Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia robottiruohonleikkurista vaativassa maastossa

Vierailija
06.06.2026 |

Siis iso tontti joka on rinteessä (paikoitellen suht jyrkkä) ja jolla on paljon rakennuksia, puita, pensaita, istutuksia, kulkuväyliä yms. 

Katselin robottileikkureita ja suosittelivat sellaista parin tonnin laitetta tällaiselle tontille. Tuohon rahaan haluaisin jo sitten oikeasti toimivan pelin. 

Kokemuksia, suosituksia? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konekohtaisesti pitäisi olla tiedot, kuinka jyrkkää kone suostuu kulkemaan. Kiinnitä huomiota koneen rattaisiin, maapohjallakin on merkitystä, että ei lähde sutimaan ylämäessä näin alkukesästä, kun nurmikko on aina kosteaa, kasvaa nopeasti. Jyrkkiä mutkia reitille ei kannata laittaa. Worxilla olemme pärjäilleet jo muutaman vuoden kohtalaisen hyvällä menestyksellä.

Vierailija
2/12 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robottiruohonleikkuri silppuaa siilit, linnunpoikaset ja muutkin pienet eläimet. Leikkaa itse ruohosi! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo parin tonnin vehkeet tunnistavat ja väistävät eläimetkin. 

Vierailija
4/12 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robottiruohonleikkuri silppuaa siilit, linnunpoikaset ja muutkin pienet eläimet. Leikkaa itse ruohosi! 

Tuo nyt on ihan höpöhöpöä! Kyllä luontokappaleet osaavat väistää hidasta robottia. Sinua eivät aina ehdi väistämään, jos juosten työnnät leikkuriasi. Pienet linnunpoikasetkin ovat niin viisaita, että eivät tule nurmikolle lentoharjoituksiinsa silloin, kun robotti on lähellä. Yhtään vainajaa tai raajarikkoa ei ole tullut! 

Vierailija
5/12 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tontti on vähänkin golfviheriötä haastavampi ympäristö, en todellakaan suosittele.

Vierailija
6/12 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on ihan höpöhöpöä! Kyllä luontokappaleet osaavat väistää hidasta robottia. Sinua eivät aina ehdi väistämään, jos juosten työnnät leikkuriasi. Pienet linnunpoikasetkin ovat niin viisaita, että eivät tule nurmikolle lentoharjoituksiinsa silloin, kun robotti on lähellä. Yhtään vainajaa tai raajarikkoa ei ole tullut! 

Niinhän sinä puolisokea raukka luulet. Kannattaisi käydä optikolla.

Vierailija
7/12 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vahtia aina. Siili voi jäädä alle tai linnunpoikasia. Ehkä lämpökamera tai muu näyttäisi ne.

Vierailija
8/12 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, tämä ei ollutkaan sitten aito tiedustelu- ja avunpyyntöketju hyödyllisestä aiheesta vaan kehäkolmosen kerrostalossa asuvan viherhippiäisen provokaatioaloitus. Ei sitten keskustella asiallisesti. Muista nyt mennä ruokkimaan rotat siellä roskisten vieressä ennen pimeän tuloa. Raukkaparat.

Vierailija
9/12 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aito tiedustelu oli. Aivan aidosti haluaisin helpottaa elämääni hankkimalla mökille robottileikkurin. Ainakin mainospuheissa nuo katsomani leikkurit tunnistavat kaikki esteet (ml. eläimet) ja osaavat ne väistää ja sitähän tässä yritän selvittää että vastaako todellisuus puheita. 

Segwaytä olen eniten tutkinut. 

Vierailija
10/12 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, tämä ei ollutkaan sitten aito tiedustelu- ja avunpyyntöketju hyödyllisestä aiheesta vaan kehäkolmosen kerrostalossa asuvan viherhippiäisen provokaatioaloitus. Ei sitten keskustella asiallisesti. Muista nyt mennä ruokkimaan rotat siellä roskisten vieressä ennen pimeän tuloa. Raukkaparat.

Voi niitä pimeässäkin ruokkia. Toisaalta, seuraava pimeä yö suomessa on virallisesti 2.8. että on tässä aikaa.

Vierailija
11/12 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä on kylläkin kehittyneissä malleissa kamerat ja puskurit tunnistamassa kaikenlainen ylimääräinen. Paremmin kuin mitä minä tunnistaisin kun ajelen pitkää heinikkoa päältäajettavalla.

Vierailija
12/12 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä on kylläkin kehittyneissä malleissa kamerat ja puskurit tunnistamassa kaikenlainen ylimääräinen. Paremmin kuin mitä minä tunnistaisin kun ajelen pitkää heinikkoa päältäajettavalla.

Tämä. Köyhät ujeltaa kun tulee hiki. Pafin tonnin gardena, aivan huippupeli ja rinteetkin vaivattomasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä