Naiset, oletteko miettineet kun teette ihannemies-listojanne, että sillä miehelläkin on listansa ja miten juuri sinä sovit siihen?
Ei ole vain mitä SINÄ haluat, mieskin haluaa jotain.
-Tuliko ekaa kertaa mieleen nyt kun luitte?
Kommentit (460)
"Ei ole vain mitä SINÄ haluat, mieskin haluaa jotain.
-Tuliko ekaa kertaa mieleen nyt kun luitte?"
Harvinaisen tyhmä mies pitää olla jos ei ole mitään omia kriteerejä ja lähtee suhteeseen kenen tahansa naisen kanssa. Totta kai miehellä pitää olla kriteerejä. Miksi haluaisin miehen joka vain tyytyy minuun sen sijaan että vastaisin hänen kriteerejään?
Olen erittäin idealistinen ja uskon tosirakkauteen ja siihen, että ennen ei mennä naimisiin kun ollaan 100% varmoja siitä, että on löytänyt sellaisen kumppanin jonka kanssa on valmis olemaan koko loppuelämän. Moni ihminen menee kyllä naimisiin aivan liian hepposin perustein ja alunperinkin täysin yhteensopimattoman kumppanin kanssa ja heille varmaan avioehto on ihan fiksu ratkaisu.
Ei tullut eka kertaa mieleen. :)
Mun lista:
Toivoisin miehen olevan täysi-ikäinen, mutta isääni nuorempi. Eli 18-65 vuotias. Olen itse 34, eli osun tuohon ikähaarukkaan itsekin.
Toivoisin, ettei mies pilaile kustannuksellani. En tietääkseni harrasta tätä. Minulla on laaja ystäväpiiri, kuvittelisin jonkun sanoneen jos tekisin niin.
Toivoisin, että mies osallistuisi edes vähän kodin kuluihin ja kotitöihin. Ymmärrän kyllä että jollain voi olla intohimoinen harrastus, mikä vie kaiken ajan ja rahan. Olen laskenut pystyväni maksamaan kahden ihmisen elämisen kulut, mutta en kallista harrastusta toiselle. Olen myös valmis tekemään esim 3/4 kotitöistä. Nämä on toki sovittavissa ja voin tehdä enemmänkin, nyt yksin asuessa teen kuitenkin 100%.
Joten kyllä, omat kriteerini täytän. Tietenkään en tiedä mitä miehet haluaa ja voi olla etten niitä vaatimuksia täytä, mutta en ole valittanut.
Vierailija kirjoitti:
Mistä vois tilata tuommoisen alfa-pertsan käymään kerran kuukaudessa? Vois sopia mulle tosi hyvin. Eihän se paljon sotkekaan, jos kerran kuussa käy? Entä ruokapuoli? Pitääkö mun laittaa vai tuoko se tullessaan? Kertokaa, mikä niillä on käytäntö, niin harkitsen alfa-pertsa-palvelua.
Voisi olettaa, että hän on tosi kiireinen, kun on tärkeitä ammatteja monta ja pitää vielä pysyä mallikuosissa, joten urheilla ja syödä fiksusti. Eli jos teet ruokaa, niin sitten hänen ruokavalionsa mukaisesti. Tai ehkä on parempi, että hän tuo ruuat mukanaan. Kerran kuussa on liian usein, sillä hänen ja parin kaverinsa pitää käydä kaikki naiset läpi. Pitää maltillisesti odottaa vuoroaan.
Minulla EI OLLUT MITÄÄN LISTOJA, ja siksi päädyin suhteisiin pskojen miesten kanssa. Nyt on,ja olen mieluummin yksin,kuin miehen kanssa,joka ei täytä listani vaatimuksia.
Miehille tärkeintä naisessa on ulkonäkö ja nuoruus, meille naisille muut asiat.
Listarunkkarit on viihdyttäviä, ihmisiä joilla ei ole mitään hajua miten ihmiset pariutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään ei ole naisten vika että sinä et saa sitä missiä.
Niin, ei edes niiden missien vika.
Mahdollisesti hieman on vikaa äidissä, kun pojasta on tullut tuollainen, mutta ei muissa naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä vois tilata tuommoisen alfa-pertsan käymään kerran kuukaudessa? Vois sopia mulle tosi hyvin. Eihän se paljon sotkekaan, jos kerran kuussa käy? Entä ruokapuoli? Pitääkö mun laittaa vai tuoko se tullessaan? Kertokaa, mikä niillä on käytäntö, niin harkitsen alfa-pertsa-palvelua.
Sopisi muuten mullekin. Kerran kuussa olisi hyvä. Muuten saisi olla rauhassa! Mistä näitä komeita alfa-Pertsoja saa?
T. Sinkkunainen
Ainaskin Tinderistä. Niitä on kuulemma ihan laumoittain siellä.
Eli mun heteronaisena pitäis etukäteen tehdä se miehen vaatimuslista? Eikö ne saa sitäkään tehtyä itse :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla EI OLLUT MITÄÄN LISTOJA, ja siksi päädyin suhteisiin pskojen miesten kanssa. Nyt on,ja olen mieluummin yksin,kuin miehen kanssa,joka ei täytä listani vaatimuksia.
Miehille tärkeintä naisessa on ulkonäkö ja nuoruus, meille naisille muut asiat.
On noussut esille muitakin miehille tärkeitä asioita naisissa. Se ettei nainen nalkuta tai pihtaa. Ja mt-ongelmia tai itse asiassa mitään muitakaan ongelmia ei saa olla. EIkä saa olla rahan perässä.
On mulla ainakin jonkinlainen lista olemassa, tosin en ole ajatellut sitä mitenkään tarkkaan tai loppuun asti ja monessa asiassa voin joustaa. En halua miestä, joka esim tupakoi, on persu, valehtelee, haisee tai on huonotapainen muuten. Haluan että hän on mukava, perusfiksu, luotettava ja pitää eläimistä. Mutta noi nyt on perusjuttuja.
Ymmärrän, että joidenkin listat on aivan liian pikkutarkkoja tai joustamattomia. Jos miehen pitää olla tyyliin min 183cm pitkä. Eli vaikka kohtaisi miehen joka on 182.5cm ja joka olisi muuten täydellinen, niin sitä miestä ei voi valita. En ole varma, onko näitä listoja olemassa muualla kuin vauvan inkkujen kuvitelmissa kuitenkaan. Mutta tuollaisessa tilanteessa olisi tyhmää olla joustamatta kriteeristään.
Haluaako joku miehen, jolle kelpaa kaikki naiset? Tai naisen, jolle kelpaa kaikki miehet?
Itse en haluaisi. Olkoon se yksi kriteerini.
Mulle on ihan ok että miehilläkin on listoja. Kunhan niissä on muutaKIN kuin ulkonäkövaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisesti hieman on vikaa äidissä, kun pojasta on tullut tuollainen, mutta ei muissa naisissa.
Aikuistuminen on jäänyt jotenkin kesken, johonkin teiniaikaiseen malli/popstara ihastusten aikaan... sellaisiin turvallisiin etäihastuksiin, joiden ei ole tarkoituskaan toteutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai isässä?
Ei tarvitse miettiä itsestäänselvyyksiä. Kai nyt jokainen käyttää jotain perusteita, joilla valitaan puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mielummin vapaaehtoisesti sinkku kuin tyytyisin huonoon naiseen, joka ei täytä kaikkia kriteerejäni. :) :) :) ~Mies26
Ja heti av-mamma alapeukuttamassa nuoren miehen kommenttia, kun mies ei halua tyytyä.
Suomiakkoja kiukuttaa, kun mies ei alistu tyytymään. :D ~Mies26
Noloa vastailla itselleen😂. Mene inkkeli pyörittelemään niitä exceleitäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai isässä?
Isässäkin tietenkin, mutta tuossa käsiteltiin naisten osuutta asiaan,
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin idealistinen ja uskon tosirakkauteen ja siihen, että ennen ei mennä naimisiin kun ollaan 100% varmoja siitä, että on löytänyt sellaisen kumppanin jonka kanssa on valmis olemaan koko loppuelämän. Moni ihminen menee kyllä naimisiin aivan liian hepposin perustein ja alunperinkin täysin yhteensopimattoman kumppanin kanssa ja heille varmaan avioehto on ihan fiksu ratkaisu.
Minkä ikäinen oot? 😊
Miehet ovat kyllä ihan pihalla. Yrittävät pelotella naisia asioilla, jotka ovat oikeasti kaikkea muuta kuin pelottavia.
"Jos oot kovin valikoiva, niin jäät ypöyksin." Öh, yksin eläminen on se parempi vaihtoehto, jos toinen vaihtoehto on olla miehen kanssa, joka ei tunnu siltä oikealta. Ainakin mulle sinkkuelämä on työntekoa, oman rahan tienaamista, kulttuuria, ystäviä yms iloista tekemistä eikä mitään epätoivoista r***kaamista sohvannurkassa, kuten miehillä kuulostaa olevan. Deittisovelluksiin en aikaani hukkaa, rakkaus tulee vastaan jos tulee.
"Joku alfamies tyhjentää sinuun vain kassinsa." Oppia ikä kaikki. Kyllä me naiset tämä tiedetään jo nuoresta asti, että tietyt miehet käyvät mutteivat jää. Kuten aiemmin oli jo todettu, naiset oppivat huonoista kokemuksista, miehet eivät (aina).