Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, oletteko miettineet kun teette ihannemies-listojanne, että sillä miehelläkin on listansa ja miten juuri sinä sovit siihen?

Vierailija
12.08.2024 |

Ei ole vain mitä SINÄ haluat, mieskin haluaa jotain.

-Tuliko ekaa kertaa mieleen nyt kun luitte?

Kommentit (460)

Vierailija
1/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä ruikuttaja.

Vierailija
2/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En perusta suhteita listojen laatimiseen, mutta tietenkin mietin mitä mahdollinen toivekumppani pitäisi kriteereinään ja tämän hetkinen minä ja elämäntilanne ei tosiaankaan vastaa kyseisiä kriteerejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä ruikuttaja.

Eli et ole koskaan ajatellut mitä mies haluaa, etkä sitä nytkään suostu tekemään, eli aloittaja on oikeassa kaikessa!

Ja sinä kuolet yksin.

Vierailija
4/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä ruikuttaja.

Onhan se "ruikutusta", kun mieskin haluaa jotain, ihme mies...

Vierailija
5/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joku ihannemieslista 16-vuotiaana. Niitä luettiin kavereiden kanssa ja hihiteltiin.

Nyt 45-vuotiaana ei ole listoja. En usko, että kenelläkään aikuisella älykkäällä ihmisellä on.

Vierailija
6/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee listoja, mutta aikuisena ymmärrän myös muiden oman tahdon ja sen, että se saattaa erota omastani. Onko sinulle AP mielen teoria vastikaan tullut tutuksi? No, miehillä se saattaa olla vaikeampi ymmärtää. ;)

Vierailija
7/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on hakoteillä. Jokainen määrittelee itse omat kriteerinsä, jotka sitten sopivat tai eivät sovi vastapuolen kriteereihin. Ei niistä aleta etukäteen tinkimään, vaan vasta sitten, kun potentiaalinen kumppani on löytynyt.

Olen itse mies, mikäli sillä on merkitystä.

Vierailija
8/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä ruikuttaja.

Onhan se "ruikutusta", kun mieskin haluaa jotain, ihme mies...

Ruikutusta on se, että kuvittelee, etteivät naiset ole tajunneet parisuhteen olevan kahden kauppa. Narsistinaiset eivät ole ja niihin ilmeisesti tunnet vetoa. Ei, he eivät tule koskaan tajuamaan, että vastapuolikin haluaa jotain, kerrot sen heille tai et. 

Vierailija
9/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tajusinko nyt ekaa kertaa ettei kaikki miehet halua minua ja en täytä jokaisen kauneusvaatimuksia. No ei tullut ekaa kertaa mieleen :D 

Vierailija
10/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joku ihannemieslista 16-vuotiaana. Niitä luettiin kavereiden kanssa ja hihiteltiin.

Nyt 45-vuotiaana ei ole listoja. En usko, että kenelläkään aikuisella älykkäällä ihmisellä on.

Kyllä sulla jotain vaatimuksia on=lista, käytin nyt tätä sanaa aloituksessa mutta ei tarkoita fyysistä kirjoitettua listaa, luulin että olisitte älykkäämpiä ja ymmärtäneet, mutta ei, palstan tasoa..

Ap

Vierailija
11/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaisia tekee? Elämä tarjoilee kyllä kaiken mitä haluaa muutenkin, ei niitä fantasioitaan kannata mieheen kohdistaa

Vierailija
12/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on hakoteillä. Jokainen määrittelee itse omat kriteerinsä, jotka sitten sopivat tai eivät sovi vastapuolen kriteereihin. Ei niistä aleta etukäteen tinkimään, vaan vasta sitten, kun potentiaalinen kumppani on löytynyt.

Juuri niin aloituksessa on sanottu, että myös miehellä on vaatimuksensa, tarkoittaa että sekä miehellä, että naiselle on vaatimuksensa.

-Onko liian vaikeaa palstan miehelle?

Vierailija
13/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli myös vaatimuksia, ja sovin niihin paremmin kuin hyvin. 

Vierailija
14/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sulla jotain vaatimuksia on=lista, käytin nyt tätä sanaa aloituksessa mutta ei tarkoita fyysistä kirjoitettua listaa, luulin että olisitte älykkäämpiä ja ymmärtäneet, mutta ei, palstan tasoa..

Ap

Itselläni ei ole käytössä listaa vaan rima. Ja rima tulee olla jokaisella aikuisella jokaisessa ihmissuhteessaan. 

N50

Vierailija
15/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUKA on vaatinut tinkimistä, en minä ainakaan, lue aloitus.

Palstan "mies".

Ap.

Vierailija
16/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja mikä kysymys.... tietenkin olen miettinyt. En mitään robottia halua kumppanikseni vaan aidon ihmisen.

Vierailija
17/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En perusta suhteita listojen laatimiseen, mutta tietenkin mietin mitä mahdollinen toivekumppani pitäisi kriteereinään ja tämän hetkinen minä ja elämäntilanne ei tosiaankaan vastaa kyseisiä kriteerejä.

Miten ilmaiset ne kriteerit, jos se ei ole lista?

Vierailija
18/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itselläni ei ole käytössä listaa vaan rima. Ja rima tulee olla jokaisella aikuisella jokaisessa ihmissuhteessaan. 

N50

Juuri kun kirjoitin palstan tasosta... joku tulee ja ylittää sen!  :D

Ap.

Vierailija
19/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tehnyt minkäänlaista listaa. Miksi ihmeessä käyttäisin aikaani johonkin noin järjettömään?

Vierailija
20/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa se lista kummalla tahansa tai ei kummallakaan niin sillä ei ole mitään merkitystä muille kuin henkilölle itselleen. Muiden ei siitä tarvitse välittää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan