Naiset, oletteko miettineet kun teette ihannemies-listojanne, että sillä miehelläkin on listansa ja miten juuri sinä sovit siihen?
Ei ole vain mitä SINÄ haluat, mieskin haluaa jotain.
-Tuliko ekaa kertaa mieleen nyt kun luitte?
Kommentit (460)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun ei kukaan menestynyt kirurgi näytä tuolta."
Mistä lähtien kirurgin ammattiin on ollut ulkonäkövaatimuksia?
Kyse ei ole vain fyysisistä kasvonpiirteistä vaan ilmeistä, eleistä ja katseesta.
Niidenkään suhteen kirurgeille ei ole vaatimuksia.
Mutta hieman mutkia oikoen voidaan sanoa, että ne ominaisuudet, jotka ovat mahdollistaneet menestyksekkään uran kirurgina usein näkyvät jollain tavalla fyysisessä olemuksessa. Ei siis niin, että ulkonäkö tai olemus on edellytys ammatille tai päinvastoin (eli kumpikaan selitä toista) vaan jotkin ominaisuudet käyvät ilmi ulkonäöstä ja ammatista.
Puhut edelleen potaskaa. Ainoa fyysinen vaatimus kirurgille on vakaat kädet. Se taas ei heijastu ulkonäköön mitenkään.
Suomiakat luulevat itsestään liikoja. M28
Vierailija kirjoitti:
Puhut edelleen potaskaa. Ainoa fyysinen vaatimus kirurgille on vakaat kädet. Se taas ei heijastu ulkonäköön mitenkään.
Sinua ei onneksi päästetä palkkaamaan kirurgeja siihen sairaalaan jonne sukulaiseni on menossa leikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä nyt oli pointti se, että jos ko ampujan identtinen kaksoisveli olisi menestynyt kirurgi ja hyvä keskustelemaan, niin kelpaisiko hän kasvoiltaan sinulle. Vastaus vaikuttaa olevan ei. Eli kriteerejä ulkonäölle on.
Sinä et ilmeisesti ole vielä oppinut hahmottamaan miten ihmisen persoonallisuus näkyy kasvoissa. Biologisesti täsmälleen sama henkilö ei näytä samalta jos hän on a) kouluampuja tai b) empaattinen ja tunneälykäs, ammatissaan menestynyt ihminen. Myöskään kuollut ihminen ei näytä samalta kuin sama ihminen elävänä. Persoonasi ja ajatuksesi näkyvät ihan joka hetki kasvoillasi ja vaikuttavat viehättävyyteesi.
Siksi sinunkin kannattaisi käyttää aikasi viehättävämmän persoonallisuuden kehittämiseen nettivouhottamisen sijaan.
t. eri
Tuossa on kyse halo-efektistä, eli hyvännäköisiin ihmisiin liitetään kaikenlaisia positiivisia luonteenpiirteitä ja rumiin taas negatiivisia.
Mutta selityshön se on tuokin, "joo mä rakastun vaan Tom Cruisen näköisiin miehiin mutta se on ihan vaan siksi kun niiden ihana persoonallisuus muuttaa niiden poskipäät korkeiksi, nenän sopusihtaiseksi, leukalinjan selkeäksi, hiukset tuuheiksi ja kropan lihaksikkaaksi!"
On se niin vaikea joillekin naisille myöntää, ettei ruma mies kiinnosta vaikka olisi miten menestynyt ja henkevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun ei kukaan menestynyt kirurgi näytä tuolta."
Mistä lähtien kirurgin ammattiin on ollut ulkonäkövaatimuksia?
Kyse ei ole vain fyysisistä kasvonpiirteistä vaan ilmeistä, eleistä ja katseesta.
Niidenkään suhteen kirurgeille ei ole vaatimuksia.
Mutta hieman mutkia oikoen voidaan sanoa, että ne ominaisuudet, jotka ovat mahdollistaneet menestyksekkään uran kirurgina usein näkyvät jollain tavalla fyysisessä olemuksessa. Ei siis niin, että ulkonäkö tai olemus on edellytys ammatille tai päinvastoin (eli kumpikaan selitä toista) vaan jotkin ominaisuudet käyvät ilmi ulkonäöstä ja ammatista.
Puhut edelleen potaskaa. Ainoa fyysinen vaa
Veikkaanpa, että epäilyttävältä kouluampujalta näyttävä ei saa paikkaa siltikään, ellei ole paikan ainoa hakija ja sittenkin varmaan vasta harkinnan jälkeen ja epäröiden.
Hjallis Harkimo on hyvä esimerkki miehestä, jolla ei ole klassisen komeita kasvoja, mutta se ei ole hidastanut häntä pätkääkään. Jos hän olisi umpimielinen kusipää, hänen kasvoistaan saattaisi tulla erittäin epämiellyttävät. Eikä se komeakaan mies ole mitenkään sillä lailla komea, että sen kanssa haluaisi olla tekemisissä, jos hän on lisäksi kusipää.
Ostoksilla luen kauppalistaa.
Rakastuminen ja rakastaminen on monimutkaisempia prosesseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä nyt oli pointti se, että jos ko ampujan identtinen kaksoisveli olisi menestynyt kirurgi ja hyvä keskustelemaan, niin kelpaisiko hän kasvoiltaan sinulle. Vastaus vaikuttaa olevan ei. Eli kriteerejä ulkonäölle on.
