Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, oletteko miettineet kun teette ihannemies-listojanne, että sillä miehelläkin on listansa ja miten juuri sinä sovit siihen?

Vierailija
12.08.2024 |

Ei ole vain mitä SINÄ haluat, mieskin haluaa jotain.

-Tuliko ekaa kertaa mieleen nyt kun luitte?

Kommentit (460)

Vierailija
241/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lista naisille on tämä

-Naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka

-Naisen tulee näyttää minun mielestä kauniilta

-Naisella ei saa olla lyhyitä hiuksia

-Naisella ei saa olla mt ongelmia

-Naisella ei saa olla päihdeongelmaa

-Naisella ei saa olla peliongelmaa

-Naisen tulee elättää itsensä koska en ala muita elättämään

Siinä on lista, en vaadi paljoa naisilta ja olen itse 7/10 tason mies.

Hylkäätkö naisen, jos hän sairastuu ja hänen hiukset lähtevät sairauden vuoksi? 

Hylkään koska olen mieluummin sinkkuna kuin huonon naisen kanssa.

Ja ajatteletko itse olevasi jonkun naisen rakkauden arvoinen? 

Vierailija
242/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä täytän sun listan ehdot (tai no, en voi toki tietää, olenko juuri sinun mielestäsi kaunis). Mutta sun lista olisi mulle ongelma. En halua miestä, jolle lyhyet hiukset on ongelma, jolle mun paino on ratkaiseva tekijä (vaikka olen aina ollut hoikka ja tulen todennäköisesti olemaankin) tai joka puhuu tasoista. Näissä on kyse perimmäisistä arvoista ja niiden on syytäkin mätsätä, että parisuhteesta voi t

Eli mies ei saa vaatia naisilta mitään sun mielestä? Mies jos haluaa että nainen on kaunis niin et halua sellaista miestä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset hakevat missään suhteessa erilaista ihmistä kuin itse on  niin eihän siinä ole mahdollisuutta paria muodostaa. 

Esimerkiksi itse haluan älykkään kumppanin ja silloin nämä tyhmät voi olla ihan millaisia tahansa eikä he menivät mua kiinnosta. Ei tarvitse mikään matemaatikko tai fyysikko olla, mutta pitää pystyä prosessoimaan enemmän kuin kahta kysymystä kerrallaan.

Niin yhtä älykkään kuin mitä itse olet. Jonkun sinua älykkäämmän mielestä taas sinä olet tyhmä. 

Täytyy kyllä tunnustaa ,ettei tällaista tapausta ole edes työn puolesta tullut vastaan.

Vierailija
244/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet noin katkera kun kerroin omat vaatimukset naisille? Olen noin 7/10 tason mies koska olen normaalipainoinen,tavallisen näköinen, olen keskituloinen ja koulutustasoni on amk. 

Eikö se ole juuri sitä tasa-arvoa että me miehetkin saamme vaatia naisilta asioita? 

Onko sinulla tatuointeja?

Vierailija
245/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset hakevat missään suhteessa erilaista ihmistä kuin itse on  niin eihän siinä ole mahdollisuutta paria muodostaa. 

Esimerkiksi itse haluan älykkään kumppanin ja silloin nämä tyhmät voi olla ihan millaisia tahansa eikä he menivät mua kiinnosta. Ei tarvitse mikään matemaatikko tai fyysikko olla, mutta pitää pystyä prosessoimaan enemmän kuin kahta kysymystä kerrallaan.

Niin yhtä älykkään kuin mitä itse olet. Jonkun sinua älykkäämmän mielestä taas sinä olet tyhmä. 

Hmm, eikä se nyt vaadi muutenkaan itseltä erityistä älykkyyttä, että viehättyy älykkäistä ihmisistä.

Se on vähän kuin kauneus, ei kaikki symmetriasta pitävistä ihmisistä ole itse symmetrisiä tai edes kulttuurisesti katsottuna hyvännäköisiä ympäristössään, missä muita ihmisiä tapaavat.

Se on ihan normaalia elämää, jossa suurin osa on tylsän keskinkertaisia.

Vierailija
246/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä täytän sun listan ehdot (tai no, en voi toki tietää, olenko juuri sinun mielestäsi kaunis). Mutta sun lista olisi mulle ongelma. En halua miestä, jolle lyhyet hiukset on ongelma, jolle mun paino on ratkaiseva tekijä (vaikka olen aina ollut hoikka ja tulen todennäköisesti olemaankin) tai joka puhuu tasoista. Näissä on kyse perimmäisistä arvoista ja niiden on syytäkin mätsätä, että parisuhteesta voi t

Lisään täältä sivusta, että minusta tuo "en ala muita elättämään" on todella epämiellyttävällä asenteella esitetty. Sen voi esittää toisinkin, mutta valittu lause kertoo sanojastaan kaiken tarpeellisen.

Vierailija
247/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella voi olla miemissä unelma-auto, asunto, kuvitelma täydellisestä kumppanista,  lomakohde tai mitä tahansa, mutta ylensä elämä koostuu kompromisseista, eli kaikkea ei voi saada. Corolla kelpaa hyvin Lexuksen sijasta.

Vierailija
248/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten lista:

Isot tissit

Siinäpä se

Vierailija
249/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Okei no rakastatko sinä rumaa miestä? Jos et rakasta niin olet psykopaatti. "

Jippii, en ole psykopaatti!!! Toisin kuin palstauli.

Eri

Vierailija
250/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankalaa se on päättää seurustelevansa jonkun kanssa joka ei ole asiasta samaa mieltä. Yhtä tärkeää kuin se että kelpaako joku sinulle on se että kelpaat hänelle, eihän suhdetta muuten synny. Eiköhän useimmat ole sen oppineet jo ala-asteella, kun taas ap ymmärsi asian vasta 38-vuotiaana ja uskoo muiden olevan yhtä hölmöjä. 

Vierailija
251/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut edelleen potaskaa. Ainoa fyysinen vaatimus kirurgille on vakaat kädet. Se taas ei heijastu ulkonäköön mitenkään.

Sinua ei onneksi päästetä palkkaamaan kirurgeja siihen sairaalaan jonne sukulaiseni on menossa leikkaukseen.

En ole menossakaan, älä pelkää. Mikä sinusta oli kommentissani huomauttamisen arvoista?

Se, että pidät ihmisiä esineinä/ luonteettomina. 

Eri

Tuon keksit ihan itse. Ei siihen kirurgin työhön mitään erityistä luonnettakaan vaadita, riittää, ettei kammoksu verta ja sisäelimiä.

Kyllä tosiaan huomaa että et ole kirurgi.

Vierailija
252/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirmu yllätys: naisen pitääolla hoikka, kaunis ja pitkähiuksinen😂🤣😅 Eli haluat sitä, mitä kaikki miehet haluaa.

Et ole 7/10 mies, koska kaikki miehet kuvittelevat olevansa keskivertoa komeampia ja parempi, vaikka eivät oikeasti ole. Ja sitten yrittävät omaa tasoaan huomattavasti kauniimpia naisia

Sitten tulette tänne itkemään, kun ette saa niitä, ja haukutte " suomiakat" , jotka luulee itsestään liikaa, vaikka tosiasiassa itse luulette liikaa itsestänne.

Vierailija
253/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirmu yllätys: naisen pitääolla hoikka, kaunis ja pitkähiuksinen😂🤣😅 Eli haluat sitä, mitä kaikki miehet haluaa.

Et ole 7/10 mies, koska kaikki miehet kuvittelevat olevansa keskivertoa komeampia ja parempi, vaikka eivät oikeasti ole. Ja sitten yrittävät omaa tasoaan huomattavasti kauniimpia naisia

Sitten tulette tänne itkemään, kun ette saa niitä, ja haukutte " suomiakat" , jotka

Minä jäin ihmettelemään sitä, miten kummassa tasoteoreetikko uskoo seiskan miehenä saavansa ysin naisen? 

