Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni vinkki teille yliopisto-opinnot aloittaville heteronaisille: iske itsellesi mahdollisimman pian akateeminen mies sieltä.

Vierailija
12.08.2024 |

Miesten määrä vähenee yliopistoissa ja akateemisista miehistä on huutava pula parisuhdemarkkinoilla. Parasta on, että pyrit solmimaan parisuhteen mahdollisimman pian, sillä hyvät, akateemiset miehet viedään käsistä.

Kommentit (287)

Vierailija
21/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kotona oikein ihana amkilainen, joten jätän ne semiautistiset teekkarit suosiolla muille. 

Eivät kaikki teekkarit sentään autisteja ole. Poika tosin sanoi, kun ryhmätöitä tekivät, että siellä oli aina muutama lusmu, joka ei viitsinyt tejdä mitään ja joku autisti, joka ei osannut tehdä ryhmätöitä muiden kanssa ollenkaan. Totta toinen puoli siis.

Vierailija
22/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä sillä koulutuksella on?

Akateeminen nainen haluaa yleensä akateemisen miehen. Miehelle sen sijaan naisen koulutuksella ei ole juurikaan merkitystä. 

Höpsistä. Akateemisilla miehillä on nykyään suurimmalla osalla myös akateemiset vaimot joten kyllä sillä on väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen (tai kuka hyvänsä on) ns  akateeminen kertoo kovin vähän siitä millainen muutoin on. Enemmän vain vähäinen viitearvo siitä, että minulla ja mahd. toisella akateemisella saattaisi olla jotain yhteistä. 

Sinkkumies 

Vierailija
24/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen nainen haluaa yleensä akateemisen miehen. Miehelle sen sijaan naisen koulutuksella ei ole juurikaan merkitystä. 

Akateemiset miehet ovat kyllä aika kehnoja monessakin parisuhteen asiassa. Puhumattakaan siitä ateismista. Hyh hyh

Vierailija
25/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miten se akateeminen nainen saa miestä ollenkaan, kun akateemisella miehellä valikoima on suurempi?

Vierailija
26/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain delusionaaliset sinkkumiehet viljelevät tätä "hyvä mies" -meemiä

Lisäksi nainen ei iske mitään. Jos mies ei kykene laittamaan housuja jalkaan ja ottamaan suhteessa miehen roolia, niin naisen on parempi olla yksin

Ainahan naiset ovat iskeneet miehen. Ovat tosin antaneet miehen luulla olleensa "miehekäs iskijä". Nykyisin saattaa olla niin, ettei enää tarvitse teeskennellä, että mies iskee naisen.

Vierailija
27/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa akateemisia ja tuttavaperheen myös. Lähes kaikki ovat tavanneet opiskeluaikoina tai heti sen jälkeen. Erot ovat todella harvinaisia, taitaa reilun kymmenen tuttavapariskunnan joukossa olla vain yksi ero.

Vaihdunta on siis vähäistä.

Vierailija
28/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos en halua? 

Voit toki viettää villiä sinkkuelämää ja sitten 30+ ikäisenä ihmetellä, missä ne akateemiset miehet ovat. 

Mä olin 30 kun tapasin mieheni. Hän oli opiskelemassa toista tutkintoa opetusalalla, ja naispuolisia ystäviä ja niin sanottuja ystäviä pyöri koko ajan ympärillä. Pyysin miehen ulos heti ensikohtaamisella, suhde eteni nopeasti ja ihmettelin, miksi miehen opiskelukavereilla oli naama nurpallaan.

Sitten huomasin että melkein koko vuosikurssi oli pariutunut keskenään.

Vierailija
29/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä jos Stubbilla olis joku tatuoitu amisvaimo. Kyllä moni mieskin haluaa vaimoltaan tyylikkyyttä. Akateemisilta sit löytyy luonnostaan, koska akateemisiin opintoihin vaaditaan älykkyyttä, ja yliopistossa opitaan sivistystä.

