Naiset, oletteko miettineet kun teette ihannemies-listojanne, että sillä miehelläkin on listansa ja miten juuri sinä sovit siihen?
Ei ole vain mitä SINÄ haluat, mieskin haluaa jotain.
-Tuliko ekaa kertaa mieleen nyt kun luitte?
Kommentit (460)
Vierailija kirjoitti:
2 lasta on jo tehty. Parisuhde ei ole enää välttämätön eikä keski-iässä mennä enää naimisiin eikä osteta yhteistä asuntoa.
Enemmän merkitsee miehen luonne, kun tulee ikää.
Ovatko ihmiset tällä palstalla tavallista kitkerämpiä vai onko kaunaisuus uusi normi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ymmärrän. Olen myös tyytyväinen olemaan sinkku siihen asti, kunnes tapaan sopivan miehen. Monille miehille tämä tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää, että naisille yksinolo on yleensä huomattavasti miellyttävämpi vaihtoehto kuin epäsopiva kumppani.
Tämä kun tuntuu miehille olevan kästitämätön asia. Kun pitäisi Kelpuuttaa ja Tyytyä. Tämä taas on minulle käsittämätöntä.
Miten ikinä maailmassa voisi elää ihmisen kanssa jonka kelpuuttaa tai johon tyytyy? Minkälaista elämää se on?
Minulle kuten hyvin monelle muullekin naiselle ei ole pääasia että se jonkilainen miesoletettu huushollista löytyy, vaan se että sen kanssa voi elää. Että sitä voi jopa rakastaa ja suunnitella tulevaisuutta yhdessä. Että voi tuntea olevansa juuri se jonka kanssa toinen haluaa elämäänsä jatkaa. Ei mi
Enpä tiedä, kyllä siinä vaiheessa kun pitäisi jo perhettä alkaa iän puolesta perustaa, niin molemmat sukupuolet tyytyy vähempäänkin kuin mikä olisi se unelmien kumppani. Siis että se toinen ei arjessakaan ole mikään suuren rakkauden kohde, vaan joku ihan kiva jonka kanssa yhdistää talous ja saada lapsia ja seuraa. Toinen vaihtoehto kun saattaa olla loppuiän yksinäisyys ja perheettömyys. Suurin osa ihmisistä on tavallisen näköisiä, ei erityisen älykkäitä, hauskoja tai hurmaavia vaan semmoisia ihan kivoja, töissä käyviä, lasten kasvattamiseen kykeneviä tallukoita. Ei kenenkään unelmapuolisoita, mutta ei niin surkeitakaan ettei kellekään kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ihmiset tällä palstalla tavallista kitkerämpiä vai onko kaunaisuus uusi normi?
Tämä oli tavallista kiivaampi keskustelu. Luin lähes kokonaan ja sain karsean päänsäryn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli tavallista kiivaampi keskustelu. Luin lähes kokonaan ja sain karsean päänsäryn.
Vähemmästäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ymmärrän. Olen myös tyytyväinen olemaan sinkku siihen asti, kunnes tapaan sopivan miehen. Monille miehille tämä tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää, että naisille yksinolo on yleensä huomattavasti miellyttävämpi vaihtoehto kuin epäsopiva kumppani.
Tämä kun tuntuu miehille olevan kästitämätön asia. Kun pitäisi Kelpuuttaa ja Tyytyä. Tämä taas on minulle käsittämätöntä.
Miten ikinä maailmassa voisi elää ihmisen kanssa jonka kelpuuttaa tai johon tyytyy? Minkälaista elämää se on?
Minulle kuten hyvin monelle muullekin naiselle ei ole pääasia että se jonkilainen miesoletettu huushollista löytyy, vaan se että sen kanssa voi elää. Että sitä voi jopa rakastaa ja suunnitella tulevaisuutta yhdessä. Että voi tuntea olevansa juuri se jo
Jep, mutta tyytyminen johtaa useimmiten eroon. Ei sitä epäsopivaa kumppania jaksa loputtomiin katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun lista naisille on tämä
-Naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka
-Naisen tulee näyttää minun mielestä kauniilta
-Naisella ei saa olla lyhyitä hiuksia
-Naisella ei saa olla mt ongelmia
-Naisella ei saa olla päihdeongelmaa
-Naisella ei saa olla peliongelmaa
-Naisen tulee elättää itsensä koska en ala muita elättämään
Siinä on lista, en vaadi paljoa naisilta ja olen itse 7/10 tason mies.
Hylkäätkö naisen, jos hän sairastuu ja hänen hiukset lähtevät sairauden vuoksi?
Hylkään koska olen mieluummin sinkkuna kuin huonon naisen kanssa.
Et taida ottaa nyt huomioon kiintymyssuhdetta. On helppo sanoa ääneen asioista, joita ei elä parisuhteessa
Narsisti ei kaipaa.
Narsisti ei osaa rakastaa.
Narsisti näkee toiset esineinä ja hyödykkeinä.
Hmmmm....
Häh? En tehnyt aikoinani mitään listoja, mutta hain aikoinaan tanssimaan yhtä opisk.poikaa/nuorta miestä ja siitä se sitten ns.lähti. Tästä on nyt 36 vuotta.
Ja vielä vastauksena kysymykseesi, TOTTAKAI mietin myös millainen olen, mitä kumppanini toivoo parisuhteelta ja minulta, mietin näitä asioita yhä joka ikinen päivä. Parisuhde on kahden kauppa, pisimmillään lähes elämän mittainen matka, joka on täynnä kompromisseja.
