Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieni vinkki teille yliopisto-opinnot aloittaville heteronaisille: iske itsellesi mahdollisimman pian akateeminen mies sieltä.

Vierailija
12.08.2024 |

Miesten määrä vähenee yliopistoissa ja akateemisista miehistä on huutava pula parisuhdemarkkinoilla. Parasta on, että pyrit solmimaan parisuhteen mahdollisimman pian, sillä hyvät, akateemiset miehet viedään käsistä.

Kommentit (287)

Vierailija
1/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä koulutuksella on?

Vierailija
2/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Aikoinaan mun aikuisten lasteni isä juoksi mun perässä pitkin oikeustieteellistä tiedekuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopisto rules

Vierailija
4/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen nainen haluaa yleensä akateemisen miehen. Miehelle sen sijaan naisen koulutuksella ei ole juurikaan merkitystä. 

Vierailija
5/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona oikein ihana amkilainen, joten jätän ne semiautistiset teekkarit suosiolla muille. 

Vierailija
6/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutetut miehet ei kysy noin tyhmiä. 

Vierailija
7/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä kaivataan myöhemmässä elämässä, kannattaa toimia nopeasti.

Vierailija
8/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos en halua? 

Vierailija
9/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Aikoinaan mun aikuisten lasteni isä juoksi mun perässä pitkin oikeustieteellistä tiedekuntaa.

Nykyään taitaa olla toisinpäin. Jos oikiksessä on miesopiskelija, niin vientiä kyllä löytyy.

Vierailija
10/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites lesbot?

Vierailija
11/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanoin olevani DI vaikka olen todellisuudessa vain työtön luuseri .

Huomasin kyllä ihan merkillepantavaa muutoksen vastakkaisen sukupuolen käytöksessä ja kiinnostuksessa

Vierailija
12/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso vinkki sinulle ap: hoida omat asiasi äläkä tuppaa muiden yksityisasioihin vain yhdellä ohisektorin (uliuli)tärpillä.

Vierailija
13/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos en halua? 

Voit toki viettää villiä sinkkuelämää ja sitten 30+ ikäisenä ihmetellä, missä ne akateemiset miehet ovat. 

Vierailija
14/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin mun opiskeluaikaan parikymmentä vuotta sitten siellä tosiaan pareja syntyi, ja moni niistä on vieläkin yhdessä. Ja myös vähemmän kauniilla tai komeilla oli siellä hyvät mahdollisuudet löytää kumppani: aika monia tuntui kiinnostavan enemmän henkinen puoli kuin ulkonäkö, kun toiseen tutustuttiin vaikka opiskeluryhmätöiden, bileiden tms. merkeissä ihmisenä. Itsekin, rumana naisena, löysin oikein kivan näköisen suomenruotsalaisen miehen sieltä, mutta minä olin tyhmä ja opiskelujen jälkeen lopetin suhteen, ihan vaan, koska se oli mun eka suhde enkä kokenut mukavaksi sitoutua ensimmäiseen "kokeilemaani". Enpä ole sen jälkeen ikinä parisuhdetta saanutkaan.

Vierailija
15/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teknologian tohtori koulutukseltani, eikä naisen koulutusasteella ole minulle mitään merkitystä. Ihan muut asiat ratkaisevat lopulta parisuhdeasioissa.

Vierailija
16/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen yökerhoon ja kun sanon naiselle olevani DI, aina saa. Niin se vaan on.

Vierailija
17/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kotona oikein ihana amkilainen, joten jätän ne semiautistiset teekkarit suosiolla muille. 

Tuo on hieno periaate. Pitäkää kumpikin siitä kiinni myös työelämässä, vaikka se pomoon sekaantuminen miten houkuttelisi.

Vierailija
18/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso vinkki sinulle ap: hoida omat asiasi äläkä tuppaa muiden yksityisasioihin vain yhdellä ohisektorin (uliuli)tärpillä.

Kaikella ystävyydellä, viestisi on pahasti myöhässä. Pikku vinkkini on jo annettu.

Ap

Vierailija
19/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian viisikymppinen akateeminen sinkkunainen. Tuo vinkki on ihan hyvä. Ainut vaan, että omalla alallani ei oikein ollut miehiä, joten en niitä yliopistoaikanani tavannut. Nyt en toki enää lapsista haaveile, mutta akateeminen mies olisi kiva. Toivon, että joku kultakimpale vapautuisi kakkoskierrokselle.

Vierailija
20/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain delusionaaliset sinkkumiehet viljelevät tätä "hyvä mies" -meemiä

Lisäksi nainen ei iske mitään. Jos mies ei kykene laittamaan housuja jalkaan ja ottamaan suhteessa miehen roolia, niin naisen on parempi olla yksin