Vierailija
30/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattava se tosiasia, että älykkyys ei lisäänny koulutusasteen funktiona. Oppinut ihminen ei välttämättä ole lainkaan älykäs.

Vierailija
31/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen teknologian tohtori koulutukseltani, eikä naisen koulutusasteella ole minulle mitään merkitystä. Ihan muut asiat ratkaisevat lopulta parisuhdeasioissa.

Olivatko vanhempasikin akateemisia, siis tällaisia  'teknologian tohtoreita'? 

Vierailija
32/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen teknologian tohtori koulutukseltani, eikä naisen koulutusasteella ole minulle mitään merkitystä. Ihan muut asiat ratkaisevat lopulta parisuhdeasioissa.

Tuo on jännää, ja tuossa ollaan varmaankin tämän kohtaankin-ongelman ytimessä. Itse olen akateeminen nainen, ja mulle on tosi tärkeää että mies pystyy ymmärtämään samat käsitteet kuin minäkin. Vetovoima syntyy siitä ajatuksesta, että mies on vähintään yhtä fiksu.

Vierailija
33/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miten se akateeminen nainen saa miestä ollenkaan, kun akateemisella miehellä valikoima on suurempi?

Osa akateemisista naisista jää pakostakin ilman akateemista miestä, koska suurin osa yliopisto-opiskelijoista on naisia. Poikani aloitti juuri ns. eliittilukiossa, josta jatketaan lähes poikkeuksetta yliopistoon ja tyttö/poika-suhde on 70/30.

Vierailija
34/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos en halua? 

Voit toki viettää villiä sinkkuelämää ja sitten 30+ ikäisenä ihmetellä, missä ne akateemiset miehet ovat. 

Nuorten suhteet päättyvät lähes aina eroon kuitenkin. Jokatapauksessa täytyy etsiä uusi kolmekymppisenä. 

Vierailija
35/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kotona oikein ihana amkilainen, joten jätän ne semiautistiset teekkarit suosiolla muille. 

Amkilainen on sitä heikompaa ja yksinkertaisempaa materiaalia. Toki puolisona helpompi kun niin johdateltavissa.

Vierailija
36/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jännää, ja tuossa ollaan varmaankin tämän kohtaankin-ongelman ytimessä. Itse olen akateeminen nainen, ja mulle on tosi tärkeää että mies pystyy ymmärtämään samat käsitteet kuin minäkin. Vetovoima syntyy siitä ajatuksesta, että mies on vähintään yhtä fiksu.

Koulutus ei tee ihmisestä fiksua.

Vierailija
37/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateemiset miehet ovat kyllä aika kehnoja monessakin parisuhteen asiassa. Puhumattakaan siitä ateismista. Hyh hyh

Ateismi on älykkyyden merkki. Ei sokeana usko mihinkään lastensatuihin. 

Vierailija
38/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ihme, että syntyvyys vähenee kun naisille on miehessä tärkeintä todella epäolennaiset asiat kuten status ja raha.

Vierailija
39/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä. Akateemisilla miehillä on nykyään suurimmalla osalla myös akateemiset vaimot joten kyllä sillä on väliä.

Monella akateemisella miehellä varmasti onkin akateeminen vaimo, koska on tavattu siellä yliopiston bileissä ja naisia on runsaasti yliopistolla tarjolla. Mutta kyse ei ole siitä akateemisuudesta, vaan siitä, että on tarjontaa.

Vierailija
40/287 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On huomattava se tosiasia, että älykkyys ei lisäänny koulutusasteen funktiona. Oppinut ihminen ei välttämättä ole lainkaan älykäs.

Jos siirrytään teoreettisesta matematiikasta käytännön puolelle, niin koulutusasteella on kyllä vahva tilastollinen korrelaatio älykkyyden kanssa. Väitteesi on samaa sarjaa kuin että Suomessa ei ole välttämättä lainkaan pakkasta tammikuussa. No ei välttämättä, juu.