Minä olen helppo. Riittää kun naisella on siniset silmät, vaaleat hiukset, pituutta noin170-175 senttiä, painoa max 80 kiloa ja b/c rinnat. Kaikesta muusta voin neuvotella ja joustaa. Se mistä naiset tykkää ei kiinnosta mua yhtään. Aivan sivuseikka se.
En ole miettinyt , enkä mieti, enkä tule miettimään 😂
Vierailija kirjoitti:
Minä olen helppo. Riittää kun naisella on siniset silmät, vaaleat hiukset, pituutta noin170-175 senttiä, painoa max 80 kiloa ja b/c rinnat. Kaikesta muusta voin neuvotella ja joustaa. Se mistä naiset tykkää ei kiinnosta mua yhtään. Aivan sivuseikka se.
Ihana rehellinen mies olet.😘
Vierailija kirjoitti:
Voipi olla vaikea löytää kun pitää olla keskimääräistä pidempikin.
Eteläkorealaiset naiset ovat paljon mukavampia kuin suomalaiset naiset (sorry) ja niitä ei kiukuta, kun miehellä on tiukat kriteerit naiselle. ~Mies26
Omat tarpeet ja toiveet on tärkeä hahmottaa ja siinä listan teko kyllä auttaa. On kuitenkin tosi tärkeää myös muistaa, että toisellakin osapuolella on omat toiveensa ja tarpeensa. Itse ei välttämättä täytä kaikkia toisen toiveita niin täytyy muistaa, ettei toisenkaan välttämättä tarvitse kaikkia omia toiveta listalta täyttää. Eli jotain kohtuutta näiden listojen kanssa. Kaikissa meissä on vikamme eikä täydellisyyttä voi keneltäkään vaatia.
Pitääkö olla naturelli blondi vai kelpaako värjätty 🤔 entä se naturelli blondi, pitääkö sen olla sellainen vaalea "enkeli" blondi vai kelpaako perus blondi eli monesti sellainen hieman "harmaampi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai meillä on listat.
Perus nätti, ei kuulantyöntäjän kokoinen, ei äärivasemmistoa tai cityvehreä, ei minkään sortin aktivisti, mieluiten ei kasvissyöjä. Empaattinen ihminen, jonka kanssa juttu luistaa. Ei tykkää tehdä tikusta asiaa, eli riidellä harrastuksen vuoksi.
Tämän päälle aivan sama.
Mitä tarkoittavat tikusta asian tekeminen ja riiteleminen harrastuksen vuoksi tässä kontekstissa?
Sukka lattialla tai roskapussi eteisessä ei ole Ukrainan sotaan rinnastettavissa oleva asia. Salkkareissa on draamaa, oikeassa elämässä toivottavasti vähemmän.
Eli et pysty vastaamaan asialliseen kysymykseen ilman liioittelua tai typerää vertauskuvaa. Ok. Tämän perusteella vaikuttaa siltä, että haluat naise
No tuollaisen miehen kannattaa pitää sitten se oma kotinsa. Tai etsiä samanlainen sottapyttynainen. Niitäkin kun on. En ymmärrä ihmisiä, jotka menevät yhteen jonkun lihavan tyypin kanssa ja alkavat jossain vaiheessa valittaa siitä ylipainosta. Öö, ei se alunalkaenkaan ollut hoikka & sporttinen. Mitä odotit?! Sama näissä siisteysjutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne miehet huutele niitä listojaan koko ajan... "Hyi läski" "hyi vanha" "hyi ei neitsyt" hohhoijaa miehet muuta teekkään ku kertoo naisilla mitä kaikkea ei saa olla.
Eikö se ole hyvä niin tiedätte miten kehittää itseänne, jos kunnon miehen haluatte?
Olen eri, mutta kunnon miehet ei huutele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kuten hyvin monelle muullekin naiselle ei ole pääasia että se jonkilainen miesoletettu huushollista löytyy, vaan se että sen kanssa voi elää. Että sitä voi jopa rakastaa ja suunnitella tulevaisuutta y
Ei johda. Eikä kyseessä ole epäsopiva kumppani, vaan sellainen, johon ei nyt välttämättä ole mitenkään rakastunut mutta joka osaa tuoda talouteen oman osansa, siivota jälkensä ja kasvattaa lapsia. Ja joka ei esim ryyppää ja riitele yhtenään. Etenkin miehille on myös tärkeämpää saada säännöllisesti ja helposti seksiä joltain ihan kivalta kuin kerran vuoteen unelmien kaunottarelta hirveän vaivalloisen liehittelyn jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Eteläkorealaiset naiset ovat paljon mukavampia kuin suomalaiset naiset (sorry) ja niitä ei kiukuta, kun miehellä on tiukat kriteerit naiselle. ~Mies26
Montako vuotta vielä meinaat jankata tätä samaa? Milloin japanilainen, milloin korealainen nainen. Tekisit jotain asialle, mutta ei,.samaa ulinaa vuodesta toiseen-pskat suomalaiset naiset, ihanat aasialaiset naiset, mutta edellen olet yksin,ja tulet olemaan kuolemaasi asti.
2 lasta on jo tehty. Parisuhde ei ole enää välttämätön eikä keski-iässä mennä enää naimisiin eikä osteta yhteistä asuntoa.