Mistä naisilla on rahaa jatkuviin ulkomaanreissuihin?
Kun katson tuttujen naisten someja niin nämä ovat jatkuvasti ulkomailla. Ei normaali ihmisellä ole aikaa ja rahaa tuollaiseen.
Kommentit (161)
Äkkilähtö ja halpa hotelli pariksi yöksi. Jos yksin menee, ei maksa paljoa.
Baarissa ei tarvitse ostaa, kun tarjotaan
Varmaan samasta lähteestä kuin miehilläkin. Palkkatyö on useimmille se pääasiallinen tulonlähde. Jos siitä sitten pystyy laittamaan säännöllisesti hieman tai hieman enemmänkin sivuun, niin sillä rahalla sitten voi mennä vaikka ulkomaille. Tai tehdä jotain muuta.
Itse suosittelen sellaista asiaa kuin työnteko. Siitä yleensä maksetaan rahaa.
N42
Hemmetti sosisalipummikin voisi matkustaa jos täyttä toimeentuloa vaan saa ja säästää rahat oikein ja elää minimaalisilla menoilla. Ei kovin useasti mutta mahdollista kuiten.
Onko sellainen formaatti kuin "työ" tuttu ap:lle?
Budjettiaan voi huoltaa kahdella tavalla: vahtimalla menojaan ja lisäämällä tuloja. Itse olen alkanut käydä ruokaostoksilla vain kerran viikossa. Siksi mulla oli tällä viikolla vara kahtena päivänä ravintolaruokaan ja myös pariin alkoholiannokseen :D
Edelleenkin käyttövaroja, vaikka maksoin kasan isoja laskuja etukäteen.
Samasta paikasta kuin miehillä. Useimmilla sen paikan nimi on työpaikka.
Turhat tekniset härpäkkeet myös pois, ihminen ei tarvitse myöskään syöpävaarallisia annoksia lihaa eikä ahmimista ylipäätään. Ruoat voi myös naistapaisesti laittaa itse. Sitten vilkaisu tilille, josko matkustaminen olisi mahdollista.
Minä kävin juuri pitkällä viikonlopulla Riikassa. Elän työttömyyskorvauksella. Matkalle tuli hintaa noin 200€.
Tuo vähän kun vasuri kysyy, miten joku voi rikastua.
Eli säästämällä rahaa sitä pääsee etelään tai on jopa mahdollista rikastua.
Vierailija kirjoitti:
Baarissa ei tarvitse ostaa, kun tarjotaan
Kuka muka käy baarissa paitsi juoppo-Allu?
Raha ei oo ongelma, aikaa on vähemmän.
En syö ulkona, käytä alkoholia tai röökiä. Mulla ei oo tekokynsiä, -ripsiä enkä käy "hoidoissa" tai kampaajalla. Ostan vaatteita tai kenkiä vain harvoin ja tositarpeeseen. Meikkilaukussaln 3 tuotetta joita käytän arjessa, kosteusrasvat ja hiustuotteet ostan marketista. Harrastan koiran kanssa lenkkeilyä ja luen kirjaston kirjoja.
Näin mulla on varaa käydä n. 3 viikon välein ulkomailla asuvan puolison luona.
Mies ostaa pleikkarin ja bemarin romun. Sillä rahalla käy monia kertoja ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Raha ei oo ongelma, aikaa on vähemmän.
Kaikilla meillä on 24 tuntia vuorokaudessa. Ei yhtään enempää eikä vähempää.
Vierailija kirjoitti:
Luottokortilla.
Terkuin maksuhäiriöinen mies, 20-50 v.
(Naiset säästää ensin ja kuluttaa sitten. Mies kuluttaa ensin ja ihmettelee sitten, millä maksais nämä laskut)
Naisilla aina mukana työntekoväline. Rahaa kun tarvitaan niin työntekoväline käy töihin niin kassaan kilahtaa rahaa, Naisten elämä niin helppoa
Jätä tupakointi, viinan juonti, taksimatkat ja grilliruuat väliin, niin on.