä.

Sorry mut et nyt selkeästi ymmärrä mitä tuollainen superkorkea älykkyysosamäärä tarkoittaa. Yleensä vaikeuksia monella tasolla.

Vierailija
287/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joku ihannemieslista 16-vuotiaana. Niitä luettiin kavereiden kanssa ja hihiteltiin.

Nyt 45-vuotiaana ei ole listoja. En usko, että kenelläkään aikuisella älykkäällä ihmisellä on.

Kyllä sulla jotain vaatimuksia on=lista, käytin nyt tätä sanaa aloituksessa mutta ei tarkoita fyysistä kirjoitettua listaa, luulin että olisitte älykkäämpiä ja ymmärtäneet, mutta ei, palstan tasoa..

Ap

Olen eri, mutta mulla ei aidosti ole listoja. Rakastun kunnolla about kerran kymmenessä vuodessa, hyvin erilaisiin miehiin, ja teen kaikkeni että saisin jutun toimimaan jos vastakaikua vaan saan. Viimeisin oli kouluttamaton ja luottotiedoton ja ulkonäöltään tavis. Rima on tosiaan kaivettu maahan.

Vierailija
288/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaapa kiinnostaako sun listasi yhtäkään naista? Juu, ei kiinnosta. Jatka vain listasi värkkäämistä. Meillä lukee listassa ensimmäisenä mies, joten jäät listalta automaattisesti pois. 

Vierailija
289/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaapa kiinnostaako sun listasi yhtäkään naista? Juu, ei kiinnosta. Jatka vain listasi värkkäämistä. Meillä lukee listassa ensimmäisenä mies, joten jäät listalta automaattisesti pois. 

Juuri näin! 

Vierailija
290/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka käyttää nimitystä 'suomiakka' ei taida olla mitään kuuminta hottia parisuhdemarkkinoilla.

Siksihän  tuo ää liö niitä listojaan äitinsä peräkammarissa värkkäilee. Saa listata ihan rauhassa, ketään ei kiinnosta.

Vierailija
291/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄÖ 180 on käytännössä kirjolainen. Harvalla noin älykkäällä on sosiaaliset taidot kunnossa, pikemminkin päinvastoin. Normiälykkyys on paras ja kätevin normisuhteissa.

Eikä kaikki huippuälykkäät etsi erityisesti samanlaista kumppania, monella ihan muut kriteerit ykkösenä.

Vierailija
292/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihannemieheni kanssa nyt 15 vuotta yhdessä. Hyvin sovin miehen listaan, joka sekin oli aika karsiva. Oltiin molemmat tahoillamme päätetty olla yksin, jos ei osu sopivaa kumppania kohdalle.

Oliko muuta ulistavaa tänään?

Vierailija
293/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin tietenkin sellaista kumppania, jonka "kriteereihin" olen sopiva. Ja jonka kanssa synkkaa ja rakastutaan, ei pelkkä paperilla sopivuus riitä. Kyllä, uskoisin että ihan joka ainoa nainen on asiaa miettinyt. 

Minä en miettinyt. Synkkasi ja rakastuttiin kyllä, mutta en miettinyt olenko hänen kriteereihin sopiva. Jos en olisi ollut, hän olisi varmaankin tuonut se esiin. Ei tarvinnut miettiä. Jälkeenpäin kyllä totesin, etten sitten ollutkaan itse rakastunut sellaiseen mieheen kuin olin joskus nuorena naisena kuvitellut rakastuvani. 

Vierailija
294/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja ei, ei 180 ääoolla jää ilman seuraa. Semmoiset on kvanttifyysikon koulutuksella rahakkaissa töissä ja saavat kyllä tasoistaan seuraa. "

Jos moisia on yksi kahdesta mijoonasta (https://www.webmd.com/balance/what-are-signs-of-genius), niin silloin ei juuri verytaista seuraa löydy.

"But one leading researcher in the 1940s suggested that a genius should have an IQ over 180. Thats about one in every 2 million people"

Tuossa puhuttiin, jos ÄO on yli 140? Heitä peräti yksi kahdesta miljoonasta. Yi 180 ÄÖ yksi 10 miljoonasta, laskennallisesti.

Vierailija
295/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja ei, ei 180 ääoolla jää ilman seuraa. Semmoiset on kvanttifyysikon koulutuksella rahakkaissa töissä ja saavat kyllä tasoistaan seuraa. "

Jos moisia on yksi kahdesta mijoonasta (https://www.webmd.com/balance/what-are-signs-of-genius), niin silloin ei juuri verytaista seuraa löydy.

"But one leading researcher in the 1940s suggested that a genius should have an IQ over 180. Thats about one in every 2 million people"

Tuossa puhuttiin, jos ÄO on yli 140? Heitä peräti yksi kahdesta miljoonasta. Yi 180 ÄÖ yksi 10 miljoonasta, laskennallisesti.

Etkö osaa lukea? Lainaamassani pätkässä puhutaan yli 180 ÄO:sta. Ja niitä on saman lainauksen mukaan 1 kahdessa miljoonassa.

Vierailija
296/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän se itselleen älykästä kumppania ja tyhmiä syrjivä kumppani ei ole oikeasti älykäs. 

Ja ei, ei 180 ääoolla jää ilman seuraa. Semmoiset on kvanttifyysikon koulutuksella rahakkaissa töissä ja saavat kyllä tasoistaan seuraa. 

Alusta samaa mieltä. MUT. Noin korkea äo löytyy vain yhdellä 10 miljoonasta, eli ei todellaakaan löytyisi samanlaista ainakaan Suomesta, jos edes sitä yhtä.<

Ymmärränpä. Tutkimusten mukaan mitä älykkäämpi on, sitä paremmat on myös sosiaaliset taidot. Eikä ÄO 180 ole vielä mikään täysin muista ihmisistä vieraannuttava. Einsteinillakin oli puolisoita ja hyvä seuraelämä. 

Vierailija
297/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En perusta suhteita listojen laatimiseen, mutta tietenkin mietin mitä mahdollinen toivekumppani pitäisi kriteereinään ja tämän hetkinen minä ja elämäntilanne ei tosiaankaan vastaa kyseisiä kriteerejä.

Mulla aika pitkälti samat ajatukset. Oma elämäntilanne on sellainen, että vaikea kuvitella yhdenkään minua kiinnostavan yksilön tähän sirkukseen vapaaehtoisesti osallistuvan. Niillä kun yleensä on varaa valita, mun kumppanimaku on valitettavasti aika mainstream.

Vierailija
298/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ymmärrän. Olen myös tyytyväinen olemaan sinkku siihen asti, kunnes tapaan sopivan miehen. Monille miehille tämä tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää, että  naisille yksinolo on yleensä huomattavasti miellyttävämpi vaihtoehto kuin epäsopiva kumppani.

Tämä kun tuntuu miehille olevan kästitämätön asia. Kun pitäisi Kelpuuttaa ja Tyytyä.  Tämä taas on minulle käsittämätöntä.

Miten ikinä maailmassa voisi elää ihmisen kanssa jonka kelpuuttaa tai johon tyytyy?  Minkälaista elämää se on?     

Minulle kuten hyvin monelle muullekin naiselle ei ole pääasia että se jonkilainen miesoletettu huushollista löytyy, vaan se että sen kanssa  voi elää. Että sitä voi jopa rakastaa ja suunnitella tulevaisuutta yhdessä. Että voi tuntea olevansa  juuri se jonka kanssa toinen haluaa elämäänsä jatkaa. Ei mikään paremman puute.

Listaa minulla ei ole, mutta  tiedän varmati minkälaisen miehen kanssa EN halua elää.  Jos sinä ap olet  jatkuvasti pettynyt ja jäänyt lehdellä soittelemaan, mieti ihmeessä miksi.

Syy löytyy varmasti paljon lähempää kuin mikä mukavalta tuntuu, mutta jos asian eteen mitään ei tee, mitään parannustakaan ei tule.  Yrittäkää nyt ymmärtää että naisille sinkkuelämä on miljoona kertaa houkuttelevampi kuin tyytyä johonkin mitä ei oikeasti halua.  

Vierailija
299/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Nuorena ihannelista on vaativampi kuin keski-iässä. Mutta silti ei kelpaa kuka tahansa. Luonne korostuu, ikävää miestä ei jakseta katsella.

Vierailija
300/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten lista:

Isot tissit

Siinäpä se

Toisin kuin miehet usein olettavat, tämä ei ole yleensä naisten mielestä positiivinen asia. Se että ainoa toive naisesta liittyy sen tisseihin, ei ole miehen kriteeriin sopivalle naiselle mikään kohteliaisuus. Päin vastoin, silloinhan nainen on vaan ne tissit tälle miehelle, kaikki muut ominaisuudet ja persoona ovat yhdentekeviä. Yleensä kumppanilleen haluaa olla muutakin kuin tissit.