Vierailija
254/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies ei saa vaatia naisilta mitään sun mielestä? Mies jos haluaa että nainen on kaunis niin et halua sellaista miestä? 

Ei kun nyt luet aivan omiasi. Minusta on erittäin hyvä, että sinullakin on lista. Ehdottomasti kaikki saavat vaatia tulevalta puolisoltaan itselleen tärkeitä asioita. Parisuhde ei varmasti ole onnellinen, jos ihminen ei osaa ensin tunnistaa itselleen tärkeitä ydinarvoja ja onnistu löytämään itselleen sopivaa kumppania. Se ei tarkoita, että ollaan kaikessa samanlaisia, mutta se tarkoittaa, että tärkeimmät arvot on jollain tapaa yhteisiä. 

Mun pointtina oli, että vaikka koet, ettet muka vaadi liikaa naisilta, niin siis tuon listasi lisäksi olettamuksesi on, että listasi on naiselle ok. Mutta aika moni listasi kohdat täyttävä nainen hylkää sinut ajatusmaailmasi takia. Ei siksi, ettet ole tietyn pituinen tai näköinen tai etteivät lihaksesi ole riittävän suuret tai palkkasi tarpeeksi iso. Vaan siksi, ettei ole samaa mieltä sun kanssa siitä, mikä elämässä on tärkeää - tai naisissa arvostettavaa. 

Vierailija
255/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäänselvyyshän se on, että jokaisella on mieltymyksensä. Siinä sen enempää mietittävää ole.

Vierailija
256/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten tulette tänne itkemään, kun ette saa niitä, ja haukutte " suomiakat" , jotka

Näinhän tämä menee. Tuokin mies ei ole edes 5/10 mies, mutta hänen pitäisi saada 9/10 nainen.

Tämän lisäksi miesten mielestä julkkiskaunottaret, missit ja mallit ovat 7/10 naisia, joihin heillä on täysi oikeus omasta mielestään, koska ovat " samaa tadoa" mm ulkonäöllisesti. Ja tavalliset naiset, jotka ovat oikeasti heidän tasoaan ovat rumia, jotain 3/10 naisia.

Vierailija
257/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykäs ei pidä tyhminä ihmisiä, jotka ovat älykkäitä, mutta eivät yhtä älykkäitä kuin hän itse. Hän ymmärtää, että älykkyyteen riittää, että ylittää tietyn rajan. 

Kyllä ääooltaan esim 180 on jo aivan eri tasolla jonkun ääoo 115-120  (joka on jo keskimääräistä paljon älykkäämpi) kanssa, ja jälkimmäinen olisi liian tyhmää seuraa. 

Vierailija
258/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä tunnustaa ,ettei tällaista tapausta ole edes työn puolesta tullut vastaan.

Useimmat ihmiset kuvittelee olevansa älykkäämpiä kuin ovatkaan. Ne sinua älykkäämmät laskeutuu toki sinun kanssa keskustellessaan sinun tasollesi. 

Vierailija
259/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies. Lälläspyy... 🤪

Ja ihan ilman listoja.

Vierailija
260/460 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykäs ei pidä tyhminä ihmisiä, jotka ovat älykkäitä, mutta eivät yhtä älykkäitä kuin hän itse. Hän ymmärtää, että älykkyyteen riittää, että ylittää tietyn rajan. 

Kyllä ääooltaan esim 180 on jo aivan

ÄO 180 on erittäin marginaalinen ongelma. Ja sitten ihan kaikki älykkäät ihmiset ei myöskään ole ylimielisiä eivätkö koe tauotonta tarvetta vertailla kuka on älykkäin. Saattavat jopa huomata olevansa vähän eri tavoin älykkäitä, vireyden vaihtelevan jne