Sinä et ilmeisesti ole vielä oppinut hahmottamaan miten ihmisen persoonallisuus näkyy kasvoissa. Biologisesti täsmälleen sama henkilö ei näytä samalta jos hän on a) kouluampuja tai b) empaattinen ja tunneälykäs, ammatissaan menestynyt ihminen. Myöskään kuollut ihminen ei näytä samalta kuin sama ihminen elävänä. Persoonasi ja ajatuksesi näkyvät ihan joka hetki kasvoillasi ja vaikuttavat viehättävyyteesi.
Siksi sinunkin kannattaisi käyttää aikasi viehättävämmän persoonallisuuden kehittämiseen nettivouhottamisen sijaan.
t. eri
Tuossa on
Ei ole kyse siitä. Mutta sinulla on ilmeisesti kyse siitä, että sinä et tunnista ilmeiden takana olevia tunnetiloja. Niitä voi opetella tunnistamaan vielä aikuisenakin.
Esimerkiksi vaikka joku Mikko Leppilampi ja Tom Cruise ovat sellaisia geneerisen näköisiä, ettei heidän kasvoistaan pysty lukemaan oikein mitään ja siksi he ovat minun mielestäni "persoonattomia" = ei-kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei onneksi päästetä palkkaamaan kirurgeja siihen sairaalaan jonne sukulaiseni on menossa leikkaukseen.
En ole menossakaan, älä pelkää. Mikä sinusta oli kommentissani huomauttamisen arvoista?
Minun lista naisille on tämä
-Naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka
-Naisen tulee näyttää minun mielestä kauniilta
-Naisella ei saa olla lyhyitä hiuksia
-Naisella ei saa olla mt ongelmia
-Naisella ei saa olla päihdeongelmaa
-Naisella ei saa olla peliongelmaa
-Naisen tulee elättää itsensä koska en ala muita elättämään
Siinä on lista, en vaadi paljoa naisilta ja olen itse 7/10 tason mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta et sinä huolisi miestä jolla on esim pehmeän pyöreät ja leveät, epäsymmetriset kasvot, höttöinen leukalinja, toinen silmä sentin ylempänä kuin toinen jne. Ihan vain koska hänellä sattuu olemaan kyseisenlainen luusto, vaikka miten empaattinen ja älykäs olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole menossakaan, älä pelkää. Mikä sinusta oli kommentissani huomauttamisen arvoista?
Se, että pidät ihmisiä esineinä/ luonteettomina.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuossa on paljon vaatimuksia, mutta jos olet 7 eli keskitasoa paljon parempitasoinen niin eipä sinulla ole pulaa kauniista naisista jotka tulee sinua ihan itse jututtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, minulle olet 0/10 tason mies, mutta ei sillä niin väliä, mutta pointti on se, että jätä se itsesi numeroittaminen naisille, sinä et itse määritä lukuasi, muuten minäkin voin väittää sinulle olevani 9/10, vaikka sinä olisit sitä mieltä, että olen 3/10. Jos nyt joku noilla numeroilla haluaa leikkiä.
Mutta siis joo. Nainen yleensä haluaa, että häneltä vaaditaan jotain. Jos mies on ottanut hänet ihan vaan siksi, ettei vaadi paljoa niin naisen saama kohtelu on yleensä samaa luokkaa ja sitten tulee se kuuluisa "ero puskista naisen aloitteesta".
"Veikkaanpa, että epäilyttävältä kouluampujalta näyttävä ei saa paikkaa siltikään, ellei ole paikan ainoa hakija ja sittenkin varmaan vasta harkinnan jälkeen ja epäröiden."
Miltä kouluampuja näyttää? Ei sille ole mitään yleispätevää määritelmää. Massamurhaajatkin ovat joskus jopa komeita, kuten Ted Bundy. Tai sitten susirumia, kuten Andrei Tšikatilo.
Tuo, mitä väität, olisi muuten laitonta syrjintää.
Vierailija kirjoitti:
"Veikkaanpa, että epäilyttävältä kouluampujalta näyttävä ei saa paikkaa siltikään, ellei ole paikan ainoa hakija ja sittenkin varmaan vasta harkinnan jälkeen ja epäröiden."
Miltä kouluampuja näyttää? Ei sille ole mitään yleispätevää määritelmää. Massamurhaajatkin ovat joskus jopa komeita, kuten Ted Bundy. Tai sitten susirumia, kuten Andrei Tšikatilo.
Tuo, mitä väität, olisi muuten laitonta syrjintää.
Ei ole mitenkään laitonta jättää seköpäältä nörtiltä näyttävää ihmistä valitsematta. Luultavasti haastattelussa syntyy muitakin perusteita sille, ettei paikkaa tule.
Vierailija kirjoitti:
Hylkäätkö naisen, jos hän sairastuu ja hänen hiukset lähtevät sairauden vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että pidät ihmisiä esineinä/ luonteettomina.
Eri
Tuon keksit ihan itse. Ei siihen kirurgin työhön mitään erityistä luonnettakaan vaadita, riittää, ettei kammoksu verta ja sisäelimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi sinunkin kannattaisi käyttää aikasi viehättävämmän persoon
Joo, mutta et sinä huolisi miestä jolla on esim pehmeän pyöreät ja leveät, epäsymmetriset kasvot, höttöinen leukalinja, toinen silmä sentin ylempänä kuin toinen jne. Ihan vain koska hänellä sattuu olemaan kyseisenlainen luusto, vaikka miten empaattinen ja älykäs olisi.
Minä huolisin, jos hän olisi muuten sitä mitä tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat luulevat itsestään liikoja. M28
Moi taas nurmeslainen palkanlaskija 🙋
Ootko käynyt Japanissa huo rissa?
Minä tapan sinut.
